Ja miksi? Onko hän sinun ja samalla jonkun muun?9
Vastaukset 13
Kyllä se in ihan luonnollista olla vähän mustis, sellaisesta josta välittää.
- Anonyymi
Mutta kenestä? Nimi? Nimikirjain?
- Anonyymi
En tiedä onko hän lupautunut jonkun toisen omaksi jo. Ei ole sitten oikeutta edes kaivata tai olla sukkainen hänestä. Se nainen saisi minut itkemään jos sanoisi että on jonkun toisen oma tai että ei huoli minua. Elän turvallisessa epätietoisuudessa.
- Anonyymi
Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.
Meidän pitää oppia sietämään näitä elämän suurimpia pettymyksiä, Että ei esimerkiksi kelpaa hänelle ketä kaipaa.
- Anonyymi
Ketä täällä edes on.
- Anonyymi
Lapsena olin mustasukkainen kavereista.
- Anonyymi
Naisesta. Ollaan tunnettu jonkin aikaa, mutta on niin suosittu punapää että miehiä jonoksi asti!
- Anonyymi
Onko punapäällä vihreät silmät?
- Anonyymi
Olen sairaalloisen mustasukkainen runonallesta
- Anonyymi
Eräästä miehestä
- Anonyymi
Rakastan mitä hankin ja ylpeä siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421620- 1481091
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70960Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi325913- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69671
- 37639
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571