Mukavaa sateista iltaa

Tänään oli hiukan raskas päivä fyysisesti, mutta myöskin todella mukava päivä. Kivointa oli yllättävä kohtaaminen neitosen kanssa. 😄 🤗

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä et jollain menee hyvin 🤨

      • Onhan se hyvä että edes joskus aurinko paistelee, vaikka sataakin vettä. 😄


    • Anonyymi

      Missäs neidon kohtaisit?

      • En voi kovin tarkkaan sitä kertoa. Tuli vastaan kuitenkin ja moikattiin. ☺️


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En voi kovin tarkkaan sitä kertoa. Tuli vastaan kuitenkin ja moikattiin. ☺️

        Olisin toki halunnut ehkä jutellakin, mutta tilanne oli vähän kiireinen, ja yllättävä... Kuitenkin olen ollut yhtä hymyä sen jälkeen koko ajan. ☺️


    • Anonyymi

      Hyvä.Ja muista.Kirjoittele vaan sellaisiin aloituksiin mihin voit kirjoittaa positiivista asiaa.Tai tee omia positiivisia aloituksia.Kokeile tuollwin.Ja kokeile ihan siellä elämässä tuota positiivisuutta ja sitä että ajattelet oikeasti positiivisesti ,ainakin käännät ajatusmaailmaasi sellaiseen.
      Ja tämän kommentin kirjoitti mies ,joka saa täällä aika paljon paskaa niskaansa, mutta se ei minua haittaa yhtään, vaikka sen erillailla täällä ilmaisen.
      Tämä palsta on vain mitätön sivujuonne elämässäni,vaikka moni kirjoittaa aina minulle erillailla.
      Ja esim naisista mietin erillailla kun aloitukseni on.Mutta ne nyt on miten on,ellei sitä näe ei minua tiedä,kun se on se jutun ydin minulla.
      Katsos kun minun ei tarvitse ketään miellyttää täällä,vaan voin olla roolissani .
      Hyvää syksyn jatkoa, marraskuusta alkaen vähitellen eteenpäin kohti positiivisuutta. Monenlaista mies.

      • Kiitos. Koitan muistaa tämän. Tuolla tavallahan sen mielen saa muokattua pois negatiivisuudesta.


    • Anonyymi

      Voi sitä niin kin sanoa 🐔

      • Niinhän sitä voikin. ☺️


    • Anonyymi

      Hyvä Rinssi 🙏. Siitä se lähtee.

    • Hyvää yötä ja ihania unikuvia. Etenkin sinne, aina yhtä ihanalle, neitoselle. 🤗

    • Hyvä, jotain positiivista. :))

      • Piristi tätä päivää kovasti. Minulla oli etiäinen, että jotain tuollaista vielä käy. Ainakin minä tykkäsin. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Piristi tätä päivää kovasti. Minulla oli etiäinen, että jotain tuollaista vielä käy. Ainakin minä tykkäsin. :)

        Toivottavasti näette vielä.
        Itsellä vähän paskempi päivä. Niveliä särkee.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Toivottavasti näette vielä.
        Itsellä vähän paskempi päivä. Niveliä särkee.

        Niin minäkin toivon. Riippuu paljolti hänestä, mitä hän ajattelee...
        Harmi kuulla. Ottaako niihin kylmä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin minäkin toivon. Riippuu paljolti hänestä, mitä hän ajattelee...
        Harmi kuulla. Ottaako niihin kylmä?

        Voi olla tai sitten olen tulossa kipeäksi.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Voi olla tai sitten olen tulossa kipeäksi.

        Niin joo. Minulla oli polvisärkyä silloin, kun sain koronan noin 2 kk sitten.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin joo. Minulla oli polvisärkyä silloin, kun sain koronan noin 2 kk sitten.

        Jospa se menisi ohi, kun nukkuu yön yli.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Jospa se menisi ohi, kun nukkuu yön yli.

        Toivotaan niin. Ota särkylääkettä jos on. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Toivotaan niin. Ota särkylääkettä jos on. :)

        Otin äsken Buranan.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Otin äsken Buranan.

        Toivotaan että se auttaa. Uni on myös hyvä lääke. Inhottavia kipuja nuo on...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Toivotaan että se auttaa. Uni on myös hyvä lääke. Inhottavia kipuja nuo on...

        Jospa se tästä. Taidan suunnata jo sänkyyn pitkälleen.


      • Sumpitpihisee kirjoitti:

        Jospa se tästä. Taidan suunnata jo sänkyyn pitkälleen.

        Hyvä. Niin minäkin varmaan kohta. Oli aika reipas päivä muuttoapulaisena tänään. :D


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvä. Niin minäkin varmaan kohta. Oli aika reipas päivä muuttoapulaisena tänään. :D

        Niin ja hyvää yötä. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin ja hyvää yötä. :)

        Valvoa vielä jonkun aikaa. Levollista yötä. :))


    • Anonyymi

      Ou jees, kiva uutisvuoto meille. Tuollaiset yllärit ovat aina mieluisia ja hymy pitkään herkässä.:)

      • Kyllä koko päivän on suupielet olleet ylöspäin sen jälkeen. Aina vähän jännittänyt, miten tulisi käymään. No ei hassumin onneksi. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä koko päivän on suupielet olleet ylöspäin sen jälkeen. Aina vähän jännittänyt, miten tulisi käymään. No ei hassumin onneksi. :D

        Suupielien tulisi olla muulloinkin vähän ylöspäin. Antaa ensivaikutelman kaikille vastaantuleville sun prinsessan lisäksi. Ehkä teidän suhdekuvio pääsee nyt alkamaan, viiveellä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suupielien tulisi olla muulloinkin vähän ylöspäin. Antaa ensivaikutelman kaikille vastaantuleville sun prinsessan lisäksi. Ehkä teidän suhdekuvio pääsee nyt alkamaan, viiveellä:)

        Niin, pitäisi yrittää kyllä hymyillä enemmän muutenkin. En uskalla nyt tuohon muuhun sanoa mitään. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, pitäisi yrittää kyllä hymyillä enemmän muutenkin. En uskalla nyt tuohon muuhun sanoa mitään. :D

        Sua selvästi kontrolloidaan:) No hätä, relaa.


      • Anonyymi

        Yes, I see maby.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yes, I see maby.

        Maybe Baby. :)


    • Anonyymi

      Usein hymyn takana on kaikkea muuta, tämähän ei koske rinssiä.

      • Hmm... Joissain tapauksissa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hmm... Joissain tapauksissa.

        Todellisuudessa hyvin monessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa hyvin monessa.

        Voisitko vähän avata tätä, mistä tällainen ajatus?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voisitko vähän avata tätä, mistä tällainen ajatus?

        En tällä kertaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe