Olen aina vahingossa ilkeä

Anonyymi-ap

Olen aina vahingossa ilkeä, ja sitten tulee sanottua jotain ilkeitä asioita joita ei tule edes mietittyä. Sitten aina mietin ennen nukahtamista mitä kaikkea ilkeää olen sanonut. Se on ihan hirvee tunne.

Miten tästä ”tavasta” pääsis pois?

Tai miten ilkeitten asioitten sanomisen voisi hyvittää?

19

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydät minulta anteeksi.

    • Anonyymi

      Niin nyt teet julkisen anonyymin anteeks pyynnön ja jätät ihmiset rauhaan.

    • Anonyymi

      Oletko kuinka nuori?
      Sitä vaan, ettet ole sinut itsesi kanssa, koska ilkeilysi on päivittäistä.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa, että olisit vahingossa ilkeä. Kyllä sellaiseen on yleensä jokin syy joka aiheuttaa tarpeen ilkeilyyn.

    • Anonyymi

      Se on kiero luonteesi nainen :)

      • Anonyymi

        Miks mietin että ap on mies???


      • Anonyymi

        Ei kaikki naiset ole kieroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mietin että ap on mies???

        AP on mies ja tuo järjenvastaisesti hymiöitä käyttävä tyyppi jolle kommentoit.


    • Anonyymi

      Lämpimästi ja aidosti välittäen sanon terapia.

    • Anonyymi

      Enpä usko, että vahingossa. Itsessäsi on jotain, minkä toisten ihmisten olemuksessa oleva seikka tai toiminta aiheuttaa sen reaktoitumisen. Ehkä jonkinlainen ärsyyntyminen tai loukkaantuminen, joka aiheuttaa halun loukata takaisiin. Se toinen saattaa olla ihmeissään siitä, mitä oikein tapahtui. Ilkeyttä siedetään vaihtelessa määrin, mutta luultavasti sen jatkuessa kadotaan näköpiiristä.
      Kannattaa tutkia tuota itsessään ja miettiä sitä, miten itse suhtautuisi vasttaavaan.

      • Anonyymi

        Vähennä lääkkeiden käyttöä

        Ne vie hermot


    • Anonyymi

      Onpa ilkeitä vastauksia, vaikka kysymys oli asiallinen 🤔

      • Anonyymi

        On onni omistaa ystävä

        Joka sanoo miten asiat ovat oikeesti

        Ja on mukava kuulla, jos omatunto soimaa


    • Anonyymi

      Etkö sinä pyydä anteeksi?

      Ettei vaan ole joku toistuva tilanne jossa ilkeilet?

    • Anonyymi

      Kokemuksella on merkitystä, miten sen itse kokee, ei ne sanat ole kuitenkaan niin pahoja kuin teot, joita tekee ilkeyksissään. Pahimman jälkeen, ei haluakaan sit olla enää toisen kanssa missään tekemisissä. On asioita, joita ei vain voi antaa anteeksi. Loukattu ei unohda. Paluuta ei ole silloin. Miksi pitäisikään, jollei ole lapsia huomioitavana, silloin mennään yleensä pienemmän pahan kautta.

    • Anonyymi

      Kiitos aamusta iltaan elämöivä miesyksilö tästä alustuksesta.
      Pisti pohtimaan, että vaikka oma ilkeyteni kohdistuu ilkeyteen vastaamiseen ilkeydellä ja siitä saa hetkeksi euforisen olon, niin ihan hyödytöntä humpuukia pidemmän päälle

    • Anonyymi

      Sanon vaan jotta kieroon kasvanutta ei suoraksi saa.
      Parempi onni seuraavassa elämässä.

      • Anonyymi

        En ihan ole samaa mieltä. Jos riittävästi kärsii, niin voi kieroon kasvamisesta parantua. Minulla se vaati todella paljon tuskaa ja uskoon tulon. Olen myös joutunut kohtaamaan ilkeyttä ja haluan sellaisesta tilanteesta pois. Minulle ei ilkeillä, eikä oikeastaan kiinnosta syyt siihen. Anteeksipyyntö ja katuminen on ainoa, millä teon voi sovittaa.


    • Anonyymi

      Sun pitää vain alkaa olemaan mun kanssa. Mä olen liian kiltti ja me tasapainotettaisiin toisiamme:
      Mä saisin sulta särmää ja sä pehmenisit ihan pikkaisen(vaikka et sä liian ilkeä ole).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe