Terve Marjut

Anonyymi-ap

Moi.Mitä kuuluu näin perjantaina?(tiedätkö kenen kanssa juttelet tässä?)

22

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervepä terve. Luulen/epäilen vahvasti tietäväni, mutta saatan olla väärässä.

• Anonyymi

Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

Jos voisit jotain tuosta kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon,että jos tuota naista minä kiinnostan hän tarttuu toimeen ripeästi. Joten en täällä enempää vanhene.

• Anonyymi

Onko sama Marjut kuka oli juuri täällä kysymässä mikä treffejä vaivaa. Mene sinäkin sinne osastoon. Sieltä se luulis löytyvän.

• Anonyymi

Minä vastasin hänelle että on hänen omaa syytä että on yksin ongelmansa kanssa.

• Anonyymi

En tiedä onko sama.Täytyy käydä tänään myöhemmin siellä katsomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

Olem nähtyt täällä MONTA liian yksityiseltä vaikuttavaa keskustelua ja olen ollut järkyttynyt niistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko,että on sama,en mene tuonne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään kusetuksia mutta näin nyt vaan pääsi käymään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

Jep. Kaikkee tuhoo sulle ja sun paskalla jatkolle.

• Anonyymi

No mitäpä tässä, ihan olen oma pershäiriöinen itseni.

• Anonyymi

En tunnista häntä tuosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4123
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3783
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3308
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3210
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      90
      2181
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2118
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1979
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1949
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      32
      1940
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1864
    Aihe