Eli mielessä vain mie mies?
Nainen rakas, onhan sulla kaikki hyvin?
13
58
Vastaukset
- Anonyymi
Mie, sie, hie. Ossoon puhhuu neljee kieltä. Suomee, savvoo, hiljjoo, kovvoo.
- Anonyymi
Minnekkäs sä oot menossa? Kiännä oikeelle...
- Anonyymi
Olisi itsekästä ajatella miestä kun on muutakin ajateltavaa.
- Anonyymi
Hyvä muistutus! Hyvin menee kun on mies mielessä 💭😄
- Anonyymi
Joskus kylläkin olet mielessä. Nykyään harvemmin kun ei olla melkein vuoteen nähty. Entä ajatteletko sinä minua naista usein? :)
- Anonyymi
Joka päivä ajattelen sua nainen, et koskaan tule unohtumaan. Vaikka sitten joskus löytäisin sen ihmisen jonka kanssa halua jakaa elämäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä ajattelen sua nainen, et koskaan tule unohtumaan. Vaikka sitten joskus löytäisin sen ihmisen jonka kanssa halua jakaa elämäni.
Taidat olla se väärä jmies kun puhuttu aikaisemmin ja muut täsmää paitsi nimi? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla se väärä jmies kun puhuttu aikaisemmin ja muut täsmää paitsi nimi? :)
Et sittenkään ole sama mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sen naisen kanssa puhuneet kasvotusten viime vuonna sanaakaan? :) me ei puhuttu.
- Anonyymi
En tykkää karjalaisista enkä lappalaisista
- Anonyymi
pieni omahyväisyys sallittaneen 😀
- Anonyymi
Siehän se aina oot mielessäin. Viel ko sen saavuttais. Pakenee vuoan kauemmaks...
- Anonyymi
On kaikki hyvin. Sinua ikävöin mies. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809