Olisi mukava kadota täältä. Mietin välillä, että olisi mukava vaihtaa nimeä ja paikkakuntaa. Olisi mukava tehdä elääkseen jotain ihan muuta mitä on tottunut tekemään. Pääkoppa alkaa leviämään samoihin ympyröihin ja juttuihin.
Sateenkaari päättyi nakkikioskille
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi vaihtaa nimeä? Muutat muualla ja se riittää. Muut unohtaa äkkiä sinut kyllä.
- Anonyymi
Uusi nimi, uusi alku. t. Sulo Vilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi nimi, uusi alku. t. Sulo Vilen
pekka pouta
- Anonyymi
Miksi aloittaja kyllästynyt samoihin juttuihin? Mihin juttuihin? Minä asun pienellä paikkakunnalla enkä juurikaan ole tekemisissä muiden ihmisten kanssa niin en kyllästy juttuihin.
- Anonyymi
Sen kun muutat. Muttat jonnekin, jossa kukaan ei sua tunne ja nimenvaihtokaan ei ole tarpeen. Tai sitten viahdat nimenkin, jos se tuntuu tarpeelliselta. Ei se ole kun ottaa ja tekee.
- Anonyymi
Jos nyt ei ole kyse jostain julkisuuden pervosta, niin kyllä tuo nimenvaihtohomma menee överiksi. Jos oikeasti ahdistaa paljon, suosittelisin ensin kokeilemaan kuukauden tai pari ssri:tä ja sitten miettimään uudestaan millaisia katoamistemppuja on tarpeen tehdä.
Somesta poistuminen, paikkakunnan vaihto, salattu numero ja uusi duuni niin kukaan ei ole kiinnostunut asioistasi tai etsimään sinua. Nimen vaihto sitten vasta, jos pitää hulluista puolisoista, sukulaisista tai lahkolaisista päästä eroon. - Anonyymi
Oispa se vaihtelua 🏇
- Anonyymi
Sais mahdollisuuden olla luova kerrankin jos tuota nimenvaihtoa miettii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait913528Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51779Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51572- 291351
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es53936Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70872Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35872Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47820Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4777Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774