Olisi mukava kadota täältä. Mietin välillä, että olisi mukava vaihtaa nimeä ja paikkakuntaa. Olisi mukava tehdä elääkseen jotain ihan muuta mitä on tottunut tekemään. Pääkoppa alkaa leviämään samoihin ympyröihin ja juttuihin.
Sateenkaari päättyi nakkikioskille
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi vaihtaa nimeä? Muutat muualla ja se riittää. Muut unohtaa äkkiä sinut kyllä.
- Anonyymi
Uusi nimi, uusi alku. t. Sulo Vilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi nimi, uusi alku. t. Sulo Vilen
pekka pouta
- Anonyymi
Miksi aloittaja kyllästynyt samoihin juttuihin? Mihin juttuihin? Minä asun pienellä paikkakunnalla enkä juurikaan ole tekemisissä muiden ihmisten kanssa niin en kyllästy juttuihin.
- Anonyymi
Sen kun muutat. Muttat jonnekin, jossa kukaan ei sua tunne ja nimenvaihtokaan ei ole tarpeen. Tai sitten viahdat nimenkin, jos se tuntuu tarpeelliselta. Ei se ole kun ottaa ja tekee.
- Anonyymi
Jos nyt ei ole kyse jostain julkisuuden pervosta, niin kyllä tuo nimenvaihtohomma menee överiksi. Jos oikeasti ahdistaa paljon, suosittelisin ensin kokeilemaan kuukauden tai pari ssri:tä ja sitten miettimään uudestaan millaisia katoamistemppuja on tarpeen tehdä.
Somesta poistuminen, paikkakunnan vaihto, salattu numero ja uusi duuni niin kukaan ei ole kiinnostunut asioistasi tai etsimään sinua. Nimen vaihto sitten vasta, jos pitää hulluista puolisoista, sukulaisista tai lahkolaisista päästä eroon. - Anonyymi
Oispa se vaihtelua 🏇
- Anonyymi
Sais mahdollisuuden olla luova kerrankin jos tuota nimenvaihtoa miettii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749