On taas muutama yö nukkunut huonosti ja taas myllyt möyryää siihen malliin että tulee todella raskas yö. En tiedä olenko muka ainoa joka niistä häiriintyy, on todella vitttumainen ääni, ei pysty nukkumaan, ei millään. "tutkimustulokset" muka osoittaa että ei ole kenellekkään mitään haittaa ja voi verrata liikenteen meluun ja VIITUT!
Mitta täynnä!
9
202
Vastaukset
- Anonyymi
Missäspäin moisia myllyjä on ?
- Anonyymi
Kasitien varrella. Matkaa lähimpään noin 10 kilometriä.
- Anonyymi
Viime yönä mun mylly myllersi niin että heräsin monta kertaa. Ja kyllä se lopputuotos haisikin melkein kuolemalle kun pusersin sen aamulla IDO:n syleilyyn, hyisaatana mikä haju. Taisi johtua lauantaiyön juomingeista.
- Anonyymi
Älä nyt. Eroon fossiilisista näillä. Pieni uhraus parit yöunet...
- Anonyymi
Lepakot räjähtelee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepakot räjähtelee!
Ei kyllä ne on YVAttu. Ei piä paikkaasa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ne on YVAttu. Ei piä paikkaasa.
Ymmärsit väärin. Ne kaksijalkaiset lepakot räjähtelee fossiilisia polttaville pelleille.
Tosi ikävä juttu.
- Anonyymi
Tämä on uusi kieputing eikä palkka hyvin nukutusta yöstä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/afc75913-ca88-43a2-a937-c03acf5d1232
t:taneli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 78672
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460