Minä jään nyt

Anonyymi-ap

odottamaan että tiemme kohtaisivat. Pitää rauhoittaa sitä kun haaveilen ja ajattelen. Se on ihan turhaa jos en saa häntä koskaan omaksi. Siksi se ei saa olla tärkeintä elämässä. Mieheltä naiselle.

34

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä voit saada. Ja uskon, että ne tiet kohtaa, jos on tarkoitus. Minäkin ajattelen sinua usein♥️

    • Anonyymi

      Onko nainen konsonantilla alkava? :)

      • Anonyymi

        Sinä se sitten jaksat udella hymiöinesi joka paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se sitten jaksat udella hymiöinesi joka paikassa.

        Eihän sitä voi tietää muuten jos ei kysy. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se sitten jaksat udella hymiöinesi joka paikassa.

        Ja sinä se jaksat kommentoida miehen itsekseeenkeskustelua joka paikassa😉 Niitä konsonantteja on muuten muitakin kuin se mihin sulla on tuo erittäin paha fiksaatio. Kun muistelee esim syvää nk kiintymystä tiettyihin kirjainprovoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä se jaksat kommentoida miehen itsekseeenkeskustelua joka paikassa😉 Niitä konsonantteja on muuten muitakin kuin se mihin sulla on tuo erittäin paha fiksaatio. Kun muistelee esim syvää nk kiintymystä tiettyihin kirjainprovoihin

        Kerro ihmeessä lisää 🍿


      • Anonyymi

        Konsonantti on kyllä, niin minäkin. Nimeni ei siis ole ainakaan Antti Konso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää 🍿

        Sitä kirjaintako kärtät? En usko, että ihan joka asiaa tarvitsee alleviivata tai fasilitoida ihan viimisen päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kirjaintako kärtät? En usko, että ihan joka asiaa tarvitsee alleviivata tai fasilitoida ihan viimisen päälle

        No höh! Hassuahan minun olisi kärttää kirjainta, johon minulla on kuulemma niin paha fiksaatio, kuten juuri kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsonantti on kyllä, niin minäkin. Nimeni ei siis ole ainakaan Antti Konso.

        Mulle kelpaisi yks Antti menneisyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kelpaisi yks Antti menneisyydestä

        Onnea etsintään. Minun nimeni alkaa kosonantilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea etsintään. Minun nimeni alkaa kosonantilla.

        K:llako niin kuin esim Kyösti tai Kaapo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh! Hassuahan minun olisi kärttää kirjainta, johon minulla on kuulemma niin paha fiksaatio, kuten juuri kerroit.

        Jäävi olen kyllä sanomaan toimiiko menetelmällisesti tuossa asetelmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K:llako niin kuin esim Kyösti tai Kaapo?

        En ala k-kirjaimellakaan.


    • Anonyymi

      En minäkään saa enää takaisin miestä jota kaipaan mutta asian ja ajan kanssa siihenkin tottuu ajatukseen ettei meitä tule edes ystäviä

    • Anonyymi

      Odotat että se nainen tulee luoksesi, kävelee suoraan syliisi?

      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        No toivotaan että se nainen tulee pian, niin ei tarvitse koko elämää odotella.


      • Anonyymi

        En minä tuollaista odota. Tarkoitan vaan että toimin sen mukaan minkä tiedän todeksi ja odotan että tietäisin ehkä enemmän ja uskaltaisin siten myös tehdä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tuollaista odota. Tarkoitan vaan että toimin sen mukaan minkä tiedän todeksi ja odotan että tietäisin ehkä enemmän ja uskaltaisin siten myös tehdä enemmän.

        Arvostan. Täällä moni antaa ohjeeksi "kirjoita sille"jne. Ei hyvä idea, jos ei ole nähnyt toista vuosiin.
        Minä ainakin haluan nähdä livereaktion miehen kasvoilta, kun näkee minut. Jos se on vähääkään halveksuva, niin saa jäädä haaveeksi.

        Olisipa vallan ihanaa vain törmätä häneen sattumalta ja kävellä suoraan syliin😉 Mutta totuus taitaa olla, että menen mykäksi ja karkaan tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tuollaista odota. Tarkoitan vaan että toimin sen mukaan minkä tiedän todeksi ja odotan että tietäisin ehkä enemmän ja uskaltaisin siten myös tehdä enemmän.

        Kysyn uteliaisuuttani mitä pitää tietää enempi että voi toimia....


    • Anonyymi

      Miehen pitää tehdä aloite, tiedoksi sinulle.

      • Anonyymi

        Nainen tekee nykyään aloitteen. Ei missään tapauksessa, eikä milloinkaan mies tee sitä.


      • Anonyymi

        Ei mitään tuollaista.


      • Anonyymi

        Ei se että odottaa tarkoita automaattisesti että sysää kaiken toisen huoleksi. Minä en tunne mitään lakikirjaa joka kieltäisi naisilta aloitteellisuuden. Minusta liikutaan aika pinnallisella tasolla jos suurin murhe on että kuka sanoo ensimmäisen sanan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tekee nykyään aloitteen. Ei missään tapauksessa, eikä milloinkaan mies tee sitä.

        Nainen voi tehdä ensimmäisen aloitteen ja sitten kertoa, että tykkää aloitekykyisistä miehistä jonka jälkeen mieskin tekee aloitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se että odottaa tarkoita automaattisesti että sysää kaiken toisen huoleksi. Minä en tunne mitään lakikirjaa joka kieltäisi naisilta aloitteellisuuden. Minusta liikutaan aika pinnallisella tasolla jos suurin murhe on että kuka sanoo ensimmäisen sanan.

        Yleensä se määrää, joka sanoo viimeisen😉


    • Anonyymi

      Kyllä nimeni alkaa konsonantilla♥️

      • Anonyymi

        Alkaa


    • Anonyymi

      Minun vokaalilla♥️

    • Anonyymi

      Tämän naisen konsonantilla❤

      • Anonyymi

        Odotatko ensimmäistä vai jo toista kohtaamista?


    • Anonyymi

      Kuulostaa järkevältä ja tasapainoiselta, antaa vähän aikaa asioiden hoitua omalla painollaan yrittämättä pakottaa.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe