lastenvahdin töitä 15-vuotiaalle

Anonyymi-ap

Hei! oon 15v tyttö ja haluisin lastenvahdiks, jonkun laista palkkaa vastaan. Asun turussa niin jossain turun alueella. Oon vahtinut mun naapurien lasta kun se ei ollut vielä päiväkodissa, mutta sen jälkeen ei oo ollu tarvetta niin en oo vahtinu sitä. Olin tet:issä tanssituvalla ja voisin kysyä sieltä suosittelua, koska olin siellä iltapäiväkerhossa pääasiassa pienenmpien lasten kanssa, jos joku sousittelun haluu. Mulla on tässä ohessa myös toinen keikkatyö niin samat päivät aina joka viikko ei välttämättä käy. Tiedän jo kuitenkin kaikki loppu vuoden työvuorot sen työn osalata niin ei tulisi mitään yllätys peruutuksia. Voisin hoitaa myös iltaisin, riippuu toki missä päin ja kuinka hyvin sieltä tulee busseja iltaisin, koska kulkisin busseilla. Oon aina ajoissa ja yleensä jonkon verran etuajassa ellei en ainakaan myöhästyisi jonkun takia mihin itse voisin vaikuttaa, mutta jos esim bussi olisi myöhässä ilmoittaisin siitä kyllä. Voin tehdä lapsille ruokaa jos se on tarpeellista ja tarvittavat ainekset vain on kaapeissa.

3

253

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhteystiedotkin vois auttaa suuresti

• Anonyymi

Lähimetsän juopot varmaan soussittelisivat, mutta kun ovat soossitelleet itsensä ihan soossiin, niin ei niistä taida olla sittenkään mitään apua.

• Anonyymi

Mitäköhän sinäkin säälittävistä säälittävin urpoluuseri tuollakin kommentillasi ajoit takaa 💀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1279
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      80
      1164
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      641
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      588
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      21
      566
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      523
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      479
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      462
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä