A-nainen....

Anonyymi-ap

Tyttöystäväni on ihanin, kaunein ja paras...Aina välillä sitä tietenkin pitkässä parisuhteessa haluaa vierasta naista, mutta kyllä sitä näinkin.

18

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joillakin miehillä on useampi nainen,eli ei ole vaan yhtä parasta :) jotenkin ymmärrän sen,Sanna Marinin sanoin; eihän yhdeltä voi saada kaikkea...välttämättä....

• Anonyymi

Voi kun se tyttöystäväsi tajuaisi minkä peIIen kanssa rakentaa elämäänsä

• Anonyymi

Onko tämä nyt suomennos noista englanninkielisistä mitä täällä on näkynyt?
      No eniveis, jos sinun naisesi on kaunein ja ihanin niin suosittelen katsomaan vain häntä. Sillä minäkin haluan olla nro1 miehelle. En ikinä olisi kanssasi ja tyytyisin olemaan kakkonen.

A

• Anonyymi

mistä voit tietää että olet ainut? uskollista kumppania sanotaan nykyään erakoksi täällä kun on niin harvinainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä voit tietää että olet ainut? uskollista kumppania sanotaan nykyään erakoksi täällä kun on niin harvinainen.

Jos en ole se 1, niin mies saa lähteä. Kiinni ne jää kuitenkin joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos en ole se 1, niin mies saa lähteä. Kiinni ne jää kuitenkin joskus.

Niin ja lisäystä. Tule ap vaan tänne. Sen jälkeen se tyttöystävä tietää😉

• Anonyymi

Minullakin on sellainen että ei asuta yhdessä ja väitetään ettei etsitä muita mutta pannaan ihan vapaasti muita.

• Anonyymi

Hyihyi

• Anonyymi

Herpes

• Anonyymi

Mulla on niin ihana mies, etten halua ketään muuta missään välissä 🥰 aivan ihana, hellä nallukka 😍 en parempaa voisi toivoa. T. A-nainen

• Anonyymi

Joskus voi vierasta tehdä mieli. Itse en ole vieraisiin vielä sortunut. T. Nainen

• Anonyymi

Miksi sua tekee mieli vierasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua tekee mieli vierasta?

no elämässä sattuu tapaamaan ihmisiä ja joskus törmää johonkin aivan upeaan ihmiseen,joka paljastuu äärettömän fiksuksi,hauskaksi ja mukavaksi,hurmaa sinut...kun luulit jo,että olit nähnyt jo kaiken,ihmisistäkin...mutta ei,joku uusi yllättää

• Anonyymi

Voi nyyhkis. Kyl miä nii mieleni pahotin.
      Vtun mulqqu oot.

• Anonyymi

Seli seli... Kuitemkin haluasit panna myös minua.
      Ainakin aina kun otat vähä liikaa 🤣
      Tiedän mutta minulle ei 2 elämän eläjä käy...
      Joskus melkein kyllä lipsuin suuntaasi...

Hankin oman uuden miehen ja pysy sinä poissa mielestäni, kun kerran jo sinut unohdinkin
      A naiselta J miehelle...
      Etkä saa palata häiritsemään uuttsia suhteitani...
      Se aika on ohi. 😎

• Anonyymi

Pelkäksi vaihteluksi typistät elävän ihmisen, hieman menee maku hommasta, paremmalta kuulostavat jopa ne puoliuskottavat palavan intohimon vakuutukset, ihan jo tuon tyttöystäväsi kohtalonkin kannalta.

• Anonyymi

Kuulutko johonkin lahkoon kun olet noin omituinen?

Mielenkiintoista

🙄🙄🙄🙄

• Anonyymi

Etpä uskalla kertoa tuota tyttöystävällesi?

Hahhah, et uskalla.🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      353
      3260
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      56
      1387
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1166
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      71
      1155
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      62
      973
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      918
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      831
    8. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      808
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      768
    10. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      273
      719
    Aihe