On sekin.....

Anonyymi-ap

Yhden miehen takia " masentuu ja lihoo" ja toinen mies saa aikaan valtavan voimakkaan innostus pyrähdyksen, jäätävästi virtaa ja voimaa kaikkeen. Mitähän tämäkin? Niin niissä miehissä on eroja.

32

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaan syyttää toista ihmistä jos on lihonut.
      Oma vikasi. 🤣

      • Anonyymi

        Ai niinkö? Nii onhan siinä omaakin syytä, mutta nyt alkaa elämä voittaa ja onhan siinä omaakin päätöstä, eikä muutos nyt yksistään miehestä johdu..


      • Anonyymi

        No ei se sinussakaan liiaksi kehumista ole.


    • Anonyymi

      Se niistä lähtevä energia. Joistakin lähtee positiivista energiaa ja joista pelkkää p*skaa!

      • Anonyymi

        Kyllä juuri näin.


      • Anonyymi

        Ilmankos tulit tänne haisemaan hys poistu.


      • Anonyymi

        Se on nimenomaan näin. Ei se ole omasta lihomisesta toisen syyttämistä, jos toinen negatiivisuudellaan syö elämänilon ja saa toisen kadottamaan itsensä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä jos ottaisit vastuun omasta painonhallinnastasi. Ja onnellisuudestasi.

      • Anonyymi

        Voi, kun tietäisit ja en ole ketään syyttänyt, mainitsin vaan, että joillain miehillä on negatiivinen vaikutus ja joillakin positiivinen, niin se vaan on.


      • Anonyymi

        Höpö höpö 😂 et tiedä mitään. Lussu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kun tietäisit ja en ole ketään syyttänyt, mainitsin vaan, että joillain miehillä on negatiivinen vaikutus ja joillakin positiivinen, niin se vaan on.

        No anna tietämättömien neuvoa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kun tietäisit ja en ole ketään syyttänyt, mainitsin vaan, että joillain miehillä on negatiivinen vaikutus ja joillakin positiivinen, niin se vaan on.

        Ei se niin ole katsoppa mikä vaikutus itselläsi on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin ole katsoppa mikä vaikutus itselläsi on

        Kyllä mä imen positiivista virran itseeni. En voisi ikinä olla passiivisen kanssa.


    • Anonyymi

      Väärä mies masentaa. Toki taustalla voi olla muitakin syitä! Joten ei kannata takertua. Joskus noin on.

      • Anonyymi

        Niin se on, väärä mies masentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on, väärä mies masentaa.

        Tottamaar ja suora suoristaa.


    • Anonyymi

      Hillitse itsesi ettet ole kohta pallo! Liikuntaa raittiissa ulkoilmassa eikä mitään lohtumässytystä! Ja lopetat sen napostelun! Kolesterolit, verenpaineet ja sokeriarvot päin prinkkalaa kun ei terveys ja pitkä ikä kiinnosta.

      • Anonyymi

        No en, muutama kilo on tullut lisää, mutta hän sai mun elämän ilon katoamaan, mutta toinen korjas sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, muutama kilo on tullut lisää, mutta hän sai mun elämän ilon katoamaan, mutta toinen korjas sen.

        No niin, miksi sitten valitat ja syytät syytöntä miespoloista?! Ja aloita laihdutus nyt välittömästi! Kaksi kiloa lähtee liikunnalla ja oikeilla dieettohjeilla kahdessa viikossa, jos on tahtoa. Pitkä, kylmä ja pimeä kausi edessä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, muutama kilo on tullut lisää, mutta hän sai mun elämän ilon katoamaan, mutta toinen korjas sen.

        Altakin kahden viikon kun osa kertyneestä nesteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, miksi sitten valitat ja syytät syytöntä miespoloista?! Ja aloita laihdutus nyt välittömästi! Kaksi kiloa lähtee liikunnalla ja oikeilla dieettohjeilla kahdessa viikossa, jos on tahtoa. Pitkä, kylmä ja pimeä kausi edessä vielä.

        En mä syytä ketään, tuumin vaan mikä vaikutus eri miehillä on.


    • Anonyymi

      Tietysti valitset sen, joka saa paremman olon aikaan.

      • Anonyymi

        Tiedän!


    • Anonyymi

      Varo vaan ettei uusikin rupea lihottamaan ja masentamaan, kun leikit sillä ja sen tunteilla tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Ei tai toivottavasti ei! En ole leikkinyt tunteilla käsittääkseni. Eikä syy ole yksistään miehen..


      • Anonyymi

        Tämä 20:37 oli hyvä ajatus siitä että leikkiä nyt kahden kanssa sietäisikin saada painon nousua ja uskoisin toisen havannoineen leikkisi. Älä itke ota vastuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 20:37 oli hyvä ajatus siitä että leikkiä nyt kahden kanssa sietäisikin saada painon nousua ja uskoisin toisen havannoineen leikkisi. Älä itke ota vastuu!

        Jaahas.


    • Anonyymi

      hassua jos palelee sdillei nukkuesa jotenkin on kammottavaa

    • Anonyymi

      Kyllä tuo miehittely ei polta kaloreita, se kärventää pääsi älyä ventistäkin purppurampaiseksi, että ota koiraltas keppiä reikääsi, jouluja.
      T.salaisuuksien liotus, se on hu0ra sylkees siinä, ime keppejäs, ikuisesti.....
      Rauhallisuus, illanjatkoisuus
      https://m.youtube.com/watch?v=uuy0h1isb-4

    • Anonyymi

      Ja sitten kun saman ihmisen ajatteleminen saa aikaan sekä että, on siinä itse kullakin sormi suussa.

    • Anonyymi

      Palstamies vai ihan irl?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe