ootteko tietoisia ku facebookin kpään ryhmään on tullu kyseisen henkilön valokuvaus projekteista rivieralla. et ottaa kuvia naisista ja siinä on myös sen puhelinnumero. ja kyseisessä kuvassa siinä paperissa muka SANOTAAN, että henkilökohtaset kuvat ei mene nettiin taikka someen. onko luottamista kyseiseen henkilöön koska tuntuu jotenki epäilyttävältä ihmiseltä. tuntuu että julkasee kameran kautta koneelle johonki tiedostoon talteen, tietysti mun oma mielipide mut mitäs ootte muut mieltä, jos tiedätte tuosta?
valokuvaaja
6
13906
Vastaukset
- Anonyymi
Näin ilmotuksen ja kehotan ketään olla osallistumasta siihen. Todella epäilyttävä ilmoitus ja mies
- Anonyymi
äläkää antako jos ei tee mieli maata
- Anonyymi
miten edes kehtaa julkaista tuollaista facebookkiin. en halua edes kuvitella minkä näköinen kyseinen mies on. älkää vaan menkö missään tapauksessa.
- Anonyymi
sais hävetä koko mies. epäkohteliasta edes ehdottaa tuollaista.
- Anonyymi
Mä, rva 36v 165/67 olin hänen kuvattavanaan ja pakko myöntää, että osaava kaveri on kyseessä. Illalla aloitettiin ja aamuun asti otettiin "kuvia" monissa eri asennoissa. Eikä hänen kalustonsa laatu tai kokokaan jättänyt yhtään toivomisen varaa. Suosittelen kaikille siskoille jos ette halua tyytyä pelkkiin amatöörikuvaajiin.
- Anonyymi
kuvaako miehiä kans alasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252558Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581933Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231856Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua191272Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021203- 2581013
- 601013
- 53950
- 146923
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.116908