hyvää laugardagria

Eli pesupäivää. Hyvää huomenta. Kahvin tuoksuista. ☕🤴👼🐺🏰

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos 😊, samoin sinne 🤴.

    • Näin unta veneestä, jonka kyydissä oli kungas. Sillä oli todella iso kruunu päässä 👑. Sille tuli naurettua. Meni kovaa virtaa pitkin. Törmäsi johonkin. Keula oli hetken kohti taivasta, mutta vene kääntyi ja jatkoi matkaansa virrassa.

      • Anonyymi

        Nii justiisa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii justiisa

        Mitä? Se oli vaan uni. En ole menossa pois.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä? Se oli vaan uni. En ole menossa pois.

        Tarkoitan, minä en ollut se kuningas siinä veneessä, vaan katsoin sitä .


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tarkoitan, minä en ollut se kuningas siinä veneessä, vaan katsoin sitä .

        Ei mutta kiva että sua nauratti makeasti vaikkakin unessa. Rehellinen nauru tekee hyvää ihmiselle. 👑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta kiva että sua nauratti makeasti vaikkakin unessa. Rehellinen nauru tekee hyvää ihmiselle. 👑

        Niin tekee. Näen aina joskus aika huvittavia unia, ja olen joskus herännyt siihen että nauran oikeasti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin tekee. Näen aina joskus aika huvittavia unia, ja olen joskus herännyt siihen että nauran oikeasti.

        Se on suloista


    • Anonyymi

      Vai semmottii 🙋

    • Anonyymi

      Hyvää lauantaiaamua☕

      • Hyvää lauantain päiväätiä. :)


    • Anonyymi

      Päivä kaffe☕

      • Oh my, minä vasta aamu kaffet join hiljattain. Kohta voisin suunnata tieni kuntoilusalia kohti. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oh my, minä vasta aamu kaffet join hiljattain. Kohta voisin suunnata tieni kuntoilusalia kohti. :)

        Ai sä oot bodari💪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä oot bodari💪

        Niinkin voisi sanoa. En minkään mieletön silti ole, mutta ihan ok kunnossa. :)


    • Anonyymi

      Hyvin tiedetty :D . Tänään oli vesipesupäivä! puhdas on olo. toki huolehdin kyllä, hygieeniasta päivittäin ja hyvin...onnistuu kyllä ilman vettäkin. Riemullista on haastaa itseään, itsestään selvissä asioissa. Ja huomata että, asiat voi tehdä toisinkin...

      • Mielenkiintoista. Ilman vettä? Pääasia että tulee puhdasta. :)


    • 👑❤️👑❤️👑❤️👑❤️👑❤️👑❤️👑

      • Anonyymi

        Aika itserakasta, mutta mikäs siinä jos itsestään nuin tykkää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika itserakasta, mutta mikäs siinä jos itsestään nuin tykkää

        Voi ei, en sitä niin tarkoittanut.

        👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸👑❤️👸

        nyt on parempi.


    • Anonyymi

      Jestas laavantain karkaamista käsistä. Sitä tämä välillä on.
      Hyvää alkavaa iltaa, koska sekin on tulollaan🤗💦

      • Kiitos samoin. Ilta on vielä nuori. 🤗 👑


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Ilta on vielä nuori. 🤗 👑

        Kiitos, niin on. Mun harvinainen ilta on alkamassa kohtpuoleen. Tiedä mihin soppaan lusikkani pujotan😅.
        Hauskaa iltaa tänne, kunhan vauhti lisääntyy.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, niin on. Mun harvinainen ilta on alkamassa kohtpuoleen. Tiedä mihin soppaan lusikkani pujotan😅.
        Hauskaa iltaa tänne, kunhan vauhti lisääntyy.:)

        Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy... 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy... 😅

        Todellakin. Ja sinä siinä samalla, tunnen sen sussa😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Ja sinä siinä samalla, tunnen sen sussa😂

        Luin ensin että suussa... Vai että mussa? 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luin ensin että suussa... Vai että mussa? 😅

        Eihän se huono vaihtoehto voi olla. Suussa maistuu ihan ruokaisemmat murkinat.
        Alettava pikkasen koristautuun, ihan jotain vaan. Luonnollisuus on parasta. Mitä sitä hyviä piirteitä peitteleen ja värjäileen. Eikä tarvii olla peili kupeella koko iltaa😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se huono vaihtoehto voi olla. Suussa maistuu ihan ruokaisemmat murkinat.
        Alettava pikkasen koristautuun, ihan jotain vaan. Luonnollisuus on parasta. Mitä sitä hyviä piirteitä peitteleen ja värjäileen. Eikä tarvii olla peili kupeella koko iltaa😊

        Jonnekin juhliin menossa? Treffeille?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jonnekin juhliin menossa? Treffeille?

        Juhliin vaan:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juhliin vaan:(

        Pikkujouluihin. :) Varmaan kivaa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhliin vaan:(

        Ei mua kukaan treffeille pyydä,tiedetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua kukaan treffeille pyydä,tiedetään.

        Hööh... Ei minuakaan. Minulla ei ole juhliakaan. 🫤


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pikkujouluihin. :) Varmaan kivaa 😊

        Ei ollut jouluun liittyvää millään lailla. Aikuisten mitä nyt tapana viettää joillakin:)
        Oli siellä ihan jees mutta niin outoja lähes kaikki. Tai ehkä minä olinkin se oudoin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hööh... Ei minuakaan. Minulla ei ole juhliakaan. 🫤

        Oisit hyvin voinut sinne tulla, jos sulla ois ollut aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut jouluun liittyvää millään lailla. Aikuisten mitä nyt tapana viettää joillakin:)
        Oli siellä ihan jees mutta niin outoja lähes kaikki. Tai ehkä minä olinkin se oudoin.

        Tulitpa ajoissa pois sitten? Oliko jotain halloween teemaa? Kai siellä oli ihan kivaakin? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisit hyvin voinut sinne tulla, jos sulla ois ollut aikaa.

        No olisin varmaan, jos olisin tiennyt että minne? Aikaa olis ollut kyllä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tulitpa ajoissa pois sitten? Oliko jotain halloween teemaa? Kai siellä oli ihan kivaakin? :)

        No joo, olinhan mä siellä vaikka ja kuinka. Jotain halloweeta roikkui lampuissa ja ihme verkko vastassa ulko-ovella:D. En pelännyt.
        Oli kivaakin ja ruokaa moneen lähtöön. Taitaa mennä unet tosin harakoille, sen näkee sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, olinhan mä siellä vaikka ja kuinka. Jotain halloweeta roikkui lampuissa ja ihme verkko vastassa ulko-ovella:D. En pelännyt.
        Oli kivaakin ja ruokaa moneen lähtöön. Taitaa mennä unet tosin harakoille, sen näkee sitten.

        No eipä niitä paljon pelätä tarttekaan. :D Kuulostaa kyllä hyvältä. Jos ei aamulla tarvii aikaisin nousta, niin eihän sillä väliä, milloin uni tulee. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No olisin varmaan, jos olisin tiennyt että minne? Aikaa olis ollut kyllä.

        Niinpä, ei tullut puheeksi enkä tiedä ees missä kaukana suhailet. Lapista ei parissa tunnissa suhauteta pimeässä paljon mihinkään.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei tullut puheeksi enkä tiedä ees missä kaukana suhailet. Lapista ei parissa tunnissa suhauteta pimeässä paljon mihinkään.:)

        Olen aika kaukana Lapista. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No eipä niitä paljon pelätä tarttekaan. :D Kuulostaa kyllä hyvältä. Jos ei aamulla tarvii aikaisin nousta, niin eihän sillä väliä, milloin uni tulee. :)

        On sillä mulle paljonkin väliä, miten sunnuntai tulee viettää. Ainakaan puolille päivin en nuku, sisäinen kellorytmi sanelee sen.. Yritän toipua kaloreista asettumalla vaateriin.
        Hyvää yötä ja talviaikaan siirtymistä 🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sillä mulle paljonkin väliä, miten sunnuntai tulee viettää. Ainakaan puolille päivin en nuku, sisäinen kellorytmi sanelee sen.. Yritän toipua kaloreista asettumalla vaateriin.
        Hyvää yötä ja talviaikaan siirtymistä 🥱

        Kiitos kun muistutit vielä tuosta normaaliin aikaan siirtymisestä. :) Voisin jo kääntääkin nuo seinäkellot.

        Hyvää Yötä ja mukavia unia. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen aika kaukana Lapista. :D

        Nyt muistinkin sun jonkinasteisen sijainnin. Vai olikohan se jonkun toisen tai kolmannen, sama se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muistinkin sun jonkinasteisen sijainnin. Vai olikohan se jonkun toisen tai kolmannen, sama se.

        K-S. on sijaintini kartalla. Kaipa se on, se ja sama.


    • Kyllä haluaisin treffeille.👑

    • Taidanpa alkaa matkustelemaan yksin. Maailman ääriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe