Mitenkäs miehellä meni?

Viikonloppu ilman palstaa meni loistavasti. :D

24

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni ihan surkeasti. Olithan sää eilen täällä.

      • En ole eilen ollut, viimeksi perjantaina.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        En ole eilen ollut, viimeksi perjantaina.

        Ai no sitten sekoilen sori...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai no sitten sekoilen sori...

        Olit vissiin eilen ottanut vähän kuppia, mitä luin tuota yhtä ketjua. :D


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Olit vissiin eilen ottanut vähän kuppia, mitä luin tuota yhtä ketjua. :D

        Aika vähän kuitenkin. Oli joku 2/5 osa Valhallaa pullossa niin sitä siinä yön mittaan maistelin. Oli aika tylsä yö täytyy sanoa. No omakin vika, kun jäin kotiin jumittamaan ja tänäänkin. Tänään olisi pitänyt konserttiin lähteä ja totesin ettei olekaan varaa. Sitten jäin kotiin ja saanut mitään aikaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Aika vähän kuitenkin. Oli joku 2/5 osa Valhallaa pullossa niin sitä siinä yön mittaan maistelin. Oli aika tylsä yö täytyy sanoa. No omakin vika, kun jäin kotiin jumittamaan ja tänäänkin. Tänään olisi pitänyt konserttiin lähteä ja totesin ettei olekaan varaa. Sitten jäin kotiin ja saanut mitään aikaan.

        Toivottavasti sinulla oli parempi viikonloppu? :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla oli parempi viikonloppu? :)

        Meni oikein mukavasti, olin töissä. :D


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Meni oikein mukavasti, olin töissä. :D

        Melkein toivon että olisin itsekin ollut. Ei näillä vapailla ole mitään virkaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Melkein toivon että olisin itsekin ollut. Ei näillä vapailla ole mitään virkaa.

        Itse olisin kyllä mielelläni vapailla. :D


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Itse olisin kyllä mielelläni vapailla. :D

        Entis aikaan siinä oli vielä ideaa, kun tuli viikonloppu. Oli kavereita ja baari-iltoja yms. Nyt vapaille jääminen tarkoittaa, että istut yksin kotona kaikki ne vapaapäivät.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Entis aikaan siinä oli vielä ideaa, kun tuli viikonloppu. Oli kavereita ja baari-iltoja yms. Nyt vapaille jääminen tarkoittaa, että istut yksin kotona kaikki ne vapaapäivät.

        Itseä ei oikein baari- illat viehätä, harvoin tulee käytyä. Mieluummin teen jotain muuta.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Itseä ei oikein baari- illat viehätä, harvoin tulee käytyä. Mieluummin teen jotain muuta.

        Ei ne minuakaan muuten, mutta näkisi edes ihmisiä. Ehkä tulisi myös jorattua, jos olisi hyvää musaa. Useimmiten niissä ei ole, minun mielestäni ja porukka on liian humalassa. Olisi se kuitenkin välilä isoa vaihtelua tähän yksinään olemiseen. Sitten jos olisi kumppani olemassa, sen kanssa tietenkin voisi matkustella ja muuta, eikä mitään baarissa heilumista, välttämättä. Täytyy varmaan rohkaistua, ja alkaa matkustelemaan yksin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ne minuakaan muuten, mutta näkisi edes ihmisiä. Ehkä tulisi myös jorattua, jos olisi hyvää musaa. Useimmiten niissä ei ole, minun mielestäni ja porukka on liian humalassa. Olisi se kuitenkin välilä isoa vaihtelua tähän yksinään olemiseen. Sitten jos olisi kumppani olemassa, sen kanssa tietenkin voisi matkustella ja muuta, eikä mitään baarissa heilumista, välttämättä. Täytyy varmaan rohkaistua, ja alkaa matkustelemaan yksin.

        Voi sitä ilman kumppaniakin tehdä vaikka mitä ja matkustella.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Voi sitä ilman kumppaniakin tehdä vaikka mitä ja matkustella.

        Kai sitä voi, mutta tuntuu että se on varmaan aika tylsää vaan. Ei ole kelle jakaa niitä iloja. Eikä saa henkistä tukea. Ehkä kaikille ei ole tarkoitettu ketään vierelle sitten, kun ei sellaista saa kerran.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kai sitä voi, mutta tuntuu että se on varmaan aika tylsää vaan. Ei ole kelle jakaa niitä iloja. Eikä saa henkistä tukea. Ehkä kaikille ei ole tarkoitettu ketään vierelle sitten, kun ei sellaista saa kerran.

        Eihän sitä tiedä vaikka matkalta löytyy joku.
        Hyvää yötä. :))


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Eihän sitä tiedä vaikka matkalta löytyy joku.
        Hyvää yötä. :))

        Niin, kunhan ei lähde sillä oletuksella liikkeelle. Hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

        Itseä ei oikein baari- illat viehätä, harvoin tulee käytyä. Mieluummin teen jotain muuta.

        Satuse tätikö se on päässynä vauhtiin vai Saikkonen tarpeeksi monta pettymystä kerättyä vyön alle silloi kun vie niitä baareja kiersit


    • Anonyymi

      Olipa mies uskottava entree taas🥱👍

    • Anonyymi

      Minä en ole mies, mutten ole käynyt täällä varmaan kuukauteen. En vaan koe saavani täältä mitään, vaan päinvastoin.
      Antaa niitten olla täällä, jotka täällä olemisesta saa tai hyötyy jotenkin.
      Minä en vaan kuulu heihin.

      • Anonyymi

        Kuka vittu tästä hyötyy kiva paikka kiusata voi testata kuinka lyhyt pinna muilla on tai kui nopiast päreet palaa ne uhkaukset mitä ylläpito poistelee on täällä ihan yhtä laittomia kuin kasvotusten esitetyt


    • Anonyymi

      Nyt jälkeenpäin ihmettelen, että miksi oikein olen avautunut täällä niin paljon. Avautunut ihmisille, joilla ei ole samaa elämänkatsomusta kanssani. Ovat ihan eri planeetalta kanssani. :D Miksi en valinnut seuraani ja kohderyhmääni paremmin?
      No, onneksi huomasin ajan hukkaan heittämisen edes tässä vaiheessa ja voin keskittää energiani jatkossa toisin.

      • Anonyymi

        Yhtälail se voi men hukkaan missä tahansa


    • Anonyymi

      Joo, harmittaa jotenkin että olen antanut täällä ihmisille itsestäni asioita miettimättä ollenkaan että se on sama kuin syöksyisin nakuna nokkospuskaan.
      Toisaalta, tälläkin on varmaan joku itseäni kasvattava tarkoitus. Uskon edelleenkin, että kaikella on tarkoituksensa. Ja edelleenkin jatkossa uskon kaikkeen hyvään ja koetan elää sen mukaisesti; iloisen avoimesti valmiina kohtaamaan sitä minkä uskon olevan itseni lisäksi myös muille hyväksi.

    • Anonyymi

      Vallan hyvin ois menny jos pillua tarttis tai edes haluais

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe