Tärkeitä elämänohjeita, myös matkailuun.

Anonyymi-ap

Ennen alkoon menemistä, opiskele viinilehdet.
Kun suunnittelet matkaa, älä unohda triptrappia.
Kun olet matkallasi, niin muista mitä olet lukenut ravintola-arvosteluista.
Jos teet autokauppaa tai ostat autoosi renkaat, niin lue ihmeessä kaikki julkaistut testit.
Kun rakennat puolenmillin talon ja maksat piirustuksista kymppitonnin, niin anna kuvat mestarille joita kukaan ei lue.

Pääsäännös, älä ajattele itse, älä tee mitään ilman selvittämistä mitä muut on tehnyt tai mitä mielipidettä muut on, näin voit enemmistön kanssa olla samaa mieltä ja aina kaikessa oikeassa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vaan tee kuten sensei. Osta kaikkia viinejä yksi pullo ja valitse suosikkisi jota juot lopun elämääsi.
      Käy kaikissa Thaimaan ravintoloissa ja valitse itse suosikkisi jossa käyt lopun elämääsi.
      Autokaupassa luota vanhaan muistikuvaasi että Lada on kuningasauto ja siitä ei auto ole parantunut. Ajat sillä sitten lopun elämääsi niin että tuuli suhisee ja puukuulat hyväilee vartaloasi, Blaupunktista soi Moskovan radion sinfoniaorkesteri.

      • Anonyymi

        Toro-Laiffisella taas herne nenussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toro-Laiffisella taas herne nenussa?

        Numpa senssukalla taas lildo poikittain ...sanonko missä... jääköön sanomatta.


    • Mä olen mies joka kulkee om,ia polkujaan. Kun infarktin ja leikkauksen jälken lääkäri määräsi lääkkeet Bisoprol 2,5 mg, Cardace 3,75 mg, Cordarone 200 mg, Disperin 100 mg ja Marevan 5 mg niin mä sanoin sille että mä teen kyllä itse omat valintani.

      Ostin kaupan nurkalta Siklosporiinia ja takrolimuusia ihan maun takia ja päälle otin päälle 8 Panadolia ja reilusti tenttua. Mitä ne lääkärit tietää mikä minulle sopii??
      Minä päätän omista asioista itse, enkä mene valta virran mukana. Minuahan ei määräillä se on aivan varmaa.

    • Anonyymi

      Kertoo paljon Pasasen koulumenestyksestä tuo "minä itte" -ajattelu. Ei tartte kenenkään opettaa eikä neuvoa Pasasta, kun hän tietää ihan itte mitä tekee.
      Elämä on aivan liian lyhyt tehdä kaikki virheet itse, jos ei osaa kuunnella neuvoja toisilta ja kokeneemmilta. Sitä varten on olemassa koko koululaitos, että siellä opittaisiin.
      Tuo on kyllä kuultu Pasaselta sata kertaa muulloinkin, ettei hänen tarvitse katsoa mitään netistä tai kartasta, koska "hän on jo täällä". Asui vuosia joen vieressä, mutta ei tiennyt mikä joki on kyseessä, koska hänen ei tarvinnut tietää koska "hän on jo täällä". Samaten hän luuli että Hin Lek Fai on oma kaupunkinsa.

      Nyt Pasanen on viinien asiantuntija maistelemalla niitä itse kuuntelematta ketään ja edes tietämättä mitä juo ja mistä. Oikea tieto on myrkkyä Pasaselle, koska tieto on ristiriidassa hänen ainutlaatuisen mutu-tuntuman kanssa.
      Tähtitiedekin on Pasasen mukaan "kiinalaista sontaa". Pasanen kun on tähtitieteilijäkin vain pelkästään katselemalla tähtiä taivaalla.

      • Anonyymi

        Annan sinulle neuvon / elämäohjeen, älä sekoita henkilöitä äläkä vääristele muiden kirjoittamaa, sekä paneudu enemmän omaan elämääsi muiden sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan sinulle neuvon / elämäohjeen, älä sekoita henkilöitä äläkä vääristele muiden kirjoittamaa, sekä paneudu enemmän omaan elämääsi muiden sijaan.

        Kuten aloittaja tekee...?


      • Anonyymi

        Voit vapaasti kerto sinun koulumenestyksestä.


    • Anonyymi

      Oltiin kuntouttavassa työkokeilussa Jyväs kylässä puusepän tunnilla. Minä siinä rakentelin siinä suurta erinomaista lintu lautaa, kun ope sanoi minua hyväksi mieheksi. Sanoi että älä hyvä mies hakkaa jakoavaimella nauloja. Minä kysyin että milläs sitten ni se sanoi että käytä nyt hyvä mies päätäsi.
      Melkein neljä kymmentä tikkiä ja kallon murtuma.. siinä näkee millaista jälkeä tulee kun alkaa kuuntelemaan muiden ohjeita...

      By NumBaII, 61 v

      • Anonyymi

        Näyttää taas sille että olen ollut mielessäsi, kannattiko.


    • Anonyymi

      Ennen Pattayalle menoa kannattaa testata liukuvoiteet leidipoikien varalta.

    • Anonyymi

      Käy aina kusella kun on tilaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe