... Nakkilaan. Kai siellä on komeita uroksia? Mikä meno? Entäpä mikä on muuttunut 12 vuoden aikana.
Minä palaan vielä
9
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on ennallaan.maailmanloppu ja kkk marketti porskuttaa,pedarit ja moponulikat rällää ilman rotia...vellu ketola ajoi viime viikolla porista vorssaan päin esson ohi,ei muuta.
- Anonyymi
jaana on yhä kiinteä thih hi hi..
- Anonyymi
yhtä kuiva koppelo kuin ennenkin...
Mutta asiaan..jos uudistusten toivossa olisit muuttamassa takaisin,ei kannata,pysy siellä kiukaisissa vaan edelleenkin.
- Anonyymi
Taitaa tämän läänin ainoat urokset olla sudet jotka kävivät lampaan syömäs
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Onko Nakkilassa tansseja?
- Anonyymi
Lohirannassa soittaa humppaheimot lauantaina.
Kynttelii levitetty jo viikko ja maniskat viritetty ihan nuotin viereen.
Joten sinne.
Liput vitose sis. Puffetis kaffet ja lonkasiivu.
- Anonyymi
Mee iskee Rakkolaisen ukkoo tois puol jokkee!
- Anonyymi
Ahosmäen miehet Hormistossa oottaa jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984