ettei vaikuta väleihin, kyllä vaikutti ja toivon todella, siis todella, etten ikinä sua enää tuu näkemään, ja se on onneksi helppo toteuttaa
olet väärässä jos kuvittelet
26
60
Vastaukset
- Anonyymi
Kryptistä..
- Anonyymi
Avaa hieman kelle?
- Anonyymi
eiköhän tuo tajua itsensä kun on lukenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän tuo tajua itsensä kun on lukenut
Vitsi mikä vitsi olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsi mikä vitsi olet
osuiko sulla nyt omiin? voivoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osuiko sulla nyt omiin? voivoi
Viesti on kenelle tahansa nimettömänä leikkivälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti on kenelle tahansa nimettömänä leikkivälle
Jonka voi omia kuka tahansa leikkijä, fantastista👍
- Anonyymi
Mikä vaikuttaisi väleihin? Ympäripyöreää paskaako täältä saa aina lukea nykyisin?!
- Anonyymi
No sitä on enempi tuolla sinkut palstalla, että mene sinne jos sellaista kaipaat.
- Anonyymi
Cool story, bruh.
- Anonyymi
all fact, bro
- Anonyymi
Tissit irti
- Anonyymi
Selvä. Mun sydän särkyi.
- Anonyymi
Eihän sulla edes ole sellaista, joten tuskin meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulla edes ole sellaista, joten tuskin meni.
Kuinka niin? Mikäs nyt näin meni tunteisiin?
- Anonyymi
Miksi sä et sitten sanonut mulle sitä suoraan vaan väitit ihan muuta mulle irl? Mitä v"ttua?
- Anonyymi
on viesti mennyt perille myös irl ja tietääpi sen vai mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on viesti mennyt perille myös irl ja tietääpi sen vai mitä
Eipä ole. Mulle on sanottu toista irl! Eli ei menny mulle.
- Anonyymi
Pakko nähdä valitettavasti 😄
- Anonyymi
Toteutus tosin roikkuu vähän herrassaan kuitenkin.
- Anonyymi
Mikä vaikutti väleihin? :D
- Anonyymi
Joo joo! Ostaan seen tiskiaineeen sulle huoomenna! Kävin kapasta nyt ihan muuta taas! 😆
- Anonyymi
Niin, kyllä mä tiedän et se on loppu. :)
- Anonyymi
Siis sun elämään, höpö höpö.
Mun tässä mietteissäni pitäis olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,824404Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242948Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt262815Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1142557Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172489Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122228Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1012180Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6382068Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka342018MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141995