Vaaka on vaarallinen, kun on sekaisin

Anonyymi-ap

Kuuluisin Vaaka on Venäjän presidentti Vladimir Putin. Kun Vaaka sekoaa, hän todella on sekaisin.ja alkaa höpimään.
Olkaa varovaisia Vaakojen ja myös Rapujen kanssa. Siinä hulluimmat ihmiset horoskooppien mukaan! Siis ei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Mutta joitakin yhteisiä piirteitä löytyy

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minulla on tähän teoria ; vaaka on sellainen joka on pokerinaama , joka ei hötkyile , eikä suuremmin tunteile vaan kätkee tunteet pois. Ilmamerkin edustajana on tyypillistä ilmamerkeille sellainen niukka tunne elämän puoli jossa ei anneta tunteille isompaa roolia vaan keskitytään lähinnä uraputkeen ja siihen että ei tunteilla juurikaan. Tämä on mun teoria jonka seurauksesta pahimmillaan vaaka ihminen voi alkaa kärsiä siten että pääkoppa joutuu kovalle rasitukselle kun tunteet pitää aina piilottaa. Myös tähän vaikuttaa muukin kuin horoskooppimerkki sillä tähän vaikuttaa paljon myös vanhat väärämieliset opitut psykologian oppimenetelmäkaavat jossa vanhakantaisessa psykologiassa on opetettu siihen että pitää tehdä työtä ja tunteille ei ole sijaa että kuulemma tunteet on heikkoja varten ja tästähän jauhoi aikoinaan mm natsisaksan johtaja adolf hitler joka sanoi usein että sääli ja tunteet on heikkoutta. Ei ole kovin tervettä touhua kätkeä kaiken sisäänsä ja esimerkiksi venäjän presidentti vaakamerkkinen vlad putin on varmaankin tehnyt näin ja lopputulos on se, että hän on ihan sekaisin.

    • Anonyymi

      voin antaa kuvaavan esimerkin minusta itsestäni eli kun joskus siinä 2010 luvun alussa otin käyttöön tuon kaavan jossa tunteet pitää tappaa kun aiemmin minulla tunteet virtasi vuolaasti ja olin kiusattu niin sitten tulin siihen johtotulokseen että tunteet pitää tappaa että pitää niinku opetella kasvattamaan kova kuori, mutta siinä kävikin paljon huonommin eli aloin voida henkisesti todella pahoin mikä näkyi sosiaalisessa mediassa siinä että kommentointini oli välillä aika aggressiivista kun riitelin ihmisten kanssa. Se johtui siitä kun kovetin tunteeni niin patouman kautta sitten aivokeskus hajosi.

      • Anonyymi

        Sitten joskus siinä 2016 aikoihin aloin työstää uudelleen omaa psyykkeen tilaani eli otin metodioppimallit siitä että pitää rohkeasti vaan tunteet näyttää. Jäsensin opiskelun ja pian aloin voida paremmin. Riitelyt alkoi loppua. Sekavat kommentit alkoi myös loppua. Mulla oli siis aiemmin paha olla kun kätkin kaiken sisääni. Pahan olon takia kommentointini oli mitä oli eli kommentoin ikävästi välillä mikä johtui siitä kun mulla oli paha olla. Vlad putin on kyllä varmasti paljon muutakin kuin se että hän on ehkä psykologisessa systeemissä väärin tehnyt vaan luulenpa että hänellä on kyseessä tällä putinilla paljon muitakin karmeita piirteitä luonnepuolessa.


    • Anonyymi

      Ja siitä, päivän sekopäisin veto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe