Ai niin mitäkö tehdä , eikö medän pitäisi treffata jossa kivassa paikassa muualla kuin täällä?
Oikein hyvää iltaa rakkaalle naiselle.🤗😘
H(n)♡T(m)
Lauantai - ilta
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis treffata joo. Hyvää iltaa ja yötä rakas mies.🤗😘
- Anonyymi
Heräsin kesken unien.
Kiitos rakas nainen. Toivottavasti olet untenmalla ja näät oikein kauniita unia.🤗😘
Minä koitan nukahtaa uudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heräsin kesken unien.
Kiitos rakas nainen. Toivottavasti olet untenmalla ja näät oikein kauniita unia.🤗😘
Minä koitan nukahtaa uudelleen.Hyvää huomenta rakas mies. Saitko unta uudelleen? Minäkin heräsin kolmelta, mutta jatkoin unia vielä. Yritin olla ajattelematta sinua että saat unta.🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta rakas mies. Saitko unta uudelleen? Minäkin heräsin kolmelta, mutta jatkoin unia vielä. Yritin olla ajattelematta sinua että saat unta.🤗😘
Hyvää sunnuntai päivää rakkaalle naiselle. Kyllä sain nukuttua. Sinä senkin, vai niin semmoista peliä, sitä ei sitten ajatella minua, mutta olet kumminkin rehellinen.
Tiedänhän minä sen kun on unta vailla, ettei saa liikaa miettiä yksittäisiä asioita, pitää vain antaa ajatukstenlentää.🤗😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää sunnuntai päivää rakkaalle naiselle. Kyllä sain nukuttua. Sinä senkin, vai niin semmoista peliä, sitä ei sitten ajatella minua, mutta olet kumminkin rehellinen.
Tiedänhän minä sen kun on unta vailla, ettei saa liikaa miettiä yksittäisiä asioita, pitää vain antaa ajatukstenlentää.🤗😘Mukavaa sunnuntaita rakas mies. Onko sulla kaikki ihan hyvin, jotenkin tuntuu että ei ole? Olet ihana, muista se.🤗😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1984292"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992833Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p882472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202426Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492243Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302067- 192051
- 851929
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371911