Onko sinulla ollut

Anonyymi-ap

Liian helppo elämä? Etkö koskaan ole joutunut haastamaan itseäsi ja kasvamaan?

42

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian vaikea elämä voisiko näin sanoa.

• Anonyymi

Liian vaikeallakin ikävät puolensa

• Anonyymi

Toivottavasti maailmassa on sitä mikä on oikeudenmukaista

• Anonyymi

Tämä viesti juuri sinulle, kommentin kirjoittaneelle

• Anonyymi

Kovin on ollut vaikeaa .

• Anonyymi

Kaikilla on vaikeaa joskus

Sitten sitä katsotaan resilienssiä

Löytyykö

Kaatuuko vai nouseeko uudelleen

Time after time

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on vaikeaa joskus

Sitten sitä katsotaan resilienssiä

Löytyykö

Kaatuuko vai nouseeko uudelleen

Time after time

Kaatuu uudelleen.

• Anonyymi

Millainen ihminen keskittyy kyselemään tällaista nimettömänä?

• Anonyymi

Olen haastanut itseäni usein ja pärjännyt siinä hyvin. Olen niitä jotka ponnistaa vaikka sontaläjästä ja selviää taas.

• Anonyymi

Ei ole helppo elämä, joka päivä joutuu haastamaan ja kasvamaan elämässä. Elämässä on ylämäkiä ja alamäkiä, sitä vaan pistelee töppöstä toisen eteen sen suurempia murehtimatta.
      Se murhe ei parane murehtimalla, tän päivän murheet on huomisen päivän huolet.

• Ei ole todellakaan ollut liian helppo. Nyt ei ole aikaa kirjoittaa enempää...

• Anonyymi

Helpon elämän saa, kun pysyy erossa vaikeuksia aiheuttavista ihmisistä. Ihmisenä kasvamisessa auttaa yksinolo sekä selfhelp oppaat. Tärkeintä elämässä on toisen tubteiden tulkitseminen ja tarpeiden lukeminen.

Luen esim. "Et osaa luopua" kertoo enemmän puhujasta itsestään kuin sanomisen kohteena olevasta. Luen tuon myöskin henkiseksi pahoinpitelyksi .

• Anonyymi

Kuka kysyy tuollaisia kysymyksiä? Mitä väliä jos jollaki on ollut asiat hyvin niin sitäkö pitäisi jotenki hävetä häh??? Sittenkö olisi hyvä jos ois asiat päin peetä??? Ihme aloittaja ei vitsi!!!

• Anonyymi

en mina enaan kasva

• Anonyymi

Väkisin levenee vaikkei haastaisikaan.

On se helpompi ollut luin Herra Huullla mutta vaikeampi kuin jollain muulla.

• Anonyymi

Toidella vaikea elämäv mut ulkopuolelle se ei näy...
      On jopa kommentoitu hemmoteluksi yms
      Voiku juskus olis niin saanut tunta...
      Olon nii ihanksa mut ei minun elämässä...
      kuraa kysymättä edes mitä elämäni
      Minun mielestäni kanattaa kysyä ihmiseltä eikä olettaa mitään ennen tietää kuinka oikessa on.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Aina on syytä keskustella henkilön itsensä kanssa. Kaikki muu on pelkkää arvailua tai kuvittelua.

• Anonyymi

Pienestä saakka saanut joustaa ja jatkuvasti joku hyppinyt silmille.

• Anonyymi

Jokaisella oma ristinsä

Ja aina noustaan ylös

Kulkemaan hattu kädessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella oma ristinsä

Ja aina noustaan ylös

Kulkemaan hattu kädessä

Ei kaikilla ristiä ole. Jos nuorena luonaa kaikki ja toisella ei koskaan niin ei siinä yhtäpaljon ristiä ole kannettu.

• Anonyymi

Lapsuus ja nuoruus oli helppoa ja mukavaa. Aikuisena on tullut haasteita ja pitänyt haastaa itseään. Pärjään ihan ok mielestäni.

• Anonyymi

Ei ole ollut helppoa elämää koskaan.eikä mikän ole tullut kuin manulle illalinen.Ei olla sossun luukulla käytyä ja ihan työllä ansaitulla rahalla eletty kuin eletään.Orvoksi jäin 11vuotiana.Lastenkotin ja toisten nurkin asuu ,ilman omaa huonetta.Sureelta oksalta koskaan ei pudottu kuin aina on ollut pakko halita raha ja sen käyttö.Miestäkän ei otettu asuu kanssani.Vaikka miehen rahoilla olisi elämä helpompaa taloudelisesti aina. Mitä naiset ei tunusta. Perintö rahoja,ei pesämunakaan saatu.eletään näillä eväillä mitä saatu.

• Anonyymi

Määritteletkö ihmisen arvon sen mukaan kuinka helppo ta vaikea hänen elämänsä on ollut? Kaikkeen ei voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Ei tosiaankaan, vaivan arvoista? Turha reissu mutta tulipa tehtyä

• Anonyymi

Köyhän elämä ei koskaan ole helppoa.

• Anonyymi

Kyllä varmasti jokaisella jotakin haastetta on elämässä. Loppupeleissähän tärkeintä on vain toisten elollisten kunnioittaminen, asiallinen käytös, hyväntahtoisuus, itsenäinen elämä, jota itse hallitsee, jos on terve ja täysivaltainen. Sairaudelle tietysti kukaan ei voi mitään. Jos saa laskut maksettua, yrittää edes eteen päin, tekee jotakin hyödyllistä, ei tuhoa elämäänsä päihteillä, ei tee rikoksia, niin silloin ihminen on onnistunut. Voi hyvin

• Anonyymi

Kenelläkään ei ole helppoa elämää,. Ei edes kermapeffoilla, vaikka niin kuvitellaan. Liian helppo elämä ei ole tavoiteltavaa.

• Anonyymi

Ei niin helppo kuin sinulla. Kun ehdit vielä muidenkin elämää pohtimaan.

• Anonyymi

Aloituksessa on täysin tarkoitus haastaa riitaa, aloittajan ilmoittama tausta tietämys jääköön kuplimaan läskisessä päässään, sillä säässä kuin säässä tämä emäntä ettsii käpäläänsä, täällä maaseudulla on vieläkin pillujuksuja, hulluja nuo roomalaiset....
      KYTTÄT!
      https://m.youtube.com/watch?v=vLIu3DvUbiI

• Anonyymi

En varmaankaan mutta tunnen ihmisen jolle koko elämä on niin suuri haaste että kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän riippoja tai muuten aivottomia elämän häviäjiä. Parhaiten nämä elämänsä luuserit saa hiljaiseksi kun vahtii niiden jokaista liikettä. Suurin oman elämänsä luuseri mitä tiedän tässä universumissa.
      Kyllä se hermo vain nousee pintaan pienemmästäkin kun tarpeeksi avautuu hänen arvonsa seinäkorville.

• Anonyymi

Ylentämisen jälkeen on helpompi kasvaa alas ja sisäänpäin. Mikset sinäkin.

• Anonyymi

Koettelemukset tehnyt tavallista vahvemmaksi naiseksi

• Anonyymi

Olen naispuolinen Aku Ankka.

• Anonyymi

Mikä susta tekee sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä susta tekee sen?

Ilmeisesti jokin epäonni.

• Anonyymi

Olen joutunut Suomen Poliisin toimesta kerran vuodessa putkaan, olen käynyt kuulustelussa, minkä todistin rottanaaman perättöminä syytöksinä, kuulustelijalla lähti ruikku juoksemaan tarpeeksi tivatessaan, on se eri laji tuo murhamiestelijöiden kilta. Suomen Poliissihan kantaa murhatekojansa loppuun asti, kytät teurasti meikäläisen perheen, tämä on suomeni, niin.
      Suomen Poliisi?
      Niimpä niin
      T.käytännön kokemus, käytännössä.
      https://m.youtube.com/watch?v=HyhbqhuA2Dk&pp=QAFIAQ==

• Anonyymi

Audi vai bmw?

• Jouduin henkisesti kasvamaan ja itsenäistymään jo hyvin nuorena, kun isäni kuoli kun olin 3-vuotias ja äiti antoi pois kasvattilapseksi. Muutin tänne Suomeen yksin 4-vuotiaana adoption kautta. Monet luulevat, että pääsen elämässäni eteenpäin jotenkin liian helpon oloisesti, mutta olen vain lapsena kokenut niin kauhean traumaattisia asioita, että en vähästä hätkähdä. On minulle sattunut aina paljon pahempaakin.

• Anonyymi

En ole öitä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      152
      1876
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1400
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      122
      987
    4. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      42
      815
    5. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      749
    6. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      312
      740
    7. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      48
      731
    8. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      288
      650
    9. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      642
    10. Haavemaan ihmiset

Mitä jos näkisitte toisenne, keskutelisitte... Yks asia johtaisi toiseen ja 💕💕
      Ikävä
      63
      537
    Aihe