Tämä on siis naiselta miehelle.
Jos minulla olisi jo lapsi ennestään, niin hyväkyisitkö minua enää?
Minua on ihan tosissaan alkanut pelottaa, että minusta ei ikinä tule äitiä, ellen oikeasti ala tehdä asian eteen jotain.
Kulutan turhaa aikaa odottamalla, että löytäisin jonkun miehen elämääni.
Olen ajatellut ottaa yhteyttä terveyskeskukseen, voisiko sitä kautta laittaa asiaa eteenpäin ja minusta vihdoin tulisi äiti. Ainakin toivottavasti.
Hyväksyisitkö sinä minua enää
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväksyn sinut ja lapsesi ilman muuta. Meistä tulisi perhe. K mies
- Anonyymi
Valitettavasti en kaipaa K-miestä, mutta ihanaa, että ajattelet noin.
- Anonyymi
Äläkä vain jää ilman miestä tuon asian takia. K mies
- Anonyymi
Minulle on aina ollut jotenkin tärkeämpi se, että minusta tulisi äiti, kuin se, että löytäisin miehen elämääni. Tottakai se, että saisi ensin miehen ja hänen kanssaan lapset, olisi ihanaa. Mutta pikkuhiljaa alkaa ikä tulla vastaan, niin täytyy tehdä muita päätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on aina ollut jotenkin tärkeämpi se, että minusta tulisi äiti, kuin se, että löytäisin miehen elämääni. Tottakai se, että saisi ensin miehen ja hänen kanssaan lapset, olisi ihanaa. Mutta pikkuhiljaa alkaa ikä tulla vastaan, niin täytyy tehdä muita päätöksiä.
No miten sinä kuvittelet pärjääväsi ilman kunnon miestä, joka toisi lapsen ja leivän pöytääsi? Älä elä haavemaailmoissasi, vaan tässä, mikä sulla nyt on. Vanhempi mies neuvoo. Ota mies ja näytä sille kaapin paikka ja sänky, missä te yhdessä tinkaatte ja viihdytte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sinä kuvittelet pärjääväsi ilman kunnon miestä, joka toisi lapsen ja leivän pöytääsi? Älä elä haavemaailmoissasi, vaan tässä, mikä sulla nyt on. Vanhempi mies neuvoo. Ota mies ja näytä sille kaapin paikka ja sänky, missä te yhdessä tinkaatte ja viihdytte.
Ilman miestä olen tähänkin saakka pärjännyt, niin mikä pakko se olisi jatkossakaan olla? Miestä ei välttämättä tarvitse kumpaankaan, ei lasten saamiseen, eikä ruoan hankkimiseen. Molempiin riittää raha ja sitä taas saa töissä käymällä, eli ei miehestä riippuvaisia kumpikaan.
- Anonyymi
En todellakaa alkas muitten miesten lapsia vahtimaa
- Anonyymi
Eiköhän tuo onnistuis
- Anonyymi
En. Ihan sama mitä sulla on ja ei ole. En hyväksy.
- Anonyymi
En minä sinunlaista miestä huolisikaan.
- Anonyymi
Helvetin itsekäs olet, kun suunnittelet isättömän lapsen tekoa tähän maailmaan, ilkeä temppu lapsen kannalta. Häpeä itseäsi, kun tuollaista edes suunnittelet.
Kyllä olisi ollut kurja ja vajavainen lapsuus, jos ei olisi isää ollut.- Anonyymi
Enpä kyllä usko, että se isän puuttuminen siitä elämästä kurjaa tekisi. Joillakin lapsilla on isä, mutta parempi olisi elää ilman. Jotkut isät ei välitä yhtään, eikä ole lapsen elämässä mukana välttämättä juuri ollenkaan, vaikka asuisi saman katon alla.
Että ei se aina ole hyvä sekään, että lapsella on isä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä kyllä usko, että se isän puuttuminen siitä elämästä kurjaa tekisi. Joillakin lapsilla on isä, mutta parempi olisi elää ilman. Jotkut isät ei välitä yhtään, eikä ole lapsen elämässä mukana välttämättä juuri ollenkaan, vaikka asuisi saman katon alla.
Että ei se aina ole hyvä sekään, että lapsella on isä.Sinun ajatusmaailma on sairas ja itsekäs. Omituinen lähtökohta tuokin, miten määrittelet isät. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ajatusmaailma on sairas ja itsekäs. Omituinen lähtökohta tuokin, miten määrittelet isät. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.
Valitettavasti niitä huonoja isä ihmisiä on todella paljon.
On myös niitä hyviä, itseasiassa erittäin hyvät isät osaavat ottaa huomioon myös ne lapset, jotka ei biologisesti omia olisikaan. Siihen sinusta ei selvästi ole, etkä vaikuta muutenkaan kovin kelpo isältä ajatusmaailmaan suhteen.
Joten harmillisesti toivon myös sinun kohdallasi, että isää sinusta ei ikinä tulisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ajatusmaailma on sairas ja itsekäs. Omituinen lähtökohta tuokin, miten määrittelet isät. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.
Jos sinun tarkoituksesi tällä kommentoinnilla on satuttaa minua, niin valitettavasti et siinä tule onnistumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinun tarkoituksesi tällä kommentoinnilla on satuttaa minua, niin valitettavasti et siinä tule onnistumaan.
Kysymys on neuvoista, itse niitä kysyit. Ei pidä loukkaantua rehellisistä vastauksista, vaikka se narsistia raivostuttaisikin.
Sinusta huokuu itsekkyys, olet narsisti äärimmäisessä mielessä, asetat jopa omat halusi lapsen edelle.
Ei ihme, ettet ole miestä löytänyt ja lapsen jälkeen se olisi 100% varmuudella mahdottomuus, todennäköisesti lapsikin hylkäsi sinut opittuaan ajattelemaan itsenäisesti.
Isätön lapsi olisi tuomittu myös köyhyyteen ja veronmaksajat kustantamaan tämän elättämisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on neuvoista, itse niitä kysyit. Ei pidä loukkaantua rehellisistä vastauksista, vaikka se narsistia raivostuttaisikin.
Sinusta huokuu itsekkyys, olet narsisti äärimmäisessä mielessä, asetat jopa omat halusi lapsen edelle.
Ei ihme, ettet ole miestä löytänyt ja lapsen jälkeen se olisi 100% varmuudella mahdottomuus, todennäköisesti lapsikin hylkäsi sinut opittuaan ajattelemaan itsenäisesti.
Isätön lapsi olisi tuomittu myös köyhyyteen ja veronmaksajat kustantamaan tämän elättämisen.En ole kysynyt neuvoja.
En ole loukkaantunut sinun vääristyneestä ajatusmallistasi.
Enkä ole narsisti, sinusta taas en ole ihan varma.
Itsekäs? Onko huono äiti sellainen, joka on valmis vaikka maksamaan siitä, että saa lapsia? Ymmärrätkö sinä sitä, että tämä kyseinen lapsi olisi erittäin haluttu, joten miten hän sinun mielestäsi saisi vähemmän rakkautta osakseen? Se, että lapsella ei olisi biologista isää, ei vie pois sitä mahdollisuutta, että se isä tulisi elämään mukaan myöhemmin. Jotkut osaavat nimittäin rakastaa lasta kuin omaansa, vaikka ei biologista sidettä olekkan. Ja minun onnekseni elämässäni on myös muita ihmisiä, niin miehiä, kuin naisiakin, jotka rakastaisivat lasta ja auttavat elämässä. Se, että sinusta ei sellaiseen olisi, ei ole minulta millään tavalla pois.
En ole löytänyt miestä, koska en kelpuuta ihan ketä tahansa. Minulle kelpaa vain mies, joka voisi olla hyvä isä lapsille ja sellaista ei valitettavasti ole vielä tullut vastaan.
Sinä kuvittelet olevasi korvaamaton, että kuka tässä se narsisti olikaan... - Anonyymi
Katso vain sinne peiliin ja mieti tarkkaan miten kannattaisi käyttäytyä.
- Anonyymi
Suurin osa naisista on pilattu.
Voi lapsiparkaa.
Jos tulee tyttö, siitä tulee samanlainen kuin äitinsä.
Jos poika, saa kaiken vihan niskaan.- Anonyymi
Miksi poika saisi vihat niskaansa? En ymmärrä tätä sinun ajatusmaimaasi?
- Anonyymi
Näissä kommenteissa on se hyvä puoli, että tämä vain vahvistaa sitä käsitystä, että todellakin on parempi olla ilman miestä ja saada lapsi ilman isää.
- Anonyymi
Pedo, miltä tuntuu?
- Anonyymi
Sinulla taitaa nyt olla käsitykset pahemman kerran hukassa.
- Anonyymi
Jos sinun käsitys äideistä on pedofiili, niin olen todella pahoillani siitä, mitä olet joutunut omalta äidiltäsi kokemaan. Toivottavasti ymmärrät hakea ammattilaisen apua, koska selvästi tämä asia vaivaa sinua suuresti ja tämä sinun epäasiallinen käytös johtuu sinun äitisi tekemistä kauheuksista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892