ettei vaikuta väleihin, kyllä vaikutti ja toivon todella, siis todella, etten ikinä sua enää tuu näkemään, ja se on onneksi helppo toteuttaa
olet väärässä jos kuvittelet
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kryptistä..
- Anonyymi
Avaa hieman kelle?
- Anonyymi
eiköhän tuo tajua itsensä kun on lukenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän tuo tajua itsensä kun on lukenut
Vitsi mikä vitsi olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi mikä vitsi olet
osuiko sulla nyt omiin? voivoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osuiko sulla nyt omiin? voivoi
Viesti on kenelle tahansa nimettömänä leikkivälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti on kenelle tahansa nimettömänä leikkivälle
Jonka voi omia kuka tahansa leikkijä, fantastista👍
- Anonyymi
Mikä vaikuttaisi väleihin? Ympäripyöreää paskaako täältä saa aina lukea nykyisin?!
- Anonyymi
No sitä on enempi tuolla sinkut palstalla, että mene sinne jos sellaista kaipaat.
- Anonyymi
Cool story, bruh.
- Anonyymi
all fact, bro
- Anonyymi
Tissit irti
- Anonyymi
Selvä. Mun sydän särkyi.
- Anonyymi
Eihän sulla edes ole sellaista, joten tuskin meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla edes ole sellaista, joten tuskin meni.
Kuinka niin? Mikäs nyt näin meni tunteisiin?
- Anonyymi
Miksi sä et sitten sanonut mulle sitä suoraan vaan väitit ihan muuta mulle irl? Mitä v"ttua?
- Anonyymi
on viesti mennyt perille myös irl ja tietääpi sen vai mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on viesti mennyt perille myös irl ja tietääpi sen vai mitä
Eipä ole. Mulle on sanottu toista irl! Eli ei menny mulle.
- Anonyymi
Pakko nähdä valitettavasti 😄
- Anonyymi
Toteutus tosin roikkuu vähän herrassaan kuitenkin.
- Anonyymi
Mikä vaikutti väleihin? :D
- Anonyymi
Joo joo! Ostaan seen tiskiaineeen sulle huoomenna! Kävin kapasta nyt ihan muuta taas! 😆
- Anonyymi
Niin, kyllä mä tiedän et se on loppu. :)
- Anonyymi
Siis sun elämään, höpö höpö.
Mun tässä mietteissäni pitäis olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762