Nyt kaikki huomenna (29.10) Kuusamon Liikuntakeskukseen klo 10-14 kannustamaan Strongsanteri puristelun maailmanmestariksi.
Tukeva ja tiukka ote varresta sekä miehekäs murahdus!
Nyt koko kylä kannustamaan!
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tainnut tulla tuntuvaa menestystä vaikka kuinka olisi puristunut rystyset valkosena siihen malliin että on nuppi helottanut ja sykkinyt punertavan sinisenä kuin loppukesän mustikka.
- Anonyymi
Oliko montaa kannustajaa
- Anonyymi
Varmaan liikuntahallin piha mustanaan autoja. Ja jos oli niin jostain ihan eri syystä. Siis ketä kiinnosta tällainen paska? Kuusamolaisethan on tunnetusti kovia menestymään lajeissa, joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Siis varsinkin nunkyyän. Oikeissa urheilulajeissahan pitää nähdä hirveästi vaivaa, ja sehän ei sovi kuusamolaisille lihaville sohvaperunoille. Kuten ei mikään muukaan vaivannäkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan liikuntahallin piha mustanaan autoja. Ja jos oli niin jostain ihan eri syystä. Siis ketä kiinnosta tällainen paska? Kuusamolaisethan on tunnetusti kovia menestymään lajeissa, joista kukaan ei ole koskaan kuullutkaan. Siis varsinkin nunkyyän. Oikeissa urheilulajeissahan pitää nähdä hirveästi vaivaa, ja sehän ei sovi kuusamolaisille lihaville sohvaperunoille. Kuten ei mikään muukaan vaivannäkö.
Älä pilkkaa Jaguaaria koska olet vain kateellinen eikä omassa kourassasi pysy edes kaljatölkki omin voimin
- Anonyymi
Santeri on pelimiesten valtias ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398