Ikävöin sinua aidosti otsikon ketjuun kannanotto, aiempi poistui.
Anonyymi jota haukuttiin sekopääksi, eikö kannattaisi tehdä rkosilmotus? Jos tunnette haukkuvan osapuolen kanssa toisenne?
Anonyymiteetinkin takaa löydetään henkilöllisyys.
Uusi yritys
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tylsyyttäni eksyin kys keskusteluun, synkkä ja kylmä sadepäivä.
Ketjussa Anonyymi pilkkasi "naimisissa oloa narsistin kanssa", mikä osui omalle kohdalleni lukuunottamatta sitä omaa "narsistiuttani". Herkän aiheen vuoksi (olen tekemisissä narsistin kanssa), pilkkaava sävy ja samassa oleva sekopääksi haukkuminen sai kyllä mielen madaltumaan, vaikka ei osu kohdalleni myöskään kenenkään tarkkailu.
Tosielämässä tämä voi pahimmillaan aiheuttaa järkyttävän pahaa mielen lietsontaa, ehkä jopa mustamaalaamista kun kuvitellaan juttelevansa jonkun tietyn henkilön kanssa.
Varmasti saattaa jonkun muunkin palstaa lukevan kohdalle käydä toi kipeetä. Todella mautonta haukkumista sekopäisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli459726Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1035147"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594347Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382907Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372699Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1782538Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait281942- 201677
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361550Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp191035