Viritin Radioni Radio Soin taajuudelle

Anonyymi-ap

Sitä päätöstä ei ole tarvinnut katua, eikä jatkuvasti päivittyvään ja uusiutuvaan tarjontaan kyllästy.

8

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä Radio Soi edellä. Pooki kopioi suomalaiset iskusävel hitit kyseiseltä kanavalta omaan soittoonsa.

    • Anonyymi

      Aina on ilo avata Radio Soi, kun ei jauha samat biisit, mitkä soineet jokapaikassa jo vuosikymmeniäkin. Tuorein kanava on Radio Soi.

      • Anonyymi

        Minä en jaksa kuunnella radiosta pelkkää musiikkia, kuten en myöskään pelkkää puhetta. Kanava, jolla on sopivassa suhteessa molempia on Ylen Radio Suomi. Se on nykyään mielestäni se ainut ja oikea kanava. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en jaksa kuunnella radiosta pelkkää musiikkia, kuten en myöskään pelkkää puhetta. Kanava, jolla on sopivassa suhteessa molempia on Ylen Radio Suomi. Se on nykyään mielestäni se ainut ja oikea kanava. 😊

        Huomaa ettet välitä kummastakaan juuri lainkaan. Ylen asiasisllöt ajettu minimiin ja laatu huonontunut. Musiikissa vain samat isoimmat hitit kierrätyksellä jokavuosi. No ei siinä jos tykkää ja unohtaa mitä on kuullut eilen, toissapäivänä ja vuosikausia.

        Kaikki uutuudet mitä Radio Suomella soi ja niitä on todella harvoin, on soinut kaupallisilla jo aikapäiviä sitten.


    • Anonyymi

      kyllä pooki tarjoaa enemmän kontenttia 👌

      • Anonyymi

        En kaipaa kontenttia. 🫡


    • Anonyymi

      Jos haluat sivistää ja laventaa musiikkitietämystäsi valitae Radio Soi. Lähes kaikki ainakik kotimaiset mitä muut radiokanavat Suomessa soittaa on soittanut Radio Soi ensin. Toki muutamia tunnetuimpia joskua jää soittamatta, no jokainen kyllä jo tietää Kaija Koon ja JVG:n joten niitä ei jokakkerta ole tarvis nostaa soittoon, jos biisi ei ole niin hyvä. Annetaan soittoaika jollekin mikä ei jo soi jokaisella asemalla.

    • Anonyymi

      soi edustaja täällä huutelee 🫡, melkein liikutuin 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe