Ja miksi? Onko hän sinun ja samalla jonkun muun?9
Kenestä olet mustasukkainen?
13
144
Vastaukset
Kyllä se in ihan luonnollista olla vähän mustis, sellaisesta josta välittää.
- Anonyymi
Mutta kenestä? Nimi? Nimikirjain?
- Anonyymi
En tiedä onko hän lupautunut jonkun toisen omaksi jo. Ei ole sitten oikeutta edes kaivata tai olla sukkainen hänestä. Se nainen saisi minut itkemään jos sanoisi että on jonkun toisen oma tai että ei huoli minua. Elän turvallisessa epätietoisuudessa.
- Anonyymi
Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.
Meidän pitää oppia sietämään näitä elämän suurimpia pettymyksiä, Että ei esimerkiksi kelpaa hänelle ketä kaipaa.
- Anonyymi
Ketä täällä edes on.
- Anonyymi
Lapsena olin mustasukkainen kavereista.
- Anonyymi
Naisesta. Ollaan tunnettu jonkin aikaa, mutta on niin suosittu punapää että miehiä jonoksi asti!
- Anonyymi
Onko punapäällä vihreät silmät?
- Anonyymi
Olen sairaalloisen mustasukkainen runonallesta
- Anonyymi
Eräästä miehestä
- Anonyymi
Rakastan mitä hankin ja ylpeä siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875