Kenestä olet mustasukkainen?

Anonyymi-ap

Ja miksi? Onko hän sinun ja samalla jonkun muun?9

13

153

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se in ihan luonnollista olla vähän mustis, sellaisesta josta välittää.

• Anonyymi

Mutta kenestä? Nimi? Nimikirjain?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kenestä? Nimi? Nimikirjain?

N kirjain.

• Anonyymi

En tiedä onko hän lupautunut jonkun toisen omaksi jo. Ei ole sitten oikeutta edes kaivata tai olla sukkainen hänestä. Se nainen saisi minut itkemään jos sanoisi että on jonkun toisen oma tai että ei huoli minua. Elän turvallisessa epätietoisuudessa.

• Anonyymi

Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä pitää! Minäkin teen näin. Mielummin kuvittelen että joskus olisi jotain, kun että saisin tietää ettei ole mitään.

Meidän pitää oppia sietämään näitä elämän suurimpia pettymyksiä, Että ei esimerkiksi kelpaa hänelle ketä kaipaa.

• Anonyymi

Ketä täällä edes on.

• Anonyymi

Lapsena olin mustasukkainen kavereista.

• Anonyymi

Naisesta. Ollaan tunnettu jonkin aikaa, mutta on niin suosittu punapää että miehiä jonoksi asti!

• Anonyymi

Onko punapäällä vihreät silmät?

• Anonyymi

Olen sairaalloisen mustasukkainen runonallesta

• Anonyymi

Eräästä miehestä

• Anonyymi

Rakastan mitä hankin ja ylpeä siitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      1050
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      113
      994
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      961
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      864
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      89
      816
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      3
      674
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      190
      633
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      25
      627
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73
      607
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57