Ja miksi? Onko hän sinun ja samalla jonkun muun?9
Kenestä olet mustasukkainen?
13
118
Vastaukset
Kyllä se in ihan luonnollista olla vähän mustis, sellaisesta josta välittää.
- Anonyymi
Mutta kenestä? Nimi? Nimikirjain?
- Anonyymi
En tiedä onko hän lupautunut jonkun toisen omaksi jo. Ei ole sitten oikeutta edes kaivata tai olla sukkainen hänestä. Se nainen saisi minut itkemään jos sanoisi että on jonkun toisen oma tai että ei huoli minua. Elän turvallisessa epätietoisuudessa.
- Anonyymi
Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.
Meidän pitää oppia sietämään näitä elämän suurimpia pettymyksiä, Että ei esimerkiksi kelpaa hänelle ketä kaipaa.
- Anonyymi
Ketä täällä edes on.
- Anonyymi
Lapsena olin mustasukkainen kavereista.
- Anonyymi
Naisesta. Ollaan tunnettu jonkin aikaa, mutta on niin suosittu punapää että miehiä jonoksi asti!
- Anonyymi
Onko punapäällä vihreät silmät?
- Anonyymi
Olen sairaalloisen mustasukkainen runonallesta
- Anonyymi
Eräästä miehestä
- Anonyymi
Rakastan mitä hankin ja ylpeä siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744237
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans893953Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572468Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?662314Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412034- 491909
- 1121855
- 561672
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551663- 661572