Olemme puolisoni kanssa menossa jämijärvelle viettämään viikon loman ensikuussa, millainen on paikkana lomahotelli jämi/ jämikeskus?? Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???
T. Ritva68
Lomahotelli
13
2196
Vastaukset
- Anonyymi
Tekemistä: Jäminharjulla voi käydä patikoimassa. Jämillä on myös hiihtotunneli.
Ruoka: mulla ei ole kokemusta kuin pizzasta, mutta ne ovat tosi hyviä!
Palvelu: ainakin itse olen saanut aina hyvää palvelua. - Anonyymi
Kerro sitte ku olet käynyt, niin muutkin saapi tietää
- Anonyymi
Älkää menkö
- Anonyymi
iha kamala paikka
- Anonyymi
Mahtava paikka ja maastot patikointiin, talvella hiihtoon. Kannattaa ehdottomasti käydä Uhrilähteellä..
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Suosittelen👍
Hyvä paikka kaikin puolin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Olen käynyt.
- Anonyymi
"Millaista palvelua? Tekemistä?? Henkilökunta?? Ja entä ruokailu???"
Jos arvostat em. asioita, niin et kyllä varmasti mene jämille. Ainoastaan hiihtoon löytyy Jämiltä ok mahdollisuudet silloin kun luonnonladut sen sallivat. Jämi ei pärjää kilpailussa millään osa-alueella. - Anonyymi
Siellä on pohjoisen Satakunnan paras kaljaterassi.
- Anonyymi
Löytyykö sieltä seuraa?
- Anonyymi
Vaihtelevasti.
- Anonyymi
Lomahotelli on aika alkeellinen majoituksen suhteen, mutta läheltä löytyy tasokastakin majoitusta. Hotellin ravintola on vallan pätevä ja luontoliikkuminen onnistuu erinomaisesti Hämeenkankaalla. Lähellä on myös kiipeilypuisto, mahdollisuuksia melontaan tai sähkömaastopyöriin, on minigolffia ja muuta. Hiihtotunneli tuskin on auki. Perhepuistossa on hyvä uida tai Mielahdessa. Luontoliikkumiseen erinomainen - mutta muistakaa ettei lentokentällä sovi haahuilla, koska sielä on myös lennokki- ja ilmailuharrastusta, joten reunoilla vaan. Terassi on suomen paras ja illan auringonlasku huikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807