K-Market turuntie

Anonyymi-ap

Olin Turuntien kmarketissa hetken aikaa ja pelailin kunnes meni ääni.siellä on varmaan hometta kun olen homeallergikko. On testattu. Onko kenellekään muulle allergikoille tullut siellä oireita

16

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en ole huomannut siellä mitää, mutta tosin käynyt harvakseltaan ja taitaa viime käynnistä olla kuukauden verran. Ei ole todettua allergiaa, mutta eräässä paikassa on myös ääni käheytynyt niin ettei kunnolla pysty puhumaan. En tiedä onko hometta, ei ainakaan sama tuoksu kuin jossain homeissa mitä olen joskus havainnut muualla, vaan mä epäilen ettei tuuletus toimi kunnolla eli on venttiilit kiinni, koneiston suodattimet tukossa, säädetty kone aliteholle sähkö säästämiseksi tms. Voi toki olla etten edes ite aisti pientä määrää, kun en ole herkistynyt.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Silloin tällöin käyn ostoksilla ja minusta paikka ei haise/tuoksu homeelta.

      • Anonyymi

        Home ei tuoksu, se haisee


    • Anonyymi

      On muuten töykeitä myyjiä Turuntien kaupassa. Olin yks päivä pelaamassa kun omistaja heitti korit pinoon siihen mun viereen hyvä ettei päälle tullut. Ei kannata käydä ostoksilla on kallis ksupöakin

      • Anonyymi

        Siis kauppakin


    • Anonyymi

      Sellainen kauppa tämä on,tottunut jo tähän et henkilökunta on hieman nyrpeää.Valitettavasti !

    • Anonyymi

      Olen käynyt kaupassa aika usein ja myyjät ovat kohteliaita ja hymy huulilla. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Joka viikko käyn ostoksilla en pelaamassa. Henkilökunta todella ystävällistä .

    • Anonyymi

      Ne sai vähän palautetta

    • Anonyymi

      Pelasit eläkkeesi kerralla ja ostit punalaputettuja tuotteita kotiin viemiseksi! Kauppias ei siitä paljon tienaa, vaikka koko päivän notkuit kaupan pelikoneella! Ei se niin ihme ole, jos kauppias ei siitä tykkää!

      • Anonyymi

        En ostanut punalappuisia tuotteita.ja kauppa saa prosentit siitä kun siellä on pelikone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ostanut punalappuisia tuotteita.ja kauppa saa prosentit siitä kun siellä on pelikone

        Et niin, kun K-kaupoissa alennustuotteet on keltalappuisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin, kun K-kaupoissa alennustuotteet on keltalappuisia!

        Ai jaa.no en vielä vielä koskaan ostanut k-kaupoista ale tuotteita.


    • Anonyymi

      Ei myyjien tarvitse olla kuin Hangon keksit koko ajan. Ihan normaali ystävällisyys ja sujuva palvelu riittä

      • Anonyymi

        Ei tarviikkaan mut se nainen kellä on tummat hiukset ja päätä myöten levitetty on tosi tyly eikä tää on ainoastaan mun mielipiteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarviikkaan mut se nainen kellä on tummat hiukset ja päätä myöten levitetty on tosi tyly eikä tää on ainoastaan mun mielipiteeni.

        Siis letitetty taas meni väärin kun en tarkistanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe