Terve Marjut

Anonyymi-ap

Moi.Mitä kuuluu näin perjantaina?(tiedätkö kenen kanssa juttelet tässä?)

22

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervepä terve. Luulen/epäilen vahvasti tietäväni, mutta saatan olla väärässä.

• Anonyymi

Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

Jos voisit jotain tuosta kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon,että jos tuota naista minä kiinnostan hän tarttuu toimeen ripeästi. Joten en täällä enempää vanhene.

• Anonyymi

Onko sama Marjut kuka oli juuri täällä kysymässä mikä treffejä vaivaa. Mene sinäkin sinne osastoon. Sieltä se luulis löytyvän.

• Anonyymi

Minä vastasin hänelle että on hänen omaa syytä että on yksin ongelmansa kanssa.

• Anonyymi

En tiedä onko sama.Täytyy käydä tänään myöhemmin siellä katsomassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

Olem nähtyt täällä MONTA liian yksityiseltä vaikuttavaa keskustelua ja olen ollut järkyttynyt niistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko,että on sama,en mene tuonne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään kusetuksia mutta näin nyt vaan pääsi käymään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

Jep. Kaikkee tuhoo sulle ja sun paskalla jatkolle.

• Anonyymi

No mitäpä tässä, ihan olen oma pershäiriöinen itseni.

• Anonyymi

En tunnista häntä tuosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      88
      7227
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      35
      3373
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1816
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      21
      892
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      853
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      47
      762
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      686
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      642
    Aihe