Viinijärven rikollisuus

Anonyymi-ap

Mitähän mahtaa viinijärven kylällä nykyisin tapahtua kun poliiseja harva se päivä näkyy kylänraitilla. Eivätkä ole ohikulkumatkalla, pitkiäkin aikoja parkissa ihmeellisisdä paikoissa jotakin vahtivat,

8

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko se ässällä notkuva puli taas ahdistellut ja haukkunut ihmisiä. Narkkareitakin taitaa olla jokunen.
      Lapsia kannattaa varottaa kun sillä pulilla kuulema kokemusta niistä
      Virkavallalla on tietoa asiasta mutta niin pitkään kun kyläläiset vain antaa asian olla eikä tee ilmoituksia niin tuo touhu jatkuu samoin kaljan ja tupakan välitys sekä rahojen vienti avuttomilta ja on se kumma että julkisella paikalla tapahtuu tuo kaikki
      miten tuommosta käytöstä voi hyväksyä ja antaa sen jatkua mutta jos sanot suoraan niin päälle uhataan tulla ja muut vaan katsoo sivusta

      • Anonyymi

        Ei taida olla se puliukko nyt suurin ongelma tällä kylällä. Jotain muutakin on meneillään ä. Poliiseja monta kertaa päivässä näkyy, eikä tutkamielessä täällä pyöri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla se puliukko nyt suurin ongelma tällä kylällä. Jotain muutakin on meneillään ä. Poliiseja monta kertaa päivässä näkyy, eikä tutkamielessä täällä pyöri

        hyvä kun poliiseja näkyy jos kerta siihen jokin syy
        Kyllähän se pulikin on ongelma kun vaarassa varsinkin lapset ja eläkeläisten rahat mutta varmasti jotakin muutakin nyt on
        jospa nuo rikolliset saisivat aisoihin toivoa sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla se puliukko nyt suurin ongelma tällä kylällä. Jotain muutakin on meneillään ä. Poliiseja monta kertaa päivässä näkyy, eikä tutkamielessä täällä pyöri

        missä kohti poliisit päivystää tai kiertää? siitähän voisi jo päätellä jotakin...


    • Anonyymi

      Virkavaltaa on kyllä useampana päivänä näkynyt,,

    • Anonyymi

      Niillä jepareilla kun on nykyjään tulospalkkaus. Osa palkan osasta muodostuu kuukaudessa jaettujen sakkojen mukaan. Mitä enemmän jaat sakkoja ja vittuilet ns. asiakkaille, sitä enemmän saat liksaa. Viinijärven raitille on helppo järjästää nopeus-sakko rysiä. Se onnistuu yksinkertaiselta poliisiltakin.

      • Anonyymi

        Niin, mutta kun eivät täällä mitään tutkia pidä/pysäyttele ihmisiä. Vaan ajelevat tiettyjä reittejä edes takaisin tai ovat pitkään parkissa sellaisissa paikoissa missä ei tutka mahdollisuutta järkevästi ole. Sitä tässä ihmetellään että nyt on jotain muutakin meneillään, kun perinteinen nopeuksien valvonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kun eivät täällä mitään tutkia pidä/pysäyttele ihmisiä. Vaan ajelevat tiettyjä reittejä edes takaisin tai ovat pitkään parkissa sellaisissa paikoissa missä ei tutka mahdollisuutta järkevästi ole. Sitä tässä ihmetellään että nyt on jotain muutakin meneillään, kun perinteinen nopeuksien valvonta.

        Eikös siellä ole se Viinijärven Monitori, jossa on kuulema myös hyvä kahvila . Veljekset paistelevat siellä hyviä hillomunkkeja. Niitä hillomunkkeja ne jeparit siellä kyttää. Ne kun ovat niin mieltyneet niihin munkkeihin. Ajavat sinne jopa Kuopiosta asti syömään niitä. .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe