Onhan tästä illasta tulossa rauhaisa, onhan. En pysty kahta iltaa peräkkäin! EN PYSTY! Haluan nukkua ja syödäkin pitäisi. Onko jollain ikävä mua? Ei varmaan eikä haittaa mutta jotain on tehtävä.
Alko tikittään päässä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kahta iltaa peräkkäin mitä tehdä?
- Anonyymi
Ei sulla ikävä mua ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ikävä mua ole?
Minulla ainakin miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla ikävä mua ole?
Kuka sinä olet? Riippuu siitä. Itse kaipaan jmiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä olet? Riippuu siitä. Itse kaipaan jmiestä.
Joo olen minä j.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen minä j.
Väärä j vai oikea j? Vaikea tietää kysymättä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä j vai oikea j? Vaikea tietää kysymättä. :)
En tiedä miksi nainen provoot koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi nainen provoot koko ajan.
Kaipaatko vokaalia vai konsonanttia? :)
- Anonyymi
Mene nukkumaan kun väsyttää.
- Anonyymi
Minä täällä taas Moi. Voisinkin nyt loppuillan se vainottu mies. Olen myös asiantuntija. Tiedän melkein kaikesta kaiken. Huim! Melkein kaikesta. Tästä jutusta tiedäm kyllä kaiken. Olen pro.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea. Huijaat. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tiedä kaikesta kaikkea. Huijaat. :)
Huom! Melkein kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom! Melkein kaikesta.
Vain yhden asian asiantuntija. Et kaiken.
- Anonyymi
Alko? Vaihda veteen, niin helpottaa:)
- Anonyymi
Rakastan minä kotiani pallipää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697