Nyt tuli Lumpeelta ilmoitus miten sähkön hinta nousee 44,90 cKwh
Törkeää ryöstöä.
Pitäisi löytää halpa määräaikainen sopimus.
Onko kukaan vaihtanut halvempasn yhtiöön. Jos on niin mihin?
Mikä on tällä hetkellä halvin sähköyhtiö ?
10
821
Vastaukset
- Anonyymi
Älä täältä kysele. Itse ne muutkin ovat hintoja selvittäneet.
- Anonyymi
Jäikö lääke ottamatta?
Täällä saa kysyä jos haluaa? Älä lue jos ahdistaa. - Anonyymi
Osta Jammulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta Jammulta
Jammu ei aikuisille myy.
- Anonyymi
Netin kautta on mahdollisuus vertailla esim. Vertaaensin.fi tai kilpailuttaja.fi
- Anonyymi
Lumpeelle tein keväällä kahden vuoden määräaikasen 10,9c/kwh kesällä alko, kalliina pidin ku vanha oli 4,3c/kwh mutta kertoivat että on nousupaineita.
- Anonyymi
Ukrainan sodan varjolla on jo kusetettu bensapumpuilla , sähkönhinnalla ja kaikella muulla. Ahneudella ei ole mitään rajaa " vapaa markkinatalous" ei näytä vaan toimivan
Ainakin sähköyhtiöt on heti kansallistettava ja saneerattava heittämällä turhat johtajat mäelle. - Anonyymi
Kuinka voi hinta nousta kun otetaan käyttöön sähköä vesivoimalla tuulivoimalla tai ydinvoimalla. Miten tässä ilmenee tuotanto kustannukset ? Kyseessä on laillinen ryöstö. Vai miten tämmöinen perustellaan.
- Anonyymi
Montako kertaa Lumme on korottanut tänä vuonna sähkön kuluttaja hintaa?
Minun mielestä vähintään kolme kertaa puolen vuoden aikana meillä joilla on toistaiseksi sopimus.
Meitä ohjataan pörssisähköön. - Anonyymi
50 centtiiä ? eikös sillä jo kannata löpöä ajaa aggregaatissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941