Mies, mun tuli huutava ikävä sua, kun lähdin, olis mieli tehnyt palata takaisin ja viedä sut❤.. toivottavasti pääset turvallisesti kotiin. Yritin peitellä sitä mun tunnetta siinä kun juteltiin, mutta en tiiä kauanko pystyn enää.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Minulla on samanlaista esim. monen naisen kanssa. Olen ja peitellyt tunteita. Työpaikalla on sellaisia tilanteita on ollut pakko peitellä. Kerran meinasin ottaa erästä naista kädestä kiinni ja sanoa. Oli oltava kun viilipytty. Ei sen puolesta ole ollut sellasta naista. Kunnon naista ei ole ollut jotenkin päästä vinkanneita. Huono tuuri mulla.
- Anonyymi
Mua ei taas kiinnosta onko työpaikka vai ei, se ei ole este tunteiden näyttämiselle! mutta mun
Juttu on nyt vähän eri, vaan pakko, en tee mitään, ennen kui olen aivan varma, mutta kyllä mä jo aikalailla olen..mutta en kauan enää pysty..siinäkö yrität pitää naaman peruslukemilla, vaikeaa:))
- Anonyymi
Ikävään ,
https://youtu.be/abGe6uM9Ias
Kauniita unia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341682
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2121093Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.170776Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.256596- 31530
- 187519
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11514- 200503
- 41446
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433