Tärkeitä elämänohjeita, myös matkailuun.

Anonyymi-ap

Ennen alkoon menemistä, opiskele viinilehdet.
Kun suunnittelet matkaa, älä unohda triptrappia.
Kun olet matkallasi, niin muista mitä olet lukenut ravintola-arvosteluista.
Jos teet autokauppaa tai ostat autoosi renkaat, niin lue ihmeessä kaikki julkaistut testit.
Kun rakennat puolenmillin talon ja maksat piirustuksista kymppitonnin, niin anna kuvat mestarille joita kukaan ei lue.

Pääsäännös, älä ajattele itse, älä tee mitään ilman selvittämistä mitä muut on tehnyt tai mitä mielipidettä muut on, näin voit enemmistön kanssa olla samaa mieltä ja aina kaikessa oikeassa.

12

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vaan tee kuten sensei. Osta kaikkia viinejä yksi pullo ja valitse suosikkisi jota juot lopun elämääsi.
      Käy kaikissa Thaimaan ravintoloissa ja valitse itse suosikkisi jossa käyt lopun elämääsi.
      Autokaupassa luota vanhaan muistikuvaasi että Lada on kuningasauto ja siitä ei auto ole parantunut. Ajat sillä sitten lopun elämääsi niin että tuuli suhisee ja puukuulat hyväilee vartaloasi, Blaupunktista soi Moskovan radion sinfoniaorkesteri.

• Anonyymi

Toro-Laiffisella taas herne nenussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toro-Laiffisella taas herne nenussa?

Numpa senssukalla taas lildo poikittain ...sanonko missä... jääköön sanomatta.

• Mä olen mies joka kulkee om,ia polkujaan. Kun infarktin ja leikkauksen jälken lääkäri määräsi lääkkeet Bisoprol 2,5 mg, Cardace 3,75 mg, Cordarone 200 mg, Disperin 100 mg ja Marevan 5 mg niin mä sanoin sille että mä teen kyllä itse omat valintani.

Ostin kaupan nurkalta Siklosporiinia ja takrolimuusia ihan maun takia ja päälle otin päälle 8 Panadolia ja reilusti tenttua. Mitä ne lääkärit tietää mikä minulle sopii??
      Minä päätän omista asioista itse, enkä mene valta virran mukana. Minuahan ei määräillä se on aivan varmaa.

• Anonyymi

Kertoo paljon Pasasen koulumenestyksestä tuo "minä itte" -ajattelu. Ei tartte kenenkään opettaa eikä neuvoa Pasasta, kun hän tietää ihan itte mitä tekee.
      Elämä on aivan liian lyhyt tehdä kaikki virheet itse, jos ei osaa kuunnella neuvoja toisilta ja kokeneemmilta. Sitä varten on olemassa koko koululaitos, että siellä opittaisiin.
      Tuo on kyllä kuultu Pasaselta sata kertaa muulloinkin, ettei hänen tarvitse katsoa mitään netistä tai kartasta, koska "hän on jo täällä". Asui vuosia joen vieressä, mutta ei tiennyt mikä joki on kyseessä, koska hänen ei tarvinnut tietää koska "hän on jo täällä". Samaten hän luuli että Hin Lek Fai on oma kaupunkinsa.

Nyt Pasanen on viinien asiantuntija maistelemalla niitä itse kuuntelematta ketään ja edes tietämättä mitä juo ja mistä. Oikea tieto on myrkkyä Pasaselle, koska tieto on ristiriidassa hänen ainutlaatuisen mutu-tuntuman kanssa.
      Tähtitiedekin on Pasasen mukaan "kiinalaista sontaa". Pasanen kun on tähtitieteilijäkin vain pelkästään katselemalla tähtiä taivaalla.

• Anonyymi

Annan sinulle neuvon / elämäohjeen, älä sekoita henkilöitä äläkä vääristele muiden kirjoittamaa, sekä paneudu enemmän omaan elämääsi muiden sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan sinulle neuvon / elämäohjeen, älä sekoita henkilöitä äläkä vääristele muiden kirjoittamaa, sekä paneudu enemmän omaan elämääsi muiden sijaan.

Kuten aloittaja tekee...?

• Anonyymi

Voit vapaasti kerto sinun koulumenestyksestä.

• Anonyymi

Oltiin kuntouttavassa työkokeilussa Jyväs kylässä puusepän tunnilla. Minä siinä rakentelin siinä suurta erinomaista lintu lautaa, kun ope sanoi minua hyväksi mieheksi. Sanoi että älä hyvä mies hakkaa jakoavaimella nauloja. Minä kysyin että milläs sitten ni se sanoi että käytä nyt hyvä mies päätäsi.
      Melkein neljä kymmentä tikkiä ja kallon murtuma.. siinä näkee millaista jälkeä tulee kun alkaa kuuntelemaan muiden ohjeita...

By NumBaII, 61 v

• Anonyymi

Näyttää taas sille että olen ollut mielessäsi, kannattiko.

• Anonyymi

Ennen Pattayalle menoa kannattaa testata liukuvoiteet leidipoikien varalta.

• Anonyymi

Käy aina kusella kun on tilaisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6162
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1979
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1103
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1086
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      952
    10. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    Aihe