Mies, mun tuli huutava ikävä sua, kun lähdin, olis mieli tehnyt palata takaisin ja viedä sut❤.. toivottavasti pääset turvallisesti kotiin. Yritin peitellä sitä mun tunnetta siinä kun juteltiin, mutta en tiiä kauanko pystyn enää.
Anteeksi rakas
3
281
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on samanlaista esim. monen naisen kanssa. Olen ja peitellyt tunteita. Työpaikalla on sellaisia tilanteita on ollut pakko peitellä. Kerran meinasin ottaa erästä naista kädestä kiinni ja sanoa. Oli oltava kun viilipytty. Ei sen puolesta ole ollut sellasta naista. Kunnon naista ei ole ollut jotenkin päästä vinkanneita. Huono tuuri mulla.
- Anonyymi
Mua ei taas kiinnosta onko työpaikka vai ei, se ei ole este tunteiden näyttämiselle! mutta mun
Juttu on nyt vähän eri, vaan pakko, en tee mitään, ennen kui olen aivan varma, mutta kyllä mä jo aikalailla olen..mutta en kauan enää pysty..siinäkö yrität pitää naaman peruslukemilla, vaikeaa:))
- Anonyymi
Ikävään ,
https://youtu.be/abGe6uM9Ias
Kauniita unia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk974178Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n292278Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj502066Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361434- 321272
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111193Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o10976Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.47965Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit76950Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup31799