Saako tv-antennin tuotua netin kautta tekemättä maksullisia lisäsopimuksia operaatioiden kanssa vai onko pakko asentaa erillinen tv-antenni?
Saako perinteisen TV:n netin kautta?
7
391
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa tuotua
- Anonyymi
Et saa suoraan. Tarvitset tähän sopimuksen esim. Elisan kanssa, ja heidän Elisa Viihde -palvelun, että tämä onnistuu. Telialla ja DNA:lla on tiettävästi vastaavat palvelut olemassa.
- Anonyymi
Yksi tapa on käyttää älytv:n sovelluksia. Esim. mulla on Elisan perus nettiliittymä ja älytv:ssä Elisa Viihde sovellus. Sieltä kautta katson tv-ohjelmia. Antennijohtoa mulla ei ole ollut seinässä 2011 lähtien. Vain nettijohto. Tietokoneen ruudulle ei taida olla muuta kuin Areena yms. palvelut.
- Anonyymi
Kaikki muut paitsi ylen kanavat voisi siirtää maksumuurin taakse.
- Anonyymi
Ylen kanavat näkee areenasta suorana, muut tarvitsevat jonkun palvelun tilaamisen.
- Anonyymi
Yle.fi ja mtv.fi sitten areena ja suorat näkyvät, mutta VPN on kytkettävä pois päältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle.fi ja mtv.fi sitten areena ja suorat näkyvät, mutta VPN on kytkettävä pois päältä.
Miksi sotket toisten vastauksia, jos olet noin tyhmä ja et edes luettua ymmärrä, olisit niin hyvä ja kirjoittasit muualle, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144