Kaupunki ihmiset ovat tolerantteja keskikertaista hajua kohtaan

Anonyymi-ap

Epämiellyttävä haju, joka kuitenkin on keskikertaista tasoa, ei testitulosten mukaan ole aiheuttamassa ihmisissä paniikkia.

Vahva haju sen sijaan saa reaktiota.

Voi jopa sanoa, että ihmiset ovat tolerantteja muiden hajuja kohtaan, yllätys, yllätys.

Kuitenkin tutkija myöntää, että tarvitsee lisää tutkijoita projektiin, koska kuuluisan tiedon mukaan "Oma paska ei haisee" ja hajun analyysin tulokset vääristyvät jos ja kun kyseessä on yhden tutkijan oma hanke.

Evoluutio kertoo, että haju aisti vähenee, mutta ihmiset ovat tolerantteja.

Tässä on analysoimatta hajuja yleisesti, koska hajuista puhuttaessa pitää ottaa huomioon mitä hajuja on olemassa.

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miltä bakteeri haisee

Miltä virus haisee

Miltä Kuu haisee

Miltä Aurinko haisee

Miltä atomi haisee

• Anonyymi

Mies haju tutkija hakee naisia Elämän Haju projektiin

• Anonyymi

Hajuista puheen olen, onko kenelläkään tietoa mikä ruoka- vaikkka ulkomaalainen sellainen- tai kemikaali- tai kemikaalikokkailu tuottaa todella voimakasta, pistävää, hengitysteihin käyvää, hyvin etikkamaista hajua huonetilaan?

Esim.onko kyse siitä, että kerrosta alempana asuva kokkailee huumeita tai tekee jotain eksottiista ruokaa vai mistä on kyse?
      Todella voimakas haju viipyy keittiössä parisen tuntia ja hieman ylikin , kunnes keksin käyttää liesituuletinta hajun poistamiseen. Tulee todennäköisesti alakerran asunnosta josta ehkä haju ohjattu myös liesituulettimen avulla ilmastointikanavaan ja suoraan omaan keittiööni.

Yritin tuulettaa ikkunan kautta, n.puoli tuntia mutta se ei vienyt hirvittävän pistävää löyhkää mihinkään
      Mikä aine, liuos, keitos voisi olla kyseessä, en voi mennä kysymään alakerran asukkaalta, koska välit todella tulehtuneet valittaessani tupakansavusta ja he ilm.joutuivat lopettamaan sen kessuttelun partsilla.

Tuli mieleen onko kyseessä joku kosto.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1809
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe