Olit ihastunut. Jatketaan siitä mihin joskus jäätiin
Satu .
22
212
Vastaukset
- Anonyymi
Satu=S.T
- Anonyymi
Tule juttelemaan minulle. Kysyn tuota sinulta ja mitä haluaisin kanssasi.
- Anonyymi
Nii. Niin. Eikös se nyt ole lievä sana taas ;) Koko ajanhan ME jatketaan.
- Anonyymi
Tule juttelemaan kanssani. Tiedät kyllä,Hakeudu jutuilleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Show must go on
Ps näin Otavan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Show must go on
Ps näin OtavanTuöe jutuille.Kysyn sinua kukkia ja mehiläisiä juttuun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuöe jutuille.Kysyn sinua kukkia ja mehiläisiä juttuun..
Uskon, että nyt on oikea aika sille mikä jäi silloin toteuttamatta.Tiedåt kyllä mitä kanssasi haluan ja uskon, että tahdot samaa. Tiedät minut ja sen , että mitä tiedän sen tiedän vain minä.Sinustakin.Voit luottaa minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että nyt on oikea aika sille mikä jäi silloin toteuttamatta.Tiedåt kyllä mitä kanssasi haluan ja uskon, että tahdot samaa. Tiedät minut ja sen , että mitä tiedän sen tiedän vain minä.Sinustakin.Voit luottaa minuun.
Jäit siis siihen ettei tapahtunu mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että Satu edes haluaa kanssasi yhtään mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilomielin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet että Satu edes haluaa kanssasi yhtään mitään?
Eiks S. T kuitenkin on J:n...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks S. T kuitenkin on J:n...
Sadulla ei oo ollu mitään kenenkään kanssa. Se on liian paksu perhoseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilomielin
Hyvä. Tiesin tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Tiesin tuon.
Iloliemin luit. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerppakulli hiplaa perhosia. Pehmeitä nekin mihin on tottunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Tiesin tuon.
Juttelu kun on nyt sovittu ,tässä ei enempää enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvata, ei näin aamusta tätä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei helvata, ei näin aamusta tätä 🤣
Satu on hylkiö, jota ei kovasta kerjäämisestä huolimatta kukaan oo 10 vuoteen halunnu itselleen
- Anonyymi
Törkeitä kommentteja
- Anonyymi
Palstan kovin kirjoittelija (nainen) on hoitojakson tarpeessa.
- Anonyymi
Rakas oletko sinä?
- Anonyymi
Kultaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1223110Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina632176Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2571512Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41454Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231344Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31191Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3942Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883