Tää on niin hullua

Anonyymi-ap

ettei kukaan ees usko todeksi ja silti mua itseäni tää juttu ahdistaa ihan älyttömästi😧😦 Se että sun koko yksityisyys on viety ja varastttu erään ihmisen toimesta, ja loppumisen merkkejä ei näy vaan päinvastoin,ja aina vaan hullummaksi menee kun mä en välitä. 😠

55

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä sä et välitä?

      • Anonyymi

        Yrittänyt olla antamatta huomiota tempauksilleen jotta lopettaisi mutta ei toimi tämän kyseisen yksilön kohdalla vaan innostaa vielä enemmän, mutta pian alkaa olla jo pakko ilmoittaa poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittänyt olla antamatta huomiota tempauksilleen jotta lopettaisi mutta ei toimi tämän kyseisen yksilön kohdalla vaan innostaa vielä enemmän, mutta pian alkaa olla jo pakko ilmoittaa poliisille.

        Poliisille voi jättää nimettömänä vihjeen, jos muuten iso kynnys ilmiantaa kiusaajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisille voi jättää nimettömänä vihjeen, jos muuten iso kynnys ilmiantaa kiusaajaa.

        Miksi olisi iso kynnys ilmiantaa?


    • Anonyymi

      Miksi varastit mun yksityisyyden ja raportoit asioitani? Eikö sinulla ole omaa identiteettiä josta muut kiinnostuisi joten sijaan vainoat minua?

    • Anonyymi

      Hmm. Mut älä kaipaa kauheesti mun miestä ja älä viitti nähdessäs sitä yrittää sillä koiranpentukatseellas hakea katsekontaktia.
      Teet sen tahallaan.

      • Anonyymi

        Psykoosit tulilla? En tiedä kenelle yrität viestittää saati tätä ”tilannetta” tunnista, mutta eiköhän verkossa maalittamiseen voi puuttua ilman sen kummempaa läheisyyttä aiheeseen🥱 Enpä haluaisi kyllä olla miehesi, tulee varmasti joka reissusta kauppaan ym sanomista tai mykkäkoulua


    • Anonyymi

      Poliisille vain ilmoitus ja nimiä sinne.

    • Anonyymi

      Niin...olen tottunut jo mutta hyvä olis että tälle kaikelle tulis stoppi.

    • Anonyymi

      Jep

    • Anonyymi

      Kyllä, minä myös, toivoisin että tälle, mieli, puolia uudelle tulee loppu, & mutta, niin kauan kuin maailmassa on ajattele Matt omia, ihmisiä, niin, kahelimaisuus ja hulluus jatkuu, sen, takia, aivo, implantti, 1. Koko maailmalle ja ihmiskunnalle, N

    • Anonyymi

      Yöt menee palstal ku jännittää jos duunissaki saavat tietä et oon ristiinpukeutuja tränu

      • Anonyymi

        Jeesuskin oli ristiinpukeutuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuskin oli ristiinpukeutuja

        Joo ja doku myös ätmi. Tuu käymää


      • Anonyymi

        Niihän sä luulet


    • Anonyymi

      Juttelette häiriintyneitten ihmisten kanssa netissä päivät ja yöt ja omitte toisten asioita jotka ei teihin liity millään lailla ja lopuksi psykoosit tulilla

      • Anonyymi

        Toimi oikein. Vai eikö löydy älyä


      • Anonyymi

        Ja tällaista tuskin tapahtuu


      • Anonyymi

        Eiköhä tuolla ätmillä lentele psykoosi kipinät jo aika sfääreissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhä tuolla ätmillä lentele psykoosi kipinät jo aika sfääreissä

        Sen kyllä osaa oikolukea jos on vähääkään suhteellisuudentajua ja mun mielestä tämä langan ylin kommentti on aika viri tööt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimi oikein. Vai eikö löydy älyä

        Hanki elämä äläkä seuraa toisten elämää laittomasti.


    • Anonyymi

      Jokainen, joka tietää nämä henkilöt, jotka ovat tunkeutuneet toisen ihmisen yksityisyyteen ( joko teletietoja varastamalla/kamera- mikrofoni asennukset niin laitteisiin kuin kotiin, tehkää niistä ilmianto poliisille. Se on äärettömän tärkeää ja ainoa oikea teko! Ihan oikeasti.

      Tänä päivänä on helppo tunkeutua toisen ihmisen yksityisyyteen, koska on pelit ja vehkeet olemassa (monilla mmattinsa kautta/ kaverin ammatin/osaamisen kautta). Se on niin törkeää kuin olla ja saattaa.

      Uskon, että se on paljon yleisempää kuin edes ymmärretään. Suomessa on niin pienet piirit, joten "tiedot" leviää nopeasti, ja kun jokainen ketjureaktiossaan vielä muuntaa/ lisäilee omiaan/ salaliittoterisoi/kauempana olevat ihmiset oikeasti ymmärtävät väärin/ja aivan liian moni uskoo ja täydestä menee, niin silloin urkinnan kohteen elämä voi käydä todella rankaksi ja kapeaksi. Se on toisen elämän täydellistä varastamista ja samalla yritetään hallita toisen elämä täysin.

      Ja monet eivät kohteena olevat leimataan " hulluiksi/ vainoharhaiseksi" vaikka tosi asia on että oikeasti vainoharhaisuuteen sairastuneita on prosenttuaalisesti on tosi vähän, mutta kaikki leimataan.

      Itse olen tällaisen törkeän yksityisyyden kohteena, ollut jo pidempään, mutta ne täydelliset faktat puuttuu. Ja minun kohdallani " pakka on täysin levinnyt käsiin". Ihmisen, joka tämän kaiken on aloittanut, tiedän, mutta siitä porukka on laajentunut, ja ei ole enää kenenkään hallussa, mutta kun se "mustaa valkoisella" puuttuu. Toisaalta aloin epäilemään liian myöhään, joten tuhotulipalo roihusi jo valtoimenaan.

      Ja loppujen lopuksi, ainut mistä rikosprosessista olisi hyötyä (joka kestäisi vuosia, kannattaako?), on se, että tekijät saisivat merkinnän rikosrekisteriin, muutoin suomen lainsäädäntö on täysin mitätön joka enemmän suojelee rikollista kuin rikoksen kohteen. Valitettavasti.

      Minun kohdallani ei ole kysymys " vihamies" kostaa tai rikollisten/rikollisjärjestön väliset kostotoimenpieet eikä myöskään mistään "entinen mies" vainoaisi tai kostaisi.
      Minä jouduin kohteeksi puhtaasta sattumasta sikäli että, kun Suomessa niin pienet piirit, saatika pelkästään Helsinki, saatika "pieni piiri pyörii samat suvut vyöryy" -etelä-Helsinki - ydinkeskustan alue.

      Mitä siihen tarvittiin? "Uusi ihminen" muutti etelä-Helsingin "omavoipaisuus" alueelle, pieni tyttö, joka ajaa pienellä punaisella autolla. Siinä varsinaiset syyt, hah, sanon minä.

      Sittemmin olisi ollut "tyrkyllä tutustujia/seuraan hakeutujia", mutta ei epäilystäkään, että "pistin liinat kiinni". Eli kävi juuri päinvastoin, kun alkuperäinen ajatus heillä oli. Eivät arvanneet, että se pieni-blondi (silloinen) ei ole se ihan tyhmimmästä päästä oleva tahdoton " sätkynukke". Varmasti jotkut jopa ajattelivat pienen tytön olevan "helpponakki", joka on myynnissä.

      Tottakai se on aiheuttanut sen, että ensinnäkään täällä Helsingissä en "ota lähelle" ketään uutta ihmistä/halua tutustua lähemmin (pakollinen sosiaalinen eristäminen), mutta myös sen, että en voi enkä viitsi hirveästi puhua edes puhelimessa, koska ne varastetaan, ja mitä järkeä on puhua " päivää, mitä kuuluu, oletko käynyt keskustassa viimeaikoina" yms. Joten yhteydenpito kavereihin on minimaalista. Siskojen kanssa emme myöskään puhu mitään tärkeää puhelimessa ( he tietävät).

      Joten ei ihan pikku juttu. Onneksi olen henkisesti vahva, olen hyvin realistinen, mutta osaan myös elää "tässä ja nyt", joten en anna häiritä elämääni enempää. Ja ennen kaikkea terveellä tavalla vahva itsetunto suojaa paljon, en hätkähdä siitä, mitä muut ajattelevat, tiedän kuka olen, mitä olen, ja mitä en ole ja ennenkaikkea jokainen joka minua oikeasti tuntee, ei epäile yhtään minua tai olemassa oloani. Ehkä sekin kertoo jotakin, kun en ole koskaan kenenkään kanssa riidellyt tai kenellekkään "jäänyt hampaan koloon" tai koston kohteeksi, tai en ainakaan tiedä siitä. Olen ollut paljonkin eri mieltä ihmisten kanssa, mutta täysi luottamus on silti säilynyt.

      Pitkä kirjoitus, pitkä myös kokemus. Heitän tämän ilmaan nettiavaruuteen, koska se varmasti auttaa jota kuta muutakin ihmistä että eivät ole kokemuksineen yksin. Mutta se on paljon yleisempää kun " tavan tallaajat" tulee edes ajatelleeksi.

      Kiitos ja aamen 😃

      • Anonyymi

        Että helsinkiläisen naisen identiteetillä käyt läpi omia paranoijiasi mies, ok


      • Anonyymi

        Uskon sinua. Hyvä kirjoitus. Kiitos.


      • Anonyymi

        Ei ole vaikeaa uskoa. Sellasia jotka ovat alalla töissä ja se on mahdollista todennäköisesti huvia tietyssä piirissä.


    • Anonyymi

      Mitä asioitasi on paljastettu? Täällä tehdään provoa jatkuvasti laaja kirjoisesti, välillä tulee samankaltaisuutta, eikä se tarkoita että kukaan tietäisi

      • Anonyymi

        Ja kommentoimasi aloitus ei kuulu provokategoriaan vai?🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Mun sukulaisille tiedoksi: ei kannata luulla edellisiä mun kirjoittamiksi, sillä mitään niistä en ole kirjoittanut. En edelleenkään ole tehnyt yhtään aloitusta, lueskelen vielä tekstejä satunnaisesti, tämä ketju osui silmiini, joten päätin kommentoida.

      Tämä sille suvulle, joka uskoo kirjoituksiin ja juoruihin, mutta ei vaivaudu puhumaan minun kanssani näistä asioista.

    • Anonyymi

      Kiinnosta pätkääkää mitä tämäki pultsari luulee tietävänsä, mekko päälle ja duunii sieltä huulipuna ätmi

      • Anonyymi

        Oota mä käyn stockalla hakee mekon ja huulipunat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oota mä käyn stockalla hakee mekon ja huulipunat

        Oletko sä se sama, joka kirjoitti menevänsä stockalle ostamaan anopille mekkoa ja huulipunaa? Nämä perhesuhteet on nykyään aika moderneja ilmeisesti. Ostaako vaimo appiukolle kalsongit ja prinssi albertit tms? Se syy miksi kommentoin ylipäätään, on tuoda esiin tämäkin itsekseenpuhelu jos se vaikka auttaa jossain kokonaisuuksien muodostamisessa


    • Anonyymi

      Sevitsit vaihtoivat maoamiin.

    • Anonyymi

      Outo viesti ja tavallaan uhkaava. Puhuu toisessa persoonassa ja sanoo, ettei välitä, kuin jos asia olisi käsissään jotenkin. Tää on jotain psykoosijuttua. Ei kiitos!

      • Anonyymi

        Koetat kääntää jutun toisaalle.


      • Anonyymi

        Kuulostaa vähän siltä että ap ei ole edes vainottu vaan matkii vainoamaa uhriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa vähän siltä että ap ei ole edes vainottu vaan matkii vainoamaa uhriaan.

        AP toivoisi että harhaisten kuvitelmiensa ihminen olisi oikein ahdistunut ihmisraunio, mutta ei taida projisointi onnistua tässäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP toivoisi että harhaisten kuvitelmiensa ihminen olisi oikein ahdistunut ihmisraunio, mutta ei taida projisointi onnistua tässäkään

        Joo siltähän tuo vähä vaikuttaisi että kohteensa ahdistuisi. Tietää että lukee palstaa ja pyrkii aiheuttamaan henkistä tuskaa minkä kerkiää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siltähän tuo vähä vaikuttaisi että kohteensa ahdistuisi. Tietää että lukee palstaa ja pyrkii aiheuttamaan henkistä tuskaa minkä kerkiää.

        Taitaa vaan pelailla aivan eri liigassa. Tyhjät tynnyrit täällä kolisee eniten ja oikeessa elämässä alkaa tärisyttää ja pelottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP toivoisi että harhaisten kuvitelmiensa ihminen olisi oikein ahdistunut ihmisraunio, mutta ei taida projisointi onnistua tässäkään

        Mä tulkitsin tämän aloituksen ja nämä lukuisat vastaaavat hieman samalla tavalla, eli joku puupiä elää jotain fantasiaansa


      • Anonyymi

        Jos tällaisen perusprovon sinänsä raflaavallq aiheella kokee millään tavalla uhkaavaksi, niin jotain on pielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tällaisen perusprovon sinänsä raflaavallq aiheella kokee millään tavalla uhkaavaksi, niin jotain on pielessä

        Onko trollerolla nyt hyvä mieli? Ihan itse kirjoitit viestin kommenttiin. Maailmaa varmaan kiinnostaa.. Tai ehkä ei..


    • Anonyymi

      Samanlaisia kokemuksia. Tiedän tunteen. Ihan väsynyt tähän.

    • Anonyymi

      Sun käyttämät hymiöt ei vakuuta, eikä teksti itsessään.

      • Anonyymi

        Eli pitäisikö jonkun yksittäisen ihmisen siis olla jotenkin ahdistunut jostain aiheeseen liittyvästä vai mitä oikein haet tällaisella kommentilla? Pidän ihme mässäilynä tai jonain muuna kyseenalaisuutena ko tapaa kommentoida aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pitäisikö jonkun yksittäisen ihmisen siis olla jotenkin ahdistunut jostain aiheeseen liittyvästä vai mitä oikein haet tällaisella kommentilla? Pidän ihme mässäilynä tai jonain muuna kyseenalaisuutena ko tapaa kommentoida aihetta.

        Hain sillä että aloitus on valhe. Todennäköisesti aloittaja itse on stalkkeri.


    • Anonyymi

      msitryysbssårööroö' åröss,odys


      kpdlid lim yoryplpmroöös årösdo,,r årörk' lsollos jsidlpks jsidlpjsjrj

    • Anonyymi

      Miksi näihin yksityisyyden rikkomus lankoihin liittyy aina Jeesus ja tulee aamenta ja transuja ja muuta rallaa?

    • Anonyymi

      Empä usko että vainotut itse kirjoittavat mitään täällä. Nämä on niiden vainoajien itse kirjoittamia aloituksia. Suurin osa vastauksista myös.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe