Hyväksyisitkö sinä minua enää

Anonyymi-ap

Tämä on siis naiselta miehelle.
Jos minulla olisi jo lapsi ennestään, niin hyväkyisitkö minua enää?
Minua on ihan tosissaan alkanut pelottaa, että minusta ei ikinä tule äitiä, ellen oikeasti ala tehdä asian eteen jotain.
Kulutan turhaa aikaa odottamalla, että löytäisin jonkun miehen elämääni.
Olen ajatellut ottaa yhteyttä terveyskeskukseen, voisiko sitä kautta laittaa asiaa eteenpäin ja minusta vihdoin tulisi äiti. Ainakin toivottavasti.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyväksyn sinut ja lapsesi ilman muuta. Meistä tulisi perhe. K mies

      • Anonyymi

        Valitettavasti en kaipaa K-miestä, mutta ihanaa, että ajattelet noin.


    • Anonyymi

      Äläkä vain jää ilman miestä tuon asian takia. K mies

      • Anonyymi

        Minulle on aina ollut jotenkin tärkeämpi se, että minusta tulisi äiti, kuin se, että löytäisin miehen elämääni. Tottakai se, että saisi ensin miehen ja hänen kanssaan lapset, olisi ihanaa. Mutta pikkuhiljaa alkaa ikä tulla vastaan, niin täytyy tehdä muita päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on aina ollut jotenkin tärkeämpi se, että minusta tulisi äiti, kuin se, että löytäisin miehen elämääni. Tottakai se, että saisi ensin miehen ja hänen kanssaan lapset, olisi ihanaa. Mutta pikkuhiljaa alkaa ikä tulla vastaan, niin täytyy tehdä muita päätöksiä.

        No miten sinä kuvittelet pärjääväsi ilman kunnon miestä, joka toisi lapsen ja leivän pöytääsi? Älä elä haavemaailmoissasi, vaan tässä, mikä sulla nyt on. Vanhempi mies neuvoo. Ota mies ja näytä sille kaapin paikka ja sänky, missä te yhdessä tinkaatte ja viihdytte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sinä kuvittelet pärjääväsi ilman kunnon miestä, joka toisi lapsen ja leivän pöytääsi? Älä elä haavemaailmoissasi, vaan tässä, mikä sulla nyt on. Vanhempi mies neuvoo. Ota mies ja näytä sille kaapin paikka ja sänky, missä te yhdessä tinkaatte ja viihdytte.

        Ilman miestä olen tähänkin saakka pärjännyt, niin mikä pakko se olisi jatkossakaan olla? Miestä ei välttämättä tarvitse kumpaankaan, ei lasten saamiseen, eikä ruoan hankkimiseen. Molempiin riittää raha ja sitä taas saa töissä käymällä, eli ei miehestä riippuvaisia kumpikaan.


    • Anonyymi

      En todellakaa alkas muitten miesten lapsia vahtimaa

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo onnistuis

    • Anonyymi

      En. Ihan sama mitä sulla on ja ei ole. En hyväksy.

      • Anonyymi

        En minä sinunlaista miestä huolisikaan.


    • Anonyymi

      Helvetin itsekäs olet, kun suunnittelet isättömän lapsen tekoa tähän maailmaan, ilkeä temppu lapsen kannalta. Häpeä itseäsi, kun tuollaista edes suunnittelet.
      Kyllä olisi ollut kurja ja vajavainen lapsuus, jos ei olisi isää ollut.

      • Anonyymi

        Enpä kyllä usko, että se isän puuttuminen siitä elämästä kurjaa tekisi. Joillakin lapsilla on isä, mutta parempi olisi elää ilman. Jotkut isät ei välitä yhtään, eikä ole lapsen elämässä mukana välttämättä juuri ollenkaan, vaikka asuisi saman katon alla.
        Että ei se aina ole hyvä sekään, että lapsella on isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kyllä usko, että se isän puuttuminen siitä elämästä kurjaa tekisi. Joillakin lapsilla on isä, mutta parempi olisi elää ilman. Jotkut isät ei välitä yhtään, eikä ole lapsen elämässä mukana välttämättä juuri ollenkaan, vaikka asuisi saman katon alla.
        Että ei se aina ole hyvä sekään, että lapsella on isä.

        Sinun ajatusmaailma on sairas ja itsekäs. Omituinen lähtökohta tuokin, miten määrittelet isät. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ajatusmaailma on sairas ja itsekäs. Omituinen lähtökohta tuokin, miten määrittelet isät. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.

        Valitettavasti niitä huonoja isä ihmisiä on todella paljon.
        On myös niitä hyviä, itseasiassa erittäin hyvät isät osaavat ottaa huomioon myös ne lapset, jotka ei biologisesti omia olisikaan. Siihen sinusta ei selvästi ole, etkä vaikuta muutenkaan kovin kelpo isältä ajatusmaailmaan suhteen.
        Joten harmillisesti toivon myös sinun kohdallasi, että isää sinusta ei ikinä tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ajatusmaailma on sairas ja itsekäs. Omituinen lähtökohta tuokin, miten määrittelet isät. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.

        Jos sinun tarkoituksesi tällä kommentoinnilla on satuttaa minua, niin valitettavasti et siinä tule onnistumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun tarkoituksesi tällä kommentoinnilla on satuttaa minua, niin valitettavasti et siinä tule onnistumaan.

        Kysymys on neuvoista, itse niitä kysyit. Ei pidä loukkaantua rehellisistä vastauksista, vaikka se narsistia raivostuttaisikin.

        Sinusta huokuu itsekkyys, olet narsisti äärimmäisessä mielessä, asetat jopa omat halusi lapsen edelle.
        Ei ihme, ettet ole miestä löytänyt ja lapsen jälkeen se olisi 100% varmuudella mahdottomuus, todennäköisesti lapsikin hylkäsi sinut opittuaan ajattelemaan itsenäisesti.

        Isätön lapsi olisi tuomittu myös köyhyyteen ja veronmaksajat kustantamaan tämän elättämisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on neuvoista, itse niitä kysyit. Ei pidä loukkaantua rehellisistä vastauksista, vaikka se narsistia raivostuttaisikin.

        Sinusta huokuu itsekkyys, olet narsisti äärimmäisessä mielessä, asetat jopa omat halusi lapsen edelle.
        Ei ihme, ettet ole miestä löytänyt ja lapsen jälkeen se olisi 100% varmuudella mahdottomuus, todennäköisesti lapsikin hylkäsi sinut opittuaan ajattelemaan itsenäisesti.

        Isätön lapsi olisi tuomittu myös köyhyyteen ja veronmaksajat kustantamaan tämän elättämisen.

        En ole kysynyt neuvoja.
        En ole loukkaantunut sinun vääristyneestä ajatusmallistasi.
        Enkä ole narsisti, sinusta taas en ole ihan varma.
        Itsekäs? Onko huono äiti sellainen, joka on valmis vaikka maksamaan siitä, että saa lapsia? Ymmärrätkö sinä sitä, että tämä kyseinen lapsi olisi erittäin haluttu, joten miten hän sinun mielestäsi saisi vähemmän rakkautta osakseen? Se, että lapsella ei olisi biologista isää, ei vie pois sitä mahdollisuutta, että se isä tulisi elämään mukaan myöhemmin. Jotkut osaavat nimittäin rakastaa lasta kuin omaansa, vaikka ei biologista sidettä olekkan. Ja minun onnekseni elämässäni on myös muita ihmisiä, niin miehiä, kuin naisiakin, jotka rakastaisivat lasta ja auttavat elämässä. Se, että sinusta ei sellaiseen olisi, ei ole minulta millään tavalla pois.
        En ole löytänyt miestä, koska en kelpuuta ihan ketä tahansa. Minulle kelpaa vain mies, joka voisi olla hyvä isä lapsille ja sellaista ei valitettavasti ole vielä tullut vastaan.
        Sinä kuvittelet olevasi korvaamaton, että kuka tässä se narsisti olikaan...


      • Anonyymi

        Katso vain sinne peiliin ja mieti tarkkaan miten kannattaisi käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Suurin osa naisista on pilattu.
      Voi lapsiparkaa.
      Jos tulee tyttö, siitä tulee samanlainen kuin äitinsä.
      Jos poika, saa kaiken vihan niskaan.

      • Anonyymi

        Miksi poika saisi vihat niskaansa? En ymmärrä tätä sinun ajatusmaimaasi?


      • Anonyymi

        Näissä kommenteissa on se hyvä puoli, että tämä vain vahvistaa sitä käsitystä, että todellakin on parempi olla ilman miestä ja saada lapsi ilman isää.


    • Anonyymi

      Pedo, miltä tuntuu?

      • Anonyymi

        Sinulla taitaa nyt olla käsitykset pahemman kerran hukassa.


      • Anonyymi

        Jos sinun käsitys äideistä on pedofiili, niin olen todella pahoillani siitä, mitä olet joutunut omalta äidiltäsi kokemaan. Toivottavasti ymmärrät hakea ammattilaisen apua, koska selvästi tämä asia vaivaa sinua suuresti ja tämä sinun epäasiallinen käytös johtuu sinun äitisi tekemistä kauheuksista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe