Hyvää yötä

Anonyymi-ap

Pidän vähän taukoa palstalta, suosittelen monelle muullekin!

21

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elämäni voisi loppua vaikka kokonaan kun se nainen ei kaipaa minua. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Maailmassa on muitakin naisia. Anna heille mahdollisuus.


      • Anonyymi

        Eikä voisi, höpö höpö ja unta palloon!


      • Pitääkö taas koittaa matkia minua?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pitääkö taas koittaa matkia minua?

        Nukkumaan NYT


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukkumaan NYT

        En saa vielä unta kuitenkaan ja huomennakin on vapaapäivä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En saa vielä unta kuitenkaan ja huomennakin on vapaapäivä.

        No älä ainakaan ole koko yötä palstalla, jookos?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä ainakaan ole koko yötä palstalla, jookos?

        Joo, eipä siinä järkeä olisi.... Olen vaan jotenkin lamaantunut nyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pitääkö taas koittaa matkia minua?

        Kuulostat joltain koiralta joka vahtii reviiriään. Ilmeisesti muut eivät saa tänne kirjoittaa viestejä joissa sanovat ettei heidän kaivattunsa kaipaa heitä? Viestisi ovatkin varmaan pelkkää kusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat joltain koiralta joka vahtii reviiriään. Ilmeisesti muut eivät saa tänne kirjoittaa viestejä joissa sanovat ettei heidän kaivattunsa kaipaa heitä? Viestisi ovatkin varmaan pelkkää kusta.

        No anteex.


    • Anonyymi

      Alkaa kohta melkein suututtaa, kun yhden hahmon pitää osallistua kaikkiin juttuihin. Mutta en suutu, kun jään tauolle.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko hahmolla aktuaalista henkilöä vai näitä trollien palstalle luomia höpöhöpöhahmoja, se on melko ratkaiseva asia


      • Tiedän että tarkoitat sillä minua. Ei ole varmaankaan säännöissä kielletty, ettei saisi kommentoida niin monessa kohtaa kuin itselle sopii? Vai onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko hahmolla aktuaalista henkilöä vai näitä trollien palstalle luomia höpöhöpöhahmoja, se on melko ratkaiseva asia

        Ja sieltä lisää syitä taukoiluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sieltä lisää syitä taukoiluun

        No hyvä jos ei ainoa syy


    • Anonyymi

      Minä oon taukoillut nyt jo varmaan kuukauden. Tyyliin kerran viikossa kun tulen koneelle saatan lukea suomi24-palstaa, siis ihan kaikkia jossa näkyy maailmamenoa ja ihan kaikki maakunnatkin. Suhteet-palsatan viestejä en edes yleensä avaa, ellei otsikko ole erityisen mielenkiintoinen.
      Huomasin, kun luin suhteet.palstaa, että keskustelualue jäi minulle ihan liian suppeaksi. Etenkin, kun ei ole oikein ketään ikävöitävää edes. :D
      lisäksi viestit kuulostivat yläasteikäisten tekeleiltä ja sellaisia en todellakaan jaksa luke.
      No, pääasia, että kaikki löytävät sen oman alueensa jossa lukea ja kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Kauniita unia. Oikein hyvä ajatus pitää taukoa.

    • Anonyymi

      Jotkut osaa se ilman kehotuksiakin. ":D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oho, valehtelin. No kerta kiellon päälle. Hyvää yötä ja huomenna uusi yritys!

      • Anonyymi

        No näin kävi täälläkin ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe