Niko Saarinen pistää elämänsä likoon tosi-tv-ohjelmissa. On Big Brother, Farmi Suomi, Sometähtien sinkkuelämää, Viidakon tähtöset... Monitoimimies pitää mm. suosittua Nikotellen-podcastia ja Instagramissa hänellä on yli 109 000 seuraajaa.
Lue Nikon haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/sometahti-niko-saarinen-napauttaa-talle-harhaluulolle-kun-sa-olet-julkisuudessa-niin-ihmiset?s24
Sometähti Niko Saarinen napauttaa tälle harhaluulolle: "Kun sä olet julkisuudessa, niin ihmiset..."

17
1473
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se oo helppoa kellään. Harmaat verkkarit, nuuska ja lippis väärin päin, eli ei oo pahat vaatimukset Nikolla. Toivottavasti pian osuu kohdalle sellainen tyyppi, jonka kanssa natsaa. ☺️
- Anonyymi
Olen inhonnut häntä siitä asti, kun esiintyi Farmi.Suomessa. Jos yli kolmekymppinen mies käyttäytyy kuin kiukutteleva pikkulapsi, niin eipä tipu sympatiaa. Siispä en katso mitään ohjelmaa, jossa hänen nimensäkään mainitaan. Olkoon olevinaan joku, jota ei kuitenkaan ole, siis mitään.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa mitä juuri sinä katot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mitä juuri sinä katot.
Minua kiinnostaa
- Anonyymi
Se on neiti tämä Niko.
- Anonyymi
"Sometähti Niko Saarinen"
Mitä tuo sometähti tarkoittaa?
Emmää tollasista mittään tajua?
Oon jo eläke vaari tässä istun pojantytön
puhelimen vieressä.
Onko tässä tullut joku
virhe?
Oisko tuon S kirjaimen tilalla olla H ????- Anonyymi
Virhe ei ole virhe ellei sitä itse tiedosta ja jos tiedostaakin..niin pelkkä anteeksi pyyntökin riittää sen korjaamiseksi.Näin ainakin Suomen hallituksen mukaan kuten niin monenkin muunkin.
- Anonyymi
Entä sitten kun julkisuus hylkää ?
- Anonyymi
Mistäs tämä Niko Saarelainen tuli julkkikseksi? Jostakin kusiaispesässä istumisesta tai vastaavasta?
- Anonyymi
Niko Saarinen, nevär höörrt...
- Anonyymi
Kiva tyyppi, aina saa hyvälle tuulelle. 😍
- Anonyymi
Kuka hemmetti tuota pikkukakaramaista, inisevä-äänistä, tyhjänaikaista homppelia... tais heitellä mukia BB ohjelmassa äänesti 🙊🦧🦧🙊🦧🙊🦧 ONNEKSI EI TARVITSE KUUNNELLA EIKÄ VARSINKAAN KATSELLA. 🥱🥱🥱🥱🥱🥱
- Anonyymi
Puhekin sisälsi mahtavaa kielen käyttöä, vittu, vittu, helvetti jne. Tosi kivaa esimerkkiä, jos sattuu nuoremmat esim. koululaiset kuuntelemaan. Hyvä esimerkki. Äitikin varmaan tosi tyytyväinen.
- Anonyymi
Onnea Niko Saarelainen 👍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712881
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472190Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752080Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541720- 691453
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3051415- 781337
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381226Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251125- 761042