Olen sivullisena seurannut episodia kiillottajantien ulvilan kaupungin vuokra asunnossa. Onneksi en asu niissä taloissa .mutta en ole välttynyt huomaamasta ja kuulemasta.että erikansallisuutta oleva saa pitää autoaan asuntonsa oven edessä .metri asunnon ovesta suunnilleen.muiden ihmisten ei sallita pitää pihoillaan autoa mutta hän saa koska on eri kansalaisuutta.
Näyttää ja tuntuu vääryydeltä ,ja ihmettelen miten muut vuokralaiset hyväksyy tämän törkeän vääryyden .
Yhteiskunta
Anonyymi-ap
1
475
Vastaukset
- Anonyymi
Laitatko nimesi ja osoitteesi, niin luulen että kiillottajantien murheet ovat murheistasi pienin sen jälkeen, kyylä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171308
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760