Oot niin ihana

Anonyymi-ap

Ja oon sen sulle sähkö postiin kertonut :D Soma nalleni

19

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raksutan sua niin paljo mies :D 🐻

• Anonyymi

Onko tää nyt trollia vai totta?

• Anonyymi

TroIIia. Tuo joka ei osaa yhdyssanoja on se palstan kovin troIIi. Miten joku ei sitä vielä tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TroIIia. Tuo joka ei osaa yhdyssanoja on se palstan kovin troIIi. Miten joku ei sitä vielä tiedä?

Kysypä siltä ihanalta nalleltasi kuin kivaa meillä on tänääki ollu :D kai se on kerton mitä se on tänää puuhannut? Ai ei 😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysypä siltä ihanalta nalleltasi kuin kivaa meillä on tänääki ollu :D kai se on kerton mitä se on tänää puuhannut? Ai ei 😅😅

En ole mikään nalle. Ahkera lukija vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei muka ymmärrä miesrollin maneereja, on hieman tarkoitushakuista touhua nääs🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytään!

Hohoo hehee, draamaa luvassa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osunut tällä kertaa. Jatkakaa keskenänne tytöt. Miellä on muuta tänään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saimpa säpinää vähän :D avasin jo sidukankii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menit kuitenki kysymään? Aika söpöä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko sinä oikeasti näistä feikkidraamoista mitä trolliincelit tänne laittelee jotain kiksejä? Oletko jäänyt jotenkin lapsen tasolle tai jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Kaikki ei muka ymmärrä miesrollin maneereja, on hieman tarkoitushakuista touhua nääs🥱” Eli miten just todettiin🥱

• Anonyymi

jos en olekkaan niin ihana kuule nyt kerron sinulle yhben asian nyt rupean tasta ytoipumaan

• Anonyymi

Haluatko valkosipuli? Ei oleee

• Anonyymi

Haista sinä alottaja pska. Minä oon käyny vaan kaupassa ja ostamassa pizzan itelleni. Sinä olet vttu viimeinen ihminen kenen kanssa edes sähköpostiviestin vaihtaisin.

• Anonyymi

Haista ite 💩💩💩 Luuletko olevas joku spesiaalikin? Oon jutellu hehkulampun kaa miehenä feikki tilillä ja hauskaa on ollu. Voi sitä herutuksen määrää.

• Anonyymi

voi olls hwduhkos yöjrn mirlrdyä jo joku mirdm menee osytamssn nssmswddbssw ysi joysin hrh

• Anonyymi

Tääl on psykoosit tulilla taas

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1690
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      240
      874
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      37
      814
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      770
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      661
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      616
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      571
    8. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      569
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      556
    Aihe