Hyvää yötä

Anonyymi-ap

Pidän vähän taukoa palstalta, suosittelen monelle muullekin!

21

219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämäni voisi loppua vaikka kokonaan kun se nainen ei kaipaa minua. Kauniita unia.

• Anonyymi

Maailmassa on muitakin naisia. Anna heille mahdollisuus.

• Anonyymi

Eikä voisi, höpö höpö ja unta palloon!

• Pitääkö taas koittaa matkia minua?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Pitääkö taas koittaa matkia minua?

Nukkumaan NYT

• Anonyymi kirjoitti:

Nukkumaan NYT

En saa vielä unta kuitenkaan ja huomennakin on vapaapäivä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En saa vielä unta kuitenkaan ja huomennakin on vapaapäivä.

No älä ainakaan ole koko yötä palstalla, jookos?

• Anonyymi kirjoitti:

No älä ainakaan ole koko yötä palstalla, jookos?

Joo, eipä siinä järkeä olisi.... Olen vaan jotenkin lamaantunut nyt.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Pitääkö taas koittaa matkia minua?

Kuulostat joltain koiralta joka vahtii reviiriään. Ilmeisesti muut eivät saa tänne kirjoittaa viestejä joissa sanovat ettei heidän kaivattunsa kaipaa heitä? Viestisi ovatkin varmaan pelkkää kusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat joltain koiralta joka vahtii reviiriään. Ilmeisesti muut eivät saa tänne kirjoittaa viestejä joissa sanovat ettei heidän kaivattunsa kaipaa heitä? Viestisi ovatkin varmaan pelkkää kusta.

No anteex.

• Anonyymi

Alkaa kohta melkein suututtaa, kun yhden hahmon pitää osallistua kaikkiin juttuihin. Mutta en suutu, kun jään tauolle.

• Anonyymi

Tarkoitatko hahmolla aktuaalista henkilöä vai näitä trollien palstalle luomia höpöhöpöhahmoja, se on melko ratkaiseva asia

• Tiedän että tarkoitat sillä minua. Ei ole varmaankaan säännöissä kielletty, ettei saisi kommentoida niin monessa kohtaa kuin itselle sopii? Vai onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko hahmolla aktuaalista henkilöä vai näitä trollien palstalle luomia höpöhöpöhahmoja, se on melko ratkaiseva asia

Ja sieltä lisää syitä taukoiluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sieltä lisää syitä taukoiluun

No hyvä jos ei ainoa syy

• Anonyymi

Minä oon taukoillut nyt jo varmaan kuukauden. Tyyliin kerran viikossa kun tulen koneelle saatan lukea suomi24-palstaa, siis ihan kaikkia jossa näkyy maailmamenoa ja ihan kaikki maakunnatkin. Suhteet-palsatan viestejä en edes yleensä avaa, ellei otsikko ole erityisen mielenkiintoinen.
      Huomasin, kun luin suhteet.palstaa, että keskustelualue jäi minulle ihan liian suppeaksi. Etenkin, kun ei ole oikein ketään ikävöitävää edes. :D
      lisäksi viestit kuulostivat yläasteikäisten tekeleiltä ja sellaisia en todellakaan jaksa luke.
      No, pääasia, että kaikki löytävät sen oman alueensa jossa lukea ja kirjoittaa.

• Anonyymi

Kauniita unia. Oikein hyvä ajatus pitää taukoa.

• Anonyymi

Jotkut osaa se ilman kehotuksiakin. ":D

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oho, valehtelin. No kerta kiellon päälle. Hyvää yötä ja huomenna uusi yritys!

• Anonyymi

No näin kävi täälläkin ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      414
      1703
    2. Suomalaislääkäri katosi matkalla Pattayalle

Ei siis tietoa pääsikö Pattayalle saakka vai minne suunnisti? Tuntomerkeistä päätellen ei ole kantasuomalaisia lääkäreitä. https://www.iltalehti.fi/ko
      Pattaya
      26
      1302
    3. Kuka Turkulainen lääkäri kadonnut Thaimaassa?

Lehdissä oli siitä juttua, mutta nimi on nyt Iltasanomista otettu pois
      Turku
      13
      993
    4. Martinan häät

Ottaako miehen nimen? Rouva Aitolehti -Bajamaja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      913
    5. Pitäisikö lähettää lapsille viesti: älkää tulko jouluksi tänne sähköä tuhlaamaan?

Kun kaikki työelämässä niin mitä varten niiden pitää tulla tänne tuhlaamaan kallista eläkeläisten sähköä? Pysykööt omillaan. Harmittaa koko joulu.
      Maailman menoa
      73
      851
    6. Olet mielenkiintonen ja kiehtova. Erikoinen epänormaali ihminen

Siksi kiinnostava. Hyvää yötä. Saan kai sanoa ystäväni? Saanhan ?
      Ikävä
      35
      830
    7. Nyt mies ryhdistäydytään

molemmat IRL. Jos molemmilla on tunteita. Ei heitetä niitä roskiin. Hyvää yötä.
      Ikävä
      92
      743
    8. Mikä nyt on

Ihmisiä katoaa, ruumiita löytyy. Suntista löytynyt ruumis...
      Kokkola
      50
      633
    9. Selviytyjät-voittaja Sami Helenius juhli voittoa huvilalla finaalin jälkeen - Skoolaus "Mestarille!"

Onnea Sami Selviytyjät-voitosta! Kyllä ansaitsit voiton! Ex-jääkiekkoilija Sami Helenius on Selviytyjät Suomi -voittaja vm 2022. Ex-NHL-tähti voitt
      Suomalaiset julkkikset
      13
      555
    10. Ajankohtainen TV-leffa: Lupaus kertoo suomalaisten lottien tarinaa sodassa - Iso kiitos lotille!

Iso kiitos ja kunnianosoitus lotille, jotka tekivät tärkeää työtä kotirintamalla ja sodan keskellä Suomen ja Venäjän sodissa. Lupaus-elokuva kertoo
      Maailman menoa
      32
      518
    Aihe