Nyt tuli Lumpeelta ilmoitus miten sähkön hinta nousee 44,90 cKwh
Törkeää ryöstöä.
Pitäisi löytää halpa määräaikainen sopimus.
Onko kukaan vaihtanut halvempasn yhtiöön. Jos on niin mihin?
Mikä on tällä hetkellä halvin sähköyhtiö ?
10
822
Vastaukset
- Anonyymi
Älä täältä kysele. Itse ne muutkin ovat hintoja selvittäneet.
- Anonyymi
Jäikö lääke ottamatta?
Täällä saa kysyä jos haluaa? Älä lue jos ahdistaa. - Anonyymi
Osta Jammulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta Jammulta
Jammu ei aikuisille myy.
- Anonyymi
Netin kautta on mahdollisuus vertailla esim. Vertaaensin.fi tai kilpailuttaja.fi
- Anonyymi
Lumpeelle tein keväällä kahden vuoden määräaikasen 10,9c/kwh kesällä alko, kalliina pidin ku vanha oli 4,3c/kwh mutta kertoivat että on nousupaineita.
- Anonyymi
Ukrainan sodan varjolla on jo kusetettu bensapumpuilla , sähkönhinnalla ja kaikella muulla. Ahneudella ei ole mitään rajaa " vapaa markkinatalous" ei näytä vaan toimivan
Ainakin sähköyhtiöt on heti kansallistettava ja saneerattava heittämällä turhat johtajat mäelle. - Anonyymi
Kuinka voi hinta nousta kun otetaan käyttöön sähköä vesivoimalla tuulivoimalla tai ydinvoimalla. Miten tässä ilmenee tuotanto kustannukset ? Kyseessä on laillinen ryöstö. Vai miten tämmöinen perustellaan.
- Anonyymi
Montako kertaa Lumme on korottanut tänä vuonna sähkön kuluttaja hintaa?
Minun mielestä vähintään kolme kertaa puolen vuoden aikana meillä joilla on toistaiseksi sopimus.
Meitä ohjataan pörssisähköön. - Anonyymi
50 centtiiä ? eikös sillä jo kannata löpöä ajaa aggregaatissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758