Koelentäjä Pasanen

Anonyymi-ap

Lentotunteja on miehellä 8000 tuntia kaikella mikä vaan pysyy ilmassa. Pituutta löytyy 192cm ja painoa 150 kiloa. Nuorempana huomattavasi enemmän, mitä tuolta sosiaalisesta mediasta katselin. Ei liikuntaa eikä harrastuksia.

Hävittäjälentäjä Aleksi Ritvos sitä vastoin kertoo että on oltava tikissä.
"Hävittäjälentäjän pitää olla niin sanotusti tikissä. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että huippu-urheilija ei tarvitse olla mutta pitää olla ”riittävän hyvässä kunnossa”.
Esimerkiksi Ritvos juoksee Cooperissa yli 3 000 metriä. Tosin käytännössä testit tehdään nykyisin polkupyörällä.
– Kun lentäminen on mentaalisesti kuormittavaa hommaa, niin hyvä fyysinen kunto tukee sitä"

Pasanen kun on kamppaillut vuosikymmeniä kaikenlaista liikuntaa vastaan ja tykkää spakettista, niin kysyisin pari kysymystä.
-Miten mahduit hävittäjän ohjaamoon?
-Eikö siellä pyörrytä pullukkaa kaarroksissa ja kiihdytyksissä?
-Oliko sulla eväslepiä mukana tai nakkeja rintataskussa?
-Oletko erimieltä Aleksi Ritvoksen kanssa siitä että hyvä fyysinen kunto tukee mentaalista puolta?

9

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikamoinen kovis tämä ANONYYMI aloittaja, lähes yhtä kovanaama kuin 2010.
      Miten onkaan sattumoinen että internetin kaksi kovinta tyyppiä on pesiytyny tälle palstalle.

      • Anonyymi

        Mikä sinä kuvittelet olevasi ?


      • Anonyymi

        Minä vain haen asiantuntijalta vastausta, koska Ritvos ja Pasanen ovat eri linjoilla vaikka kumpikin on ilmojen herroja ja lentäviä suomalaisia. Minä olen ihan tavallinen tallaaja älä minuun suuntaa ohjuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain haen asiantuntijalta vastausta, koska Ritvos ja Pasanen ovat eri linjoilla vaikka kumpikin on ilmojen herroja ja lentäviä suomalaisia. Minä olen ihan tavallinen tallaaja älä minuun suuntaa ohjuksiasi.

        Kun taivaalla lentää kaksi Hornetia, niin tiedätkö mistä tietää kummassa on Ritvos ja kummassa Pasanen? -Pasasen kone lentää alempana koska se on raskaampi ja siinä on lasit huurussa, koska Pasasella on kuuma.


    • Anonyymi

      Pasanen on spede

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa vai mitä peukaloinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa vai mitä peukaloinen.

        Ei aina saa. Äiti tilasi Apun niin sieltä tulikin Seura ja hobi hallin kuvasto.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Ei aina saa. Äiti tilasi Apun niin sieltä tulikin Seura ja hobi hallin kuvasto.

        Mulle tuli Jallu ja Erotiitikan mualima.

        Lerppa 7v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli Jallu ja Erotiitikan mualima.

        Lerppa 7v.

        Muistatko klassikkonumeron "saako hertsikasta pilluva" ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe