Lomahotelli

Anonyymi-ap

Olemme puolisoni kanssa menossa jämijärvelle viettämään viikon loman ensikuussa, millainen on paikkana lomahotelli jämi/ jämikeskus?? Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???

T. Ritva68

13

2411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekemistä: Jäminharjulla voi käydä patikoimassa. Jämillä on myös hiihtotunneli.
      Ruoka: mulla ei ole kokemusta kuin pizzasta, mutta ne ovat tosi hyviä!
      Palvelu: ainakin itse olen saanut aina hyvää palvelua.

• Anonyymi

Kerro sitte ku olet käynyt, niin muutkin saapi tietää

• Anonyymi

Älkää menkö

• Anonyymi

iha kamala paikka

• Anonyymi

Mahtava paikka ja maastot patikointiin, talvella hiihtoon. Kannattaa ehdottomasti käydä Uhrilähteellä..

• Anonyymi

Mistä tiedät?

• Anonyymi

Suosittelen👍
        Hyvä paikka kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Olen käynyt.

• Anonyymi

"Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???"

Jos arvostat em. asioita, niin et kyllä varmasti mene jämille. Ainoastaan hiihtoon löytyy Jämiltä ok mahdollisuudet silloin kun luonnonladut sen sallivat. Jämi ei pärjää kilpailussa millään osa-alueella.

• Anonyymi

Siellä on pohjoisen Satakunnan paras kaljaterassi.

• Anonyymi

Löytyykö sieltä seuraa?

• Anonyymi

Vaihtelevasti.

• Anonyymi

Lomahotelli on aika alkeellinen majoituksen suhteen, mutta läheltä löytyy tasokastakin majoitusta. Hotellin ravintola on vallan pätevä ja luontoliikkuminen onnistuu erinomaisesti Hämeenkankaalla. Lähellä on myös kiipeilypuisto, mahdollisuuksia melontaan tai sähkömaastopyöriin, on minigolffia ja muuta. Hiihtotunneli tuskin on auki. Perhepuistossa on hyvä uida tai Mielahdessa. Luontoliikkumiseen erinomainen - mutta muistakaa ettei lentokentällä sovi haahuilla, koska sielä on myös lennokki- ja ilmailuharrastusta, joten reunoilla vaan. Terassi on suomen paras ja illan auringonlasku huikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4432
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2343
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1527
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1311
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1062
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35