Moi oon 13v tyttö ( ei kyllä liity aiheeseen eikä mun tietääkseni vaikuta mut ihan sama) eli musta tuntuu et mul saattaisi olla joku ahdistuneisuushäiriö tai muu vastaava. Eli oon alkanu saamaan sellaisia ”kohtauksia” ja ne vaihtelee mut yleensä tulee ns ”kuuma” , en pysty hengittämään kunnolla, korvassa saattaa alkaa tinnittää, sydän lyö liian nopeasti, saatan ruveta itkemään, kädet hikoilee sekä tärisee ja siis nää on siis kestänyt kohta vuoden. Muutenkin en nykyään saa mitään aikaiseksi mikä stressaa/ ahdistaa koska en oo siivonnu huonetta varmaa 3kk kun yleensä siivosin huoneeni 1-3 kertaa viikossa, nukun joko liian vähän tai liian paljon esim koulusta tullessa saatan ottaa parin tunnin päikkärit vaikka oisin nukkunu yöllä yli 8h yö unet, joko syön liikaa/ ahmin tai liian vähän, mieliala heittelee vähän väliä, saatan olla koko päivän tekemättä melkein yhtää mitään, mul on vaikee keskittyy mihinkää (tän takia koulussa menee suhteellisen huonosti) ja toivoisin ettei kukaa laittaisi kommentteihin vaa et ”koita vaa syödä ja nukkua hyvin kyl se siitä” koska oon yrittänyt sekä kamppailu tän sain kanssa suht pitkään. Varmaa vaa liiottelen kokoasian mut haluun silti tietää mielipiteitä et onko normaali vai voiko olla joku ”sairaus” ja kiitos etukäteen avusta.
Ahdistuneisuushäriö vai joku muu?
Anonyymi-ap
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia nuoruutta se on, että huone jää välillä siivoamatta yms. ja että mieliala vaihtelee, ja että välillä jännittää. Nukkuminen kannattaa. Liian vähä nukkuminen on monella ongelma. Kannattaa ehkä alkaa tehdä keskittymisharjoituksia. Se voi auttaa koulussakin. Youtubesta löytää monia hyviä harjoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730