Viikonloppu ilman palstaa meni loistavasti. :D
Mitenkäs miehellä meni?
24
114
Vastaukset
Meni ihan surkeasti. Olithan sää eilen täällä.
Sumpitpihisee kirjoitti:
En ole eilen ollut, viimeksi perjantaina.
Ai no sitten sekoilen sori...
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai no sitten sekoilen sori...
Olit vissiin eilen ottanut vähän kuppia, mitä luin tuota yhtä ketjua. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Olit vissiin eilen ottanut vähän kuppia, mitä luin tuota yhtä ketjua. :D
Aika vähän kuitenkin. Oli joku 2/5 osa Valhallaa pullossa niin sitä siinä yön mittaan maistelin. Oli aika tylsä yö täytyy sanoa. No omakin vika, kun jäin kotiin jumittamaan ja tänäänkin. Tänään olisi pitänyt konserttiin lähteä ja totesin ettei olekaan varaa. Sitten jäin kotiin ja saanut mitään aikaan.
PalstaRinssi kirjoitti:
Aika vähän kuitenkin. Oli joku 2/5 osa Valhallaa pullossa niin sitä siinä yön mittaan maistelin. Oli aika tylsä yö täytyy sanoa. No omakin vika, kun jäin kotiin jumittamaan ja tänäänkin. Tänään olisi pitänyt konserttiin lähteä ja totesin ettei olekaan varaa. Sitten jäin kotiin ja saanut mitään aikaan.
Toivottavasti sinulla oli parempi viikonloppu? :)
PalstaRinssi kirjoitti:
Toivottavasti sinulla oli parempi viikonloppu? :)
Meni oikein mukavasti, olin töissä. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Meni oikein mukavasti, olin töissä. :D
Melkein toivon että olisin itsekin ollut. Ei näillä vapailla ole mitään virkaa.
PalstaRinssi kirjoitti:
Melkein toivon että olisin itsekin ollut. Ei näillä vapailla ole mitään virkaa.
Itse olisin kyllä mielelläni vapailla. :D
Sumpitpihisee kirjoitti:
Itse olisin kyllä mielelläni vapailla. :D
Entis aikaan siinä oli vielä ideaa, kun tuli viikonloppu. Oli kavereita ja baari-iltoja yms. Nyt vapaille jääminen tarkoittaa, että istut yksin kotona kaikki ne vapaapäivät.
PalstaRinssi kirjoitti:
Entis aikaan siinä oli vielä ideaa, kun tuli viikonloppu. Oli kavereita ja baari-iltoja yms. Nyt vapaille jääminen tarkoittaa, että istut yksin kotona kaikki ne vapaapäivät.
Itseä ei oikein baari- illat viehätä, harvoin tulee käytyä. Mieluummin teen jotain muuta.
Sumpitpihisee kirjoitti:
Itseä ei oikein baari- illat viehätä, harvoin tulee käytyä. Mieluummin teen jotain muuta.
Ei ne minuakaan muuten, mutta näkisi edes ihmisiä. Ehkä tulisi myös jorattua, jos olisi hyvää musaa. Useimmiten niissä ei ole, minun mielestäni ja porukka on liian humalassa. Olisi se kuitenkin välilä isoa vaihtelua tähän yksinään olemiseen. Sitten jos olisi kumppani olemassa, sen kanssa tietenkin voisi matkustella ja muuta, eikä mitään baarissa heilumista, välttämättä. Täytyy varmaan rohkaistua, ja alkaa matkustelemaan yksin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ne minuakaan muuten, mutta näkisi edes ihmisiä. Ehkä tulisi myös jorattua, jos olisi hyvää musaa. Useimmiten niissä ei ole, minun mielestäni ja porukka on liian humalassa. Olisi se kuitenkin välilä isoa vaihtelua tähän yksinään olemiseen. Sitten jos olisi kumppani olemassa, sen kanssa tietenkin voisi matkustella ja muuta, eikä mitään baarissa heilumista, välttämättä. Täytyy varmaan rohkaistua, ja alkaa matkustelemaan yksin.
Voi sitä ilman kumppaniakin tehdä vaikka mitä ja matkustella.
Sumpitpihisee kirjoitti:
Voi sitä ilman kumppaniakin tehdä vaikka mitä ja matkustella.
Kai sitä voi, mutta tuntuu että se on varmaan aika tylsää vaan. Ei ole kelle jakaa niitä iloja. Eikä saa henkistä tukea. Ehkä kaikille ei ole tarkoitettu ketään vierelle sitten, kun ei sellaista saa kerran.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kai sitä voi, mutta tuntuu että se on varmaan aika tylsää vaan. Ei ole kelle jakaa niitä iloja. Eikä saa henkistä tukea. Ehkä kaikille ei ole tarkoitettu ketään vierelle sitten, kun ei sellaista saa kerran.
Eihän sitä tiedä vaikka matkalta löytyy joku.
Hyvää yötä. :))Sumpitpihisee kirjoitti:
Eihän sitä tiedä vaikka matkalta löytyy joku.
Hyvää yötä. :))Niin, kunhan ei lähde sillä oletuksella liikkeelle. Hyvää yötä. :)
- Anonyymi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Satuse tätikö se on päässynä vauhtiin vai Saikkonen tarpeeksi monta pettymystä kerättyä vyön alle silloi kun vie niitä baareja kiersit
- Anonyymi
Olipa mies uskottava entree taas🥱👍
- Anonyymi
Minä en ole mies, mutten ole käynyt täällä varmaan kuukauteen. En vaan koe saavani täältä mitään, vaan päinvastoin.
Antaa niitten olla täällä, jotka täällä olemisesta saa tai hyötyy jotenkin.
Minä en vaan kuulu heihin.- Anonyymi
Kuka vittu tästä hyötyy kiva paikka kiusata voi testata kuinka lyhyt pinna muilla on tai kui nopiast päreet palaa ne uhkaukset mitä ylläpito poistelee on täällä ihan yhtä laittomia kuin kasvotusten esitetyt
- Anonyymi
Nyt jälkeenpäin ihmettelen, että miksi oikein olen avautunut täällä niin paljon. Avautunut ihmisille, joilla ei ole samaa elämänkatsomusta kanssani. Ovat ihan eri planeetalta kanssani. :D Miksi en valinnut seuraani ja kohderyhmääni paremmin?
No, onneksi huomasin ajan hukkaan heittämisen edes tässä vaiheessa ja voin keskittää energiani jatkossa toisin.- Anonyymi
Yhtälail se voi men hukkaan missä tahansa
- Anonyymi
Joo, harmittaa jotenkin että olen antanut täällä ihmisille itsestäni asioita miettimättä ollenkaan että se on sama kuin syöksyisin nakuna nokkospuskaan.
Toisaalta, tälläkin on varmaan joku itseäni kasvattava tarkoitus. Uskon edelleenkin, että kaikella on tarkoituksensa. Ja edelleenkin jatkossa uskon kaikkeen hyvään ja koetan elää sen mukaisesti; iloisen avoimesti valmiina kohtaamaan sitä minkä uskon olevan itseni lisäksi myös muille hyväksi. - Anonyymi
Vallan hyvin ois menny jos pillua tarttis tai edes haluais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417999Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432071Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252010- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811607Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 34832