muna vibraattori housuissa ravintolatansseissa

Anonyymi-ap

Ostin tyttöystavälleni seksikaupasta pienen munavibraattorin jota käytettiin ahkeraasti.Kerran sain ajatuksen että mennään ravintolatansseihin vibrattori Irman pillussa. Irma laittoi pikkuhousut jalkaansa ja minä laitoin munavibraattorin pillun vakoon klitoriksen kohdalle. Kaukosäätimen johto vedettiin rintaliiviin
Lähdimme ravintolaan ja aloimme tanssia. Ihmiset istuivat pöydässä ja katsoivat tanssiamme. Sain erektion , kun ajattelin vibraattoria Irman pillussa. Tanssimme jonkin aikaa ja sitten nojauduinj lähemmäksi irmaa ja laitoin kaukosäätimestä tärinän kaikkein suurimmaksi.

Hetken kuluttua Irma alkoi läähättää ja painautui minua vasten. Hän halusi heti lähteä kotiin. Kotimatkalla hän kertoi saaneensa elämänsä voimakkaimman orgasmin . Kun pääsimme kotiin hän riisuitui ja riisui minutkin . Hän tarttui kyrpääni ja alkoi nuolla terskaani ja runkata. Irman valtavat tissit heiluivat edessäni ja välillä hän puristi kyrpäni tissien väliin ja katsoi kuinka kyrpäni liikkui rintojen välissä. Sitten hän pyllisti ja nuolin vittua ja välillä nussin molempiin reikiin. Sitten hän alkoi imeä uudelleen ja halusi saada spermani suuhunsa. Pian spermani ruiskusi suuhun ja hetken päästä nukuimme tyydytettyinä.

Onko joku muu kokeillut vastaavanlaista ? Tämä juttu ei muuten ole keksitty , vaan todella tapahtui muutama vuosi sitten. Nykyään on saatavana myös kaukosäädettäviä vibroja, eikä mitään johtoja tarvita. Minusta on kiihottavaa ajatella että voi antaa toiselle orgasmin milloin tahansa.

I

2

2243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on näitä kehittyneempiä malleja geishakuulia ja satisfyereitä, joita ohjataan puhelimen avulla kaukosäädöllä. Sellaista on kiva käyttää vaikka tanssimavlilla, ravintolassa tai ruotsinlaivoilla. Vaimo tanssimassa vieraan miehen kanssa, eikä koskaan tiedä milloin pöksyissä, tai pillussa alkaa sykkiä ja värähdellä ja millä voimalla.

Se kuumentaa naisen.

• Anonyymi

kokeiltu sen jälkeen vaimo vaati minuakin kokeilemaan ei vibraa vaan geisha-kuulat peppuun tanssi ravintolaan liike sai tuntumaan tulin housuihin kotona sain isoa vibraa peppuun nussimme koko yön kivoja leikkejä

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8170
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4634
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      35
      3976
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3288
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2862
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2787
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      53
      2557
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2240
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      399
      2194
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2139
    Aihe