Ai niin mitäkö tehdä , eikö medän pitäisi treffata jossa kivassa paikassa muualla kuin täällä?
Oikein hyvää iltaa rakkaalle naiselle.🤗😘
H(n)♡T(m)
Lauantai - ilta
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis treffata joo. Hyvää iltaa ja yötä rakas mies.🤗😘
- Anonyymi
Heräsin kesken unien.
Kiitos rakas nainen. Toivottavasti olet untenmalla ja näät oikein kauniita unia.🤗😘
Minä koitan nukahtaa uudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsin kesken unien.
Kiitos rakas nainen. Toivottavasti olet untenmalla ja näät oikein kauniita unia.🤗😘
Minä koitan nukahtaa uudelleen.Hyvää huomenta rakas mies. Saitko unta uudelleen? Minäkin heräsin kolmelta, mutta jatkoin unia vielä. Yritin olla ajattelematta sinua että saat unta.🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta rakas mies. Saitko unta uudelleen? Minäkin heräsin kolmelta, mutta jatkoin unia vielä. Yritin olla ajattelematta sinua että saat unta.🤗😘
Hyvää sunnuntai päivää rakkaalle naiselle. Kyllä sain nukuttua. Sinä senkin, vai niin semmoista peliä, sitä ei sitten ajatella minua, mutta olet kumminkin rehellinen.
Tiedänhän minä sen kun on unta vailla, ettei saa liikaa miettiä yksittäisiä asioita, pitää vain antaa ajatukstenlentää.🤗😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää sunnuntai päivää rakkaalle naiselle. Kyllä sain nukuttua. Sinä senkin, vai niin semmoista peliä, sitä ei sitten ajatella minua, mutta olet kumminkin rehellinen.
Tiedänhän minä sen kun on unta vailla, ettei saa liikaa miettiä yksittäisiä asioita, pitää vain antaa ajatukstenlentää.🤗😘Mukavaa sunnuntaita rakas mies. Onko sulla kaikki ihan hyvin, jotenkin tuntuu että ei ole? Olet ihana, muista se.🤗😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2487539Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393961Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172218Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261657- 461500
- 331392
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421214Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8953Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948