Citymarket on kyllä parantunut viimevuosina se täytyy myöntää. Mutta valitettavasti hinnatkin on nousseet tavallisen palkanmaksajan ulottumattomiin. Mukava kauppiaspariskunta vetää muhkeaa tiliä ruuan jakamisella. Veever oy:n viimeinen julkinen tulos 1,662 miljoonaa euroa. Onnea kauppiaille
Cittari on kallis
15
911
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi on. Aina voi vedota sotaan kun kauppias nostelee hintoja huvikseen.
- Anonyymi
On parantanut kyl ja must viihtyisäkin tunnelmaltaan. Sitten on kestotarjoukses tiettyjä isoja esim. jättipakkauksia jatkuvasti ja tietty ne viikottaiset oma-plussa -edut mistä nyt ei kyl aina tosin osu hyviä tarjouksia. Päälle ne valtakunnalliset tarjoukset kans.
Cittaris sentään kassoja on yleensä reilummin kuin muissa kaupois kun vertaa vaikkapa Lidliin. Vaatepuoli omaan makuun sopivampi cittarissa kuin vaikka prismassa mut tietty maku- ja tyyliasioita nämä. Cittarista löytää kohtuuhinnalla vaatetta omaan makuun ja yleensä jotain tarjouksiakin.
Kylhän siel tietyis tuotteis huomaa et S-Mafia ja Lidl on selvästi halvempia mut toisis taas vain pikkasen kalliimpi. Ensimmäisenä tulee mieleen tuorevihannespuolelta vaikka kotimaiset tomaatit et siin on yleensä selvää eroo ainakin. Ite kyl käyn kaikis kaupois ostoksil mut enimmät ostot hintatason vuoksi Lidl S-mafia pääosin.
Viimeisen vuoden aikana cittarin grillikylki on kyl mennyt ala-arvoiseksi. Alussa se siel oli välillä semmosta laatusattumaa et oli rasvamönttejä osa niistä valmiista annoksista eli kasa grillattua rasvaa eikä niinkään lihaa ja sitten myöhemmin se lihakin meni jotenkin erilaiseks, jolloin romahti lopullisesti.- Anonyymi
Kyllä S kaupat on parempia. Prismassa tulee käytyä, edullisempaa on.
- Anonyymi
..itun kallista kaikkialla. Mutta hyvä että kauppojen tulos huipussaan, menee ainakin joillain hyvin, Harkimokin taisi huomata tämän.
Eeekoon tämän vuoden tulos vähittäiskaupassa tulee olemaan mahtava.
Jokainen voi ihan itse miettiä miksi hinnat nousee ja kuka siitä hyötyy. - Anonyymi
Tuottajat ei saa työstään juuri mitään. Jotain vikaa tässä systeemissä on
- Anonyymi
Silti euroopan kalleimmat hinnat. Todella outoa.
- Anonyymi
Tätä K-hintatasoa ja kauppiaiden jetset-elämää on ylipäätään pohdittu jo kauan. Tässä eräskin hieno avaus:
"Porin kupeessa pienen Nakkilan K-Marketin omistajan poika ajaa Porsche 911 -autoa. Näinkin pienellä paikkakunalla tuollainen osuu silmään aika hyvin. En esimerkiksi tiedä yhtään lääkäriä tai juristia koko Porissa, jolla olisi Porsche 911, mutta tämä K-Kauppiaan poika (itsekin töissä mainitussa kaupassa) pistää isän rahat haisemaan ja ajaa Nakkilassa 911 Porschella.
Mitäkö itse tienaan?
Olen koulutukseltani kauppatieteiden maisteri, ikä 35 vuotta, vuosiansiot tasan 50 000 euroa (brutto). Autoni on 10 vuotta vanha Fiat, arvoltaan noin 2700 euroa.
En ole kateellinen, mutta on selvää, ettei tavallinen palkansaaja (kuten minä) omista yli 10 metrin moottorivenettä tai 911 Porschea. Sellaiset harrastusvälineet on varattu K-Kaupiaille."- Anonyymi
Sen verran on tuloja kertynyt kauppiaille, että ne on pitänyt salata. Tämä kertoo jotain tästä bisneksestä.
- Anonyymi
Keskon pääjohtaja vieraili perinteisellä maakuntamatkalla myös Lappeenrannassa. Citymarket on kehittynyt täällä hyvin. Ja myös kauppiaitten tulot!! Pääjohtaja piti tuottajien asemaa ja kannattavuutta huonona ja ilmaisi, että heidän asema pitää turvata. No tottakai se pitää turvata, koska muuten kesko ja cittarikauppiaat ei voi tahkota miljoonatiliä!!! VMP!
- Anonyymi
Muita, että kauppias syö sinunkin ruokapöydässä. Se ahne ja limainen hintaveivari.
- Anonyymi
Ei syö eikä rikastu mun syömisellä!! Asioin S-marketissa ja Lidlissä ja ostan ainoastaan hintametkittyä alennusruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei syö eikä rikastu mun syömisellä!! Asioin S-marketissa ja Lidlissä ja ostan ainoastaan hintametkittyä alennusruokaa.
Cittarit kierrän kaukaa .
- Anonyymi
Kallistunut on kun Pirkka pinaattikeitto citymarketissa 1,39 €/kpl ja paikallinen K-super on halvempi, 1,25 €/kpl. Tilanne ollut tämä hinnan kanssa jo kuukausia. Kai siellä säästetään uuteen Porscheen.
Minulla köyhällä ei kohta varaan autoilla eikä ajaa kalliisiin cittariin. Lähikaupassa on joiltain osin näköjään alkanut olla halvempaa. Tulevan eläkeläisen oltava tarkkana kuin porkkana näiden höttöhintojen aikakautena! - Anonyymi
Hulluus jatkuu ja ihmiset jopa jonottavat Suomen kalleinta ruokaa. Sitä samaa ruokaa, jota myydään toisaalla halvemmalla. En ymmärrä mikä tuossa citymarketissa kiehtoo?
- Anonyymi
Hyviä uutisia! Myllymäkeen nousee k-citymarketin "tappaja" eli toinen Prisma. Näin köyhänä ja vassarina jokainen sentti ratkaisee! Saas nähä mihin hintaan pinaattikeitto lähtee uudesta Prismasta ja suostuuko cittari laskemaan hintaa Pirkka-versiosta? Syvässä jännityksessä olen asian kehittymisen suhteen..
"Etelä-Karjalan Osuuskauppa avaa uuden Prisman nykyisen Myllykeskuksen tiloihin. Rakennustyöt on tarkoitus aloittaa tämän vuoden loppupuolella. Töiden on määrä valmistua kevättalvella 2024."
https://yle.fi/a/74-20036001
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848