uskallan kertoa mitä en selvinpäin uskaltais. Rakastan sua H nainen oot kauneinta mitä oon koskaan nähny ja ketään en oo koskaan nähny joka olisi niin kaunis kuin sinä ja jolla olisi yhtä kauniit siniset silmät kuin sulla... Sydän sykkii kun aattelen vaan sua kukaan muu ei koskaan oo saanu eikä saa mua tuntemaan niinkuin sinä... Rakastan sua niin paljon oot kaikki mitä tarvitsen!
T: Rakastunut T mies
Oon vähä huppelissa siksi
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toniii ❤️🔥
- Anonyymi
Valitettavasti en oo toni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en oo toni
Kukas sitten Taavi ?
- Anonyymi
Ainahan sä näitä kirjoitat sille työkaverillesi. Et kai juo niin paljoa?
- Anonyymi
No joo en ehkä pyhin lammas oo. Perjantaina oon monesti nollannu ajatukset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo en ehkä pyhin lammas oo. Perjantaina oon monesti nollannu ajatukset!
Se on ihan sopiva tahti.
- Anonyymi
Hannallekko Tuomo lähettää viestiä?
- Anonyymi
No ei varsin eiköhän hanna tuomo juttu ole jo selvä ja yhdessä tuskin enää täälä olisivat se ois jo tyhmää.
- Anonyymi
On taas tosimies kyseessä. On niin rohkee että kertoo kännissä anonyymeille.
- Anonyymi
Kyllä oot arka jos et uskalla selvin tunnustaa rakkauttasi.
Todennäköisesti pakenisit alkoholiin myös parisuhteessa.- Anonyymi
Tero olen ja H naista rakastan jossa on 6 kirjainta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929