Etsin viikonlopputansseja Helsinki-Espoo-Vantaa ja löysin yhden sopivan Puistokulman tanssit. Tanssit olivat sunnuntaina ja alkaneet jo 16 . Orkesteri soitti oikein hyvää tanssimusiikkia; Neitoset. Ei haitannut yhtään, että olin myöhemmin paikalla, kun kukaan ei hakenut tanssimaan. Nimittäin miehet olivat hyvin herrasmaisen harmaahapsisia ja naiset olivat erittäin hyvin pukeutuneita, kauniine kaupauksineen ja meikkeineen, hyvä jos edes yli viittäkymmentä. Ja näillä naisilla vientiä riitti, toisin kuin minulla harmaalla. Lisäksi naisia oli arviolta tuplaten mitä miehiä paikalla. Tanssitaitoisista miehistä on kova pula, armeijassa pitäisi varmaan opettaa tanssiaskeita, tuohan se mukanaan hyvää rytmissä pysymistä. Mukava silti oli seurata, miten tanssit sujuivat. Minä jatkan seuraavaksi matkaa kohti päivätansseja. Ja parkkipaikkaa saa aina etsiä, , kun hyvin monet saapuvat omalla autolla yksin tansseihin, niin minäkin.
Tanssipaikat PKS
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko paikalla riittävästi erikoiskuvioita taitavia miehiä?
- Anonyymi
Hyvä kun et luovuta. Väriä hiuksiin ja kaunista päälle. Naistentunnilla haet jotain miestä tanssimaan.
Kyllä ne puistokulman naiset ovat suurin osa jo kuusikymppisiä mutta kun pikkusen fiksaa itseään niin luullaan helposti viisikymppiseksi. Miehiä on erittäin helppo huijata varsinkin iltatansseissa joissa on hämärää ;)) - Anonyymi
Kuusikymppinen Puistokulmassa on aika nuori.
- Anonyymi
Erikoiskuviomiehet olivat paikalla: tanssivat kaavalla 1/3 siis viejät ottavat yhden askeleen ja naiset samaan aikaan kolme askelta, pitävät naiset vauhdissa. Ja tosiaankin, sain yhdet rukkaset, vaikka tanssi oli tangoa, sen kyllä osaan.
Etiketti oli kai miehellä unohtunut tai sitten tuli vaarille veskihätä, arvelen jälkimmäistä. Toivon löytäväni mukavan tanssipaikan pääkaupunkiseudulta. Tanssipaikat jotka ovat kauempaa pääkaupunkiseudusta olivat oikein mukavia, kun kävin kesän aikana. Miten tunnelmaa saisi tänne pks tanssipakalle, että siellä olisi mukavaa? Ainakin tanssittajia lisää.- Anonyymi
Tanssittajat tulevat kun on viinaa tai vielä paremmin ilmaista viinaa tiedossa!
- Anonyymi
Aja pikkusen pidemmälle Nurmijärvelle Ruusulinnaan.
Ensi perjantaina on varttuneempaa väkeä siellä. Solistina Jarkko Honkanen ja Taiga. Tuskin on mitään ruuhkaa vaan mukavan väljää.
Ruusulinnan vanhat herrat tuskin antavat rukkasia. En ole kuullut että siellä pahemmin rukkasia jaeltaisiin jos hakee omaa ikäluokkaansa ja rukkasetkin ovat vain elämää ;)
Lauantaina siellä on on Halloween hulinat ja nuorempaa porukkaakin paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818