Eli mielessä vain mie mies?
Nainen rakas, onhan sulla kaikki hyvin?
13
105
Vastaukset
- Anonyymi
Mie, sie, hie. Ossoon puhhuu neljee kieltä. Suomee, savvoo, hiljjoo, kovvoo.
- Anonyymi
Minnekkäs sä oot menossa? Kiännä oikeelle...
- Anonyymi
Olisi itsekästä ajatella miestä kun on muutakin ajateltavaa.
- Anonyymi
Hyvä muistutus! Hyvin menee kun on mies mielessä 💭😄
- Anonyymi
Joskus kylläkin olet mielessä. Nykyään harvemmin kun ei olla melkein vuoteen nähty. Entä ajatteletko sinä minua naista usein? :)
- Anonyymi
Joka päivä ajattelen sua nainen, et koskaan tule unohtumaan. Vaikka sitten joskus löytäisin sen ihmisen jonka kanssa halua jakaa elämäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä ajattelen sua nainen, et koskaan tule unohtumaan. Vaikka sitten joskus löytäisin sen ihmisen jonka kanssa halua jakaa elämäni.
Taidat olla se väärä jmies kun puhuttu aikaisemmin ja muut täsmää paitsi nimi? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla se väärä jmies kun puhuttu aikaisemmin ja muut täsmää paitsi nimi? :)
Et sittenkään ole sama mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sen naisen kanssa puhuneet kasvotusten viime vuonna sanaakaan? :) me ei puhuttu.
- Anonyymi
En tykkää karjalaisista enkä lappalaisista
- Anonyymi
pieni omahyväisyys sallittaneen 😀
- Anonyymi
Siehän se aina oot mielessäin. Viel ko sen saavuttais. Pakenee vuoan kauemmaks...
- Anonyymi
On kaikki hyvin. Sinua ikävöin mies. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933621Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44821
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61775Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4754- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676