Kiltti tyttö haluaa

Anonyymi-ap

Normaalia seuraa. oon 18v,/173/c86

14

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä

• Anonyymi

Missäpäin horoperse olis tarjolla ?

• Anonyymi

Sul liian pieni se yks Make

• Anonyymi

Täältä on vaikea löytää ns normaalia seuraa.
      Peräkamaripojat kyllä vastailee ahkerasti niillä muutamalla sanalla joita ovat oppineet

Men lycka till

• Anonyymi

Nimenomaan. Sitäpä tarviitkin.

• Anonyymi

Nimenomaan. Itsehän tuonkin parhaiten tiedät mitä mikä ja millainen olet.

• Anonyymi

Ei täältä etsitä mitään normaali seuraa. Johan sen nimikin seksi pitäisi sanoa, että täällä esiintyvät vain kaikkein sairaammat elukat, joilla ei ole mitään muuta mahdollisuutta elämöidä, kuin täällä.

• Pistä viestii 0414942086

• Anonyymi

Normaali seuraa kaipaat olen 56v mies whatsapp viestiä 0409320389

• Anonyymi

U­­u­s­­­i seksi­­teatteri ava­­utu­u Su­­­ome­­en! Ku­tsu­­­mme kaikk­i. Il­­­mo­­ittautum­­­ine­­n ry­hmäämm­­e tä­­­äl­­­lä - http://4129555.com/H/8sA3 👈

• Anonyymi

Kiltille tytölle kiltti setä seuraksi, jos haluat kunnon nuoluorkun..ois aika mahtavaa saada vielä kerran maistaa nuorta pillua, oikein ajan kanssa!! Ja saisit oppia siitä mitä kaikkea osaat sitten tulevaisuudessa vaatia/toivoa...vastaile jos kiinnostelee!! M 49

• Anonyymi

Laita viestiä [email protected], mennään vaikka kahville ensin ja katsotaan kiinnostaako toistemme seura.

• Jos vielä joku nainen haluu hyvää seuraa niin löytyy treffi puolelta nimimerkilläni

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe