K-Market turuntie

Anonyymi-ap

Olin Turuntien kmarketissa hetken aikaa ja pelailin kunnes meni ääni.siellä on varmaan hometta kun olen homeallergikko. On testattu. Onko kenellekään muulle allergikoille tullut siellä oireita

16

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en ole huomannut siellä mitää, mutta tosin käynyt harvakseltaan ja taitaa viime käynnistä olla kuukauden verran. Ei ole todettua allergiaa, mutta eräässä paikassa on myös ääni käheytynyt niin ettei kunnolla pysty puhumaan. En tiedä onko hometta, ei ainakaan sama tuoksu kuin jossain homeissa mitä olen joskus havainnut muualla, vaan mä epäilen ettei tuuletus toimi kunnolla eli on venttiilit kiinni, koneiston suodattimet tukossa, säädetty kone aliteholle sähkö säästämiseksi tms. Voi toki olla etten edes ite aisti pientä määrää, kun en ole herkistynyt.

lajijasuris

• Anonyymi

Silloin tällöin käyn ostoksilla ja minusta paikka ei haise/tuoksu homeelta.

• Anonyymi

Home ei tuoksu, se haisee

• Anonyymi

On muuten töykeitä myyjiä Turuntien kaupassa. Olin yks päivä pelaamassa kun omistaja heitti korit pinoon siihen mun viereen hyvä ettei päälle tullut. Ei kannata käydä ostoksilla on kallis ksupöakin

• Anonyymi

Siis kauppakin

• Anonyymi

Sellainen kauppa tämä on,tottunut jo tähän et henkilökunta on hieman nyrpeää.Valitettavasti !

• Anonyymi

Olen käynyt kaupassa aika usein ja myyjät ovat kohteliaita ja hymy huulilla. Ei valittamista.

• Anonyymi

Joka viikko käyn ostoksilla en pelaamassa. Henkilökunta todella ystävällistä .

• Anonyymi

Ne sai vähän palautetta

• Anonyymi

Pelasit eläkkeesi kerralla ja ostit punalaputettuja tuotteita kotiin viemiseksi! Kauppias ei siitä paljon tienaa, vaikka koko päivän notkuit kaupan pelikoneella! Ei se niin ihme ole, jos kauppias ei siitä tykkää!

• Anonyymi

En ostanut punalappuisia tuotteita.ja kauppa saa prosentit siitä kun siellä on pelikone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ostanut punalappuisia tuotteita.ja kauppa saa prosentit siitä kun siellä on pelikone

Et niin, kun K-kaupoissa alennustuotteet on keltalappuisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et niin, kun K-kaupoissa alennustuotteet on keltalappuisia!

Ai jaa.no en vielä vielä koskaan ostanut k-kaupoista ale tuotteita.

• Anonyymi

Ei myyjien tarvitse olla kuin Hangon keksit koko ajan. Ihan normaali ystävällisyys ja sujuva palvelu riittä

• Anonyymi

Ei tarviikkaan mut se nainen kellä on tummat hiukset ja päätä myöten levitetty on tosi tyly eikä tää on ainoastaan mun mielipiteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarviikkaan mut se nainen kellä on tummat hiukset ja päätä myöten levitetty on tosi tyly eikä tää on ainoastaan mun mielipiteeni.

Siis letitetty taas meni väärin kun en tarkistanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      70
      3821
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      101
      2448
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1669
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1438
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      97
      1311
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1256
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1073
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe