TTLA onsyönyt jo yli kaksi Napasin paistamaa suurta 20x25cm rasvassa paistettua vehnästä. MiA tuli pöytään ja hänellä oli siideri. Mia sanoi ettei hän haluakkaan ja pani tölkin Milenan eteen. TUULAT TEMPAISI SN ja sanoi minä otan sen ja niin hän teki. AIVAN HIRVEÄ IHMINEN . PILLERISTI.
TUULA ON AHMATTI, syö kaiken ja jatkuvastii
Anonyymi-ap
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän päivän koosteessa oli kyllä ihan karsea. Esittää koko ajan tekopirteää ja tekoiloista. Kun ei päässyt autoon kailottamaan karaokea kitisi metrin mittainen k?rpä otsassa. Kuuskymppinen ja noin lapsellinen. Hyvin sopii Napan kanssa yhteen. Molemmat lapsen tasolle jääneitä. Ulos talosta.
- Anonyymi
Ja kumpa nuo karaokelaitteet hajoaisivst yhtä aikaa ja yllättäen koko Suomen maasta yhtaikaisesti. Hirveää kuultavaa. Nuotin vierestä ja kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734