Terve Marjut

Anonyymi-ap

Moi.Mitä kuuluu näin perjantaina?(tiedätkö kenen kanssa juttelet tässä?)

22

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervepä terve. Luulen/epäilen vahvasti tietäväni, mutta saatan olla väärässä.

• Anonyymi

Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

Jos voisit jotain tuosta kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon,että jos tuota naista minä kiinnostan hän tarttuu toimeen ripeästi. Joten en täällä enempää vanhene.

• Anonyymi

Onko sama Marjut kuka oli juuri täällä kysymässä mikä treffejä vaivaa. Mene sinäkin sinne osastoon. Sieltä se luulis löytyvän.

• Anonyymi

Minä vastasin hänelle että on hänen omaa syytä että on yksin ongelmansa kanssa.

• Anonyymi

En tiedä onko sama.Täytyy käydä tänään myöhemmin siellä katsomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

Olem nähtyt täällä MONTA liian yksityiseltä vaikuttavaa keskustelua ja olen ollut järkyttynyt niistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko,että on sama,en mene tuonne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään kusetuksia mutta näin nyt vaan pääsi käymään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

Jep. Kaikkee tuhoo sulle ja sun paskalla jatkolle.

• Anonyymi

No mitäpä tässä, ihan olen oma pershäiriöinen itseni.

• Anonyymi

En tunnista häntä tuosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3815
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3550
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2240
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1664
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1558
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1299
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      927
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      880
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      77
      807
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      751
    Aihe