Normaalia seuraa. oon 18v,/173/c86
Kiltti tyttö haluaa
14
180
Vastaukset
- Anonyymi
Missä
- Anonyymi
Missäpäin horoperse olis tarjolla ?
Otappa yhteyttä [email protected] jos seuraa kaipaat.
- Anonyymi
Sul liian pieni se yks Make
- Anonyymi
Täältä on vaikea löytää ns normaalia seuraa.
Peräkamaripojat kyllä vastailee ahkerasti niillä muutamalla sanalla joita ovat oppineet
Men lycka till- Anonyymi
Nimenomaan. Sitäpä tarviitkin.
- Anonyymi
Nimenomaan. Itsehän tuonkin parhaiten tiedät mitä mikä ja millainen olet.
- Anonyymi
Ei täältä etsitä mitään normaali seuraa. Johan sen nimikin seksi pitäisi sanoa, että täällä esiintyvät vain kaikkein sairaammat elukat, joilla ei ole mitään muuta mahdollisuutta elämöidä, kuin täällä.
Pistä viestii 0414942086
- Anonyymi
Normaali seuraa kaipaat olen 56v mies whatsapp viestiä 0409320389
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://4129555.com/H/8sA3 👈
- Anonyymi
Kiltille tytölle kiltti setä seuraksi, jos haluat kunnon nuoluorkun..ois aika mahtavaa saada vielä kerran maistaa nuorta pillua, oikein ajan kanssa!! Ja saisit oppia siitä mitä kaikkea osaat sitten tulevaisuudessa vaatia/toivoa...vastaile jos kiinnostelee!! M 49
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected], mennään vaikka kahville ensin ja katsotaan kiinnostaako toistemme seura.
Jos vielä joku nainen haluu hyvää seuraa niin löytyy treffi puolelta nimimerkilläni
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712596Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222254kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001065Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!151943Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä391877- 67868
- 57759
- 101732
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48684Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34672