vai unohditko jo? Kerro vaan!
Mietititkö mies mua koskaan?
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaa vaan kuinka useasti..
- Anonyymi
Aloittaja päätti taaa vastata itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja päätti taaa vastata itselleen
Nauraa🥳
- Anonyymi
Sama täällä miestä. Ei tarvinnut vastata itselle kun unohdin koko aloituksen.
- Anonyymi
Nyt kyllä tarvis vähän tarkempia tunnisteita. Suomessa on joukoittain miehiä joilla takuulla ollut vispilänkauppaa naisten kans.
- Anonyymi
V miehelle menee.
- Anonyymi
Kukaan mitään vispilöitä osta eikä myy.
- Anonyymi
Joka päivä, onko se liian harvoin? En voi unohtaa hyvää ihanaa naista, jonka kanssa jutut ja katseet sopi hyvin yhteen. Oikea nainen tietää minut. K mies
- Anonyymi
Ei kukaan laske kertoja eikä määriä täällä.
- Anonyymi
Koko ajan noseanneli❤️
- Anonyymi
Ohi tuollaiset!
- Anonyymi
Noseanneli! Missäs tää kyseinen tyyppi on?
- Anonyymi
Löysikö se jo "rakkaustarinansa"
- Anonyymi
H:tä tulee mietittyä.
- Anonyymi
Mullaki sua P
- Anonyymi
Ei ole aloitus peelle.
- Anonyymi
Miksi edes kaipaan kun se nainen ei koskaan voisi rakastaa minua. Olen niin heikko ja pihalla kaikesta. Ei varmasti halua haasteita ja hankaluuksia elämäänsä enempää. Niitä on elämässä riittävästi ilman minuakin. Ei minusta ole kuin harmia.
- Anonyymi
Mutta jos hän rakastaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos hän rakastaa sinua?
Minusta tulisi hänen miehensä ja olisin aina hänen kanssaan.
- Anonyymi
En mieti, Mä oon ihan rakastunut toiseen ja näköjään hänellä miehellä on enemmän rohkeutta, oon nii otettu tämän päiväisestä, et varmaan on mun vuoro nyt. Pää on ihan pyörällä! Ainiin tämä oli miehelle, ei haittaa🤣
- Anonyymi
Kovasti vaikutatkin toiseen rakastuneelta. Lol.
- Anonyymi
En oikeastaan.
- Anonyymi
Ajattelen jos hän en ole mitään unohtanut.
Ei ole pystynyt unohtamaan. Mutta ei tätä minulta kysytty.
- Anonyymi
Sinähän tätä kysyit;)
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tätä kysyit;)
Olisin varmaan kysynyt vähän eritavalla jos olisin kysynyt.
- Anonyymi
😪😴💤💤💤💤💤
- Anonyymi
🌛🌜🌃💤💤
- Anonyymi
En mieti. Olet tollo.
- Anonyymi
Ei naisille!
- Anonyymi
Miehetkin miettivät vastakkaista sukupuolta, on sillälailla ihmismagneetteja.
https://youtu.be/aoOxhecquGg
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984