Nyt on paljon kämppiä myynnissä Virolahdella. On ostajan markkinat.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei sinne enää kukaan halua muuttaa.
Ne jotka pääsi pois, ei todellakaan valitse itärajaa enää koskaan.- Anonyymi00007
No en takaisin muuttaisi ikinä.
- Anonyymi
Mihin nyt virolahtelaiset meinaavat perustaa oman sisäänpäin lämpeävän yhteisönsä
- Anonyymi
Taitaa alkaa joukkopako Kymijoen länsipuolelle. Kymenlaaksossa niin paljon venäläisiä että Putin voi milloin tahansa tulla rajan yli puolustamaan heidän oikeuksiaan. Ja taisi monelta työtkin loppua kuin venäläisten kanssa ei enää tarvitse teeskennellä ystävää.
- Anonyymi
Ummehtunut yhteisö ja kyräilevä paikkakunta. Naapurit maalitauluna ja eikun puukkoa selkään. Kuka tuol viihtyis.
- Anonyymi
No kukapa täysjärkinen sinne haluaisi muuttaa.
- Anonyymi00006
Kuka ostaa paikallisen rakentajan tekemiä homeisia asuntoja?
- Anonyymi00008
Asuuhan siellä Matalaksi sanottu lyhyt pyöreä kiukkuinen menninkäinen entinen satama jätkä nykyinen maatalon renki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550