Moi oon 13v tyttö ( ei kyllä liity aiheeseen eikä mun tietääkseni vaikuta mut ihan sama) eli musta tuntuu et mul saattaisi olla joku ahdistuneisuushäiriö tai muu vastaava. Eli oon alkanu saamaan sellaisia ”kohtauksia” ja ne vaihtelee mut yleensä tulee ns ”kuuma” , en pysty hengittämään kunnolla, korvassa saattaa alkaa tinnittää, sydän lyö liian nopeasti, saatan ruveta itkemään, kädet hikoilee sekä tärisee ja siis nää on siis kestänyt kohta vuoden. Muutenkin en nykyään saa mitään aikaiseksi mikä stressaa/ ahdistaa koska en oo siivonnu huonetta varmaa 3kk kun yleensä siivosin huoneeni 1-3 kertaa viikossa, nukun joko liian vähän tai liian paljon esim koulusta tullessa saatan ottaa parin tunnin päikkärit vaikka oisin nukkunu yöllä yli 8h yö unet, joko syön liikaa/ ahmin tai liian vähän, mieliala heittelee vähän väliä, saatan olla koko päivän tekemättä melkein yhtää mitään, mul on vaikee keskittyy mihinkää (tän takia koulussa menee suhteellisen huonosti) ja toivoisin ettei kukaa laittaisi kommentteihin vaa et ”koita vaa syödä ja nukkua hyvin kyl se siitä” koska oon yrittänyt sekä kamppailu tän sain kanssa suht pitkään. Varmaa vaa liiottelen kokoasian mut haluun silti tietää mielipiteitä et onko normaali vai voiko olla joku ”sairaus” ja kiitos etukäteen avusta.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ihan normaalia nuoruutta se on, että huone jää välillä siivoamatta yms. ja että mieliala vaihtelee, ja että välillä jännittää. Nukkuminen kannattaa. Liian vähä nukkuminen on monella ongelma. Kannattaa ehkä alkaa tehdä keskittymisharjoituksia. Se voi auttaa koulussakin. Youtubesta löytää monia hyviä harjoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761049- 42774
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218634Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34472- 23468
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70415Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399- 18393
- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43384