Jopa Rakennusliitto huijaa liiton jäseniä mikro yrittäjiksi. Yrittäjä se on mikroyrittäjäkin.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mikroyrittäjä = kevyt yrittäjä = yrittäjä.
- Anonyymi
Mikropenis = ValkkuMG
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikropenis = ValkkuMG
Ota ne lääkkeet mitä lääkäri määräsi sinulle.
Niiden avulla voit päästä valkun yli mutta voit kompastua wc pönttöön - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ne lääkkeet mitä lääkäri määräsi sinulle.
Niiden avulla voit päästä valkun yli mutta voit kompastua wc pönttöönVoi ystävä hyvä, eikös me sovittu että vain sinisellä nikillä Valkku? Ei tuollainen kuikelomainen kuikkiminen ole mistään kotoisin. Muista nyt, MGValkku, sinisellä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ystävä hyvä, eikös me sovittu että vain sinisellä nikillä Valkku? Ei tuollainen kuikelomainen kuikkiminen ole mistään kotoisin. Muista nyt, MGValkku, sinisellä vaan.
Vai oikein sinisellä, jokaiseen avaukseen sotket valkkua.
No se on sinun valinta, jos et muuhun pysty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oikein sinisellä, jokaiseen avaukseen sotket valkkua.
No se on sinun valinta, jos et muuhun pysty.Minä tiedän sinun tietävän, että minä tiedän sinun olevan juuri tuo mainitsemasi henkilö.
Ja tästä lähtien sitten kirjoittelet vain ja ainoastaan sinisellä nikilläsi,
vaikka ethän sinä koskaa pidä lupauksiasi. Pystyn muuhunkin kyllä, sinä et. Puss och kram!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483