Terve Marjut

Anonyymi-ap

Moi.Mitä kuuluu näin perjantaina?(tiedätkö kenen kanssa juttelet tässä?)

22

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervepä terve. Luulen/epäilen vahvasti tietäväni, mutta saatan olla väärässä.

      • Anonyymi

        Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

        Jos voisit jotain tuosta kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.Kerro vaan jotain tuosta,jos olen mieleinen sinulle moniinkin asioihin.Pidän sinua kauneinpana naisena mitä tiedän.

        Uskon,että jos tuota naista minä kiinnostan hän tarttuu toimeen ripeästi. Joten en täällä enempää vanhene.


    • Anonyymi

      Onko sama Marjut kuka oli juuri täällä kysymässä mikä treffejä vaivaa. Mene sinäkin sinne osastoon. Sieltä se luulis löytyvän.

      • Anonyymi

        Minä vastasin hänelle että on hänen omaa syytä että on yksin ongelmansa kanssa.


      • Anonyymi

        En tiedä onko sama.Täytyy käydä tänään myöhemmin siellä katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko sama.Täytyy käydä tänään myöhemmin siellä katsomassa.

        Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

        Olem nähtyt täällä MONTA liian yksityiseltä vaikuttavaa keskustelua ja olen ollut järkyttynyt niistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä teille! Ettekä sitten tule tänne kertomaan mitä kirjoitatte toisillinne. Ne on teidän välisiä asioita!

        Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin tekisimme?Emmehän mitään idiootteja sentään ole.

        Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin jo seuraavaksi syyn mitä täällä on tapahtunut!

        No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko sama.Täytyy käydä tänään myöhemmin siellä katsomassa.

        En usko,että on sama,en mene tuonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tässä ei nyt kuitenkaan ollut mitään yksityistä, joten en ymmärrä miksi tähän mitään rustailet.

        Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Menenkin vastaamaan vain omaan aloitukseen.

        Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

        Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,että menet,ei tuossa tekstissäsi ollut mitään tolkkua,olikin ihmeellistä tuo mitä kirjoitit ihan tahallaan paikkaan mihin se ei edes kuulunut millään tavalla.

        Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään kusetuksia mutta näin nyt vaan pääsi käymään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Pilasinko sinun ja marjutin "rakkaustarinan".

        Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tekstisi sisältö kuulunut millään tavalla kirjoitukseeni,joten mene vain pois.Ei kiinnosta tekstisi sisältö millään tavalla.,se oli mielestäni ihan täyttä skeidaa.

        Jep. Kaikkee tuhoo sulle ja sun paskalla jatkolle.


    • Anonyymi

      No mitäpä tässä, ihan olen oma pershäiriöinen itseni.

      • Anonyymi

        En tunnista häntä tuosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe