Olemme puolisoni kanssa menossa jämijärvelle viettämään viikon loman ensikuussa, millainen on paikkana lomahotelli jämi/ jämikeskus?? Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???
T. Ritva68
Lomahotelli
13
2064
Vastaukset
- Anonyymi
Tekemistä: Jäminharjulla voi käydä patikoimassa. Jämillä on myös hiihtotunneli.
Ruoka: mulla ei ole kokemusta kuin pizzasta, mutta ne ovat tosi hyviä!
Palvelu: ainakin itse olen saanut aina hyvää palvelua. - Anonyymi
Kerro sitte ku olet käynyt, niin muutkin saapi tietää
- Anonyymi
Älkää menkö
- Anonyymi
iha kamala paikka
- Anonyymi
Mahtava paikka ja maastot patikointiin, talvella hiihtoon. Kannattaa ehdottomasti käydä Uhrilähteellä..
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Suosittelen👍
Hyvä paikka kaikin puolin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Olen käynyt.
- Anonyymi
"Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???"
Jos arvostat em. asioita, niin et kyllä varmasti mene jämille. Ainoastaan hiihtoon löytyy Jämiltä ok mahdollisuudet silloin kun luonnonladut sen sallivat. Jämi ei pärjää kilpailussa millään osa-alueella. - Anonyymi
Siellä on pohjoisen Satakunnan paras kaljaterassi.
- Anonyymi
Löytyykö sieltä seuraa?
- Anonyymi
Vaihtelevasti.
- Anonyymi
Lomahotelli on aika alkeellinen majoituksen suhteen, mutta läheltä löytyy tasokastakin majoitusta. Hotellin ravintola on vallan pätevä ja luontoliikkuminen onnistuu erinomaisesti Hämeenkankaalla. Lähellä on myös kiipeilypuisto, mahdollisuuksia melontaan tai sähkömaastopyöriin, on minigolffia ja muuta. Hiihtotunneli tuskin on auki. Perhepuistossa on hyvä uida tai Mielahdessa. Luontoliikkumiseen erinomainen - mutta muistakaa ettei lentokentällä sovi haahuilla, koska sielä on myös lennokki- ja ilmailuharrastusta, joten reunoilla vaan. Terassi on suomen paras ja illan auringonlasku huikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885